X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פחימה. שחיתות ופריצות בת"א [צילום: AP]
טלי פחימה שהתאסלמה לא מכבר מגלה: פיגוע התאבדות בתל אביב ("פעולה צבאית" בלשונה) היה ציון הדרך החשוב שהוביל לתפנית בחייה מרגישה כי היא שלמה עם עצמה ועם חייה החדשים למרות קשיי הקליטה וההסתגלות מציינת שאינה מתגעגעת ל"בועה" של תל אביב, אותה היא רואה כמאורת שחיתות ופריצות ראיון אישי מזווית אחרת
▪  ▪  ▪

טלי פחימה, פעילת השמאל הרדיקלית, שבה לכותרות לאחר שהמירה את דתה לאיסלאם במסגד באום אל-פחם ב-8 ביוני 2010. פחימה נולדה בקריית גת וגדלה בעיר זו במשפחה חד-הורית. היא בוגרת מוסדות החינוך הדסים, רוגוזין ושלאון, שירתה בצה"ל כפקידת רס"ר ולאחר מכן עבדה כמזכירה במשרד עורכי דין.
את פרסומה העצום קיבלה פחימה לאחר שהזדהתה בגלוי עם זכרייה זביידי, ראש ארגון "גדודי חללי אל-אקצה" בג'נין. היא נעצרה והועמדה לדין על מסירת ידיעה לאויב ולתועלתו ומגע עם סוכן חוץ. לאחר ריצוי תקופת מאסרה בינואר 2007 היא עברה להתגורר בוואדי ערה.
השבוע שוחחתי ארוכות עם טלי פחימה. היא הקדימה אותי באמירה "אל-סלאם עלאייכום" (שלום עליכם) הנהוגה באיסלאם ובתחילה הסתייגה מלדבר בטענה שאינה מתראיינת לכלי תקשורת ציוניים. הבהרתי שהסוגיה הפוליטית אינה רלוונטית עבורי, אלא ענייני הוא להביא את נקודת המבט שלה כפי שהיא רואה לנכון. היא התרצתה. להלן נוסח הראיון ל-News1 שנערך עימה (עם תיקוני עריכה קלים ביותר של לשון הדיבור):
- מי זו טלי פחימה שכולם מדברים עליה?
טלי פחימה היא אישה, מאמינה מתמיד, מוסלמית היום. אני אדם מאוד ביישן. אני מאוד אוהבת את הפרטיות שלי. אני מאמינה שנולדתי עם חוש לצדק ובמשך השנים הוא קיבל תפניות. אי-צדק שנעשה לידי, זה יכול לגרום לי להיות באמת פעילה נגד אי-צדק. אני בעלת חוש הומור (צוחקת) שמלווה אותי לאורך כל הדרך כולל הרגעים הלא-נעימים והנעימים.
- את יכולה לתת דוגמה לחוש ההומור?
גם כשנעצרתי, גם כשהייתי בחקירות וגם כאשר המשטר הציוני הפעיל עלי לחצים אדירים הכול היה מבחינתי בהומור. עברתי את זה, לא אמרתי: אוי מה רע גורלי. לא, ממש לא. ראיתי כל תחנה כאתגר ופשוט עברתי את זה. זה (ההומור) חלק ממני.
- איזה סרטים את אוהבת?
סרט שראיתי לא מעט פעמים לאחר שהשתחררתי מבית הסוהר היה: "וונדטה" [מותחן עתידני בו בריטניה הובסה על-ידי גרמניה במלחמת עולם והפכה למדינה פאשיסטית. וי, לוחם אלמוני עטוי במסיכה פועל נגד הממשלה ונרדף על ידיה בקנאות. כשהוא מציל את חייה של צעירה בשם איווי, היא מצטרפת למאבק].
- מדוע?
אני חושבת שהייתה שם הזדהות פוליטית, זה סרט פוליטי בעיניי, סרט מאוד מתוחכם. מאוד הושפעתי ממנו ולא הבנתי למה אחרים לא מוקסמים מהסרט כמוני.
- היכן גדלת?
בקריית גת.
- כמה ילדים היו במשפחתך?
שלוש בנות.
- באיזה בית ספר למדת? דתי? חילוני?
הרקע של המשפחה שלי הוא דתי מאוד. הייתי בגן דתי. סבתא שלי הייתה אישה אדוקה מאוד. זו יהדות שבאה ממרוקו, לא יהדות אשכנזית, זה משהו אחר לגמרי. הסביבה הייתה דתית מאוד. נולדתי לבית מאמין, אבל הציונות היא זו שכנראה הייתה מכשול ליהדות ולעיוות שנעשה עד היום ליהדות.
- למה הציונות הייתה מכשול? חשת בכך בגיל צעיר או מאוחר יותר?
לא, ההפך. כאשר אתה צעיר אתה בכלל לא מתעניין בשאלות החשובות. כאשר הייתי צעירה רציתי להיות אשכנזיה, ציונית אשכנזיה, כי זה היה המוטיב. בבית הספר לא לומדים את התרבות שלי, הציונות היא אשכנזית, לא קשורה לאלה שבאו מאלג'יר, מעירק, ממרוקו. אגב, בטורונטו יש יהודים רבים שעלו ממרוקו. הם לא באו לישראל, דבר זה הציל את הנשמות שלהם. הציונות באמת עשתה פשע מאוד גדול כלפי החברה היהודית שעלתה ממדינות ערב.
- מתי הבנת שהציונות היא הבעיה?
מדובר בתהליך, לא מדובר בכפתור ומשתנים ביום אחד. אתה מגיע לגיל מסוים ורואה את החיים מזווית קצת אחרת, כשאתה מתחיל לשאול שאלות ואתה מנסה להתנער מהחינוך עליו גדלת ולקבל אותו כמות שהוא, ואז זה תהליך ארוך מאוד. אני רואה אותו כתהליך שנמשך עד היום, אבל הבסיס של זה היה אני עם עצמי, זה לא היה תהליך ציבורי. היציאה לציבור הייתה בשלב מאוחר יותר. זה היה תהליך אישי, שכן אני יוצאת מסביבה ציונית לחלוטין. התמודדתי עם הדברים באופן הכי כן שאפשר, וכך המשכתי הלאה.

איסלאם הוא דרך חיים

- האם את מוסלמית אדוקה?
כן.
- האם את מתפללת כל יום?
ביום חמישי אני מתחילה את לימודי התפילה. אני צנועה בבגדים שלי ולא מהיום. האיסלאם הוא לא בהכרח החיצוניות. הוא יותר דרך חיים. בלבוש שלי אני אדם מאוד צנוע.
- מה המשמעות בעינייך להיות מוסלמית?
דברים רבים, אין זה דבר אחד. להיות מוסלמי זה לא רק תפילה וצום. העיקר, זה איך אתה מתנהל, דרך החיים שלך. האיסלאם הוא הספר האחרון שירד לאחר היהדות. אני המשכתי את דרכי לאיסלאם, אני לא מרגישה שינוי, אני המשכתי את דרכי לאיסלאם, היהדות מסתירה אפילו את הנביא מוחמד והוא כתוב בתורה. האיסלאם הוא דרך חיים.
- היכן הנביא מוחמד מוזכר בתורה?
בספר דברים.
- באיסלאם מושם דגש על השוויון בין כל המאמינים.
הוא [השיוויון] באמת קיים באיסלאם האמיתי. אחד דברים שהקסימו אותי שהוא מכיל את כולם, לא כמו ביהדות, [שבה] אם אתה לא יהודי אתה לא קיים מבחינתם. היהדות מנדה אותך גם בהתנהלות וגם בחוקים. האיסלאם לא. המשפחה שלי חיה תחת שלטון איסלאמיסטי במרוקו והם היו אנשים יהודים דתיים הרבה שנים וזה לא הפריע אחד לשני. היהדות הזו, שאינני יודעת מה העיוות שעשו לה, לא מכילה את כולם, היא לא מכילה לא רק את המוסלמים היא לא מכילה את האחר.
- את מתכוונת ללבוש חיג'אב, ניקאב או בורקה?
לא. הלבוש שלי הוא פקיסטני.
- איזה כיסוי ראש?
אני שמה 'חטה' [בד המשמש מטפחת ראש] על הראש וכאפייה.
- לא תלבשי בורקה?
לא. צריכה להיות הזהירות בין המינים, אבל לא באופן הקיצוני הזה.
- יש שידוך?
לא.
- כמה ילדים את רוצה?
כמה ילדים שאוכל להכיל.

השמאל הציוני בורגני

- אנשים שואלים, כולל בטוקבקים, האם טלי פחימה לא מודעת לכך שזכויות האישה באיסלאם הן לא מושלמות.
אני מציעה, שקודם כל היהדות תדבר על זכויות האישה. השוויון [באיסלאם] קיים. מי שמכיר את הקוראן יודע זאת.
- השאלה אלייך אינה מתייחסת בהשוואה ליהדות הדתית אלא ליהדות החילונית.
הדברים הראשונים שלמדתי היו השוויון של האישה.
- השיוויון באיסלאם טוב יותר מאשר זכויות האישה שהושגו במהפכה הפמיניסטית בישראל?
הפמיניזם, להתיר את הכול, החופש המוחלט, אי הסדר הזה הוא בהחלט כישלון.
- מדוע?
הוא כישלון מוחלט, ותל אביב היא דוגמה טובה [לכך]. אתה יכול לראות את החברה הרקובה, הלא מוסרית, את החברה הצעירה, את השתייה, את הסמים. היום זה באמת מצב מאוד קשה, האלימות שגוברת מאוד, המתירנות, החופש שניתן לעשות הכול ללא סדר מסוים. ברור שהוא נכשל.
- התנועה הפמיניסטית בישראל השיגה הישגים רבים מאוד בהקשר למעמד האישה וזכויותיה.
אתה מדבר על מראית עין. היא נכשלה. היא נכשלה. זו מראית עין כמו המשטר הציוני שהוא דואג להראות כלפי חוץ תמונה מסוימת אבל התמונה מבפנים אחרת לחלוטין.
- אבל הם אותם ארגונים שתמכו בכך במאבקך בשנים האחרונות.
לו הייתי מכירה את הארגונים שתמכו בי בדרך, ארגוני השמאל על כל קבוצותיהם, לא הייתי מסכימה לתמיכה בהם.
- מדוע?
כי לא הכרתי אותם, לא ידעתי על איזה מאבק הם מדברים ומה השמאל הזה בכלל, איזה אנשים הם, כשהשתחררתי מבית הסוהר בהחלט הכרתי את השמאל הציוני. מדובר בשמאל ציוני בורגני, שהמאבק שלו הוא מאבק בורגני לחלוטין. אני מניחה שיש בהם אנשים עם כוונות טהורות, אך בסך-הכול מדובר בכישלון מוחלט. המאבק שלהם הוא מאוד בורגני.
יש חוגים נרחבים שתומכים במדינה אחת משותפת ליהודים ולערבים.
אתה מדבר על הארגונים שמדברים על מדינה חילונית ודמוקרטית. מדינה חילונית לא מכילה לא את היהודים הדתיים ולא את המוסלמים הדתיים ולא את הנוצרים הדתיים.
- ראאד סלאח חוזר וקורא להקים ח'ליפות איסלאמית שבירתה ירושלים, והוא שולל כל זיקה יהודית להר הבית ולארץ ישראל/ פלשתין. את מקבלת את התפישה הזו?
אשמח אם תפנה את השאלות האלה לשייח' ראאד סלאח. אתה מדקלם מה שמעבירה החברה הציונית. הח'ליפות האיסלאמית מכילה את כולם. איש לא מוחק את ההיסטוריה הזו. שייח' ראאד סלאח מגן בגופו ובנפשו על [מסגד] אל-אקצה שזה מקום קדוש והוא תמיד חושף את התוכנית היהודית הציונית. אנשים לא מכירים אותו. אני בהחלט רואה אותו כתחליף להנהגה המקומית ואני חושבת שאם היהודים היו מכירים אותו, או את הנהגתו ואת התנהלותו את צניעותו המדהימה, אני מניחה שהם היו נוטשים את ההנהגה היהודית הציונית.
- כלומר, הוא יכול להיות ראש הממשלה הבא?
לא של ישראל.
- איך את רואה את מצוות הג'יהאד באיסלאם?
את הג'יהאד אני עושה הרבה לפני שהתאסלמתי וגם אמשיך לעשות כי זו החובה לעשות. צריך לקרוא על הג'יהאד [כדי להבין אותו], הקונטקס של המשטר הציוני לגביו הוא שקרי ולא נכון. מדובר בדמוניזציה של הנושא עצמו.
- את לא מתגעגעת לקפה הפוך בארומה בתל אביב?
אני לא מתגעגעת לחיים האלה. אני לא מתגעגעת למקום בו הכול מותר והכול אפשרי או לבועה התל אביבית, בה אנשים אפילו לא מכירים את השכנים שלהם, חוסר האכפתיות, הלחץ, החוצפה הישראלית. לא, אני לא מתגעגעת לכל אלה. אני שואפת להיות אדם טוב יותר למקום ואדם טוב יותר לאדם אחר.

התפנית

- מה היה קו פרשת המים שלך? מה היה האירוע ששינה את תפישתך?
האירוע שהביא לתחילתה של התפנית היה אירוע שבו בחור פלשתיני עשה פעולה צבאית בתוך תל אביב, ולראשונה בחיי התעניינתי בזהותו, בשאלות של מניעים, כשאתה גדל כאן אתה מחונך להיות היהודי מתנשא, המשתייך לעם הנבחר. כאן [בישראל] לוקחים את המושג הזה למקומות אחרים ושליליים. כל חיי הפחידו אותי. אני מעולם לא ראיתי פלשתיני כאדם, וזה מנוגד למוסר האוניברסלי. ראיתי אותו כערבי מסוכן, טרוריסט ופרימיטיבי, ולכן הערביות הייתה נקודה שהחבאתי אותה. זו הייתה נקודת המפנה.
- באיזה פעולה צבאית מדובר?
באחת הפעולות. היו פעולות רבות. בתחילת האינתיפאדה זה היה לעבוד על אוטומט, דקלמתי ציטוטי שנאה נגד אוכלוסיה שלמה ללא כל הצדקה.
- את מתכוונת לפיגוע ירי בתל אביב או לפיגוע התאבדות?
התאבדות.
- היכן?
באלנבי, אני חושבת [ככל הנראה מתכוונת לפיגוע ב-30 במרס 2002 בו מוהנד סלאחאת, פעיל גדודי חללי אל-אקצה של פתח, פוצץ עצמו בבית הקפה "מיי קופי שופ" ברחוב אלנבי, לא הרחק מרחוב קינג ג'ורג'].
- האם שרתת בצה"ל?
כן, בשלב הזה עדיין הייתי ציונית לחלוטין, האמנתי בזה משום מה.
- השירות בצה"ל לא גרם לשינוי באותה תקופה?
לא, ממש לא. הייתי צעירה. אני חושבת ששירתתי 'על-עיוור' ללא כל מחשבה עצמאית, אלא הלכתי בעדר.
- שירתת בשטחים?
לא, בתוך שטח ישראל.
- כיצד עבר עלייך הניתוק מהמשפחה?
הניתוק כואב וקשה והוא המחיר היקר ביותר שאני משלמת עד כה. בוודאי שזה כואב לי ואני מתגעגעת למשפחה, אבל אין מה לעשות - אני לא חושבת שבגלל זה אני צריכה חלילה לשנות את עמדותיי.
- איך מקבלים אותך בחברה המוסלמית החדשה?
אני מצאתי כאן חברה מדממת כואבת. הקבלה לא הייתה עם שטיח אדום. זו חברה חוששת, חברה מאוד פגועה. המציאות כאן נורא מורכבת, כי כשאתה נולד לוקחים לך את הדבר הכי טבעי שזה החירות. יש אנשים שחוששים ממני, יש אנשים שתוהים ויש גם אנשים מקסימים שיש לי הכבוד הגדול להכיר אותם ולהיות בחברתם. אל תשכח שאנו בסיטואציה ובחיים לא נורמליים, אנו חיים את זה כל יום.
- למה?
כי הכיבוש הציוני הוא כיבוש נורא אכזרי. מרחוק זה לא נראה כך, אבל כאשר אתה חי כאן ואתה רואה את העוול על-בסיס יומיומי...
- אבל את חיה בישראל, את לא חיה בשטחים.
אני חיה באזור ואדי-ערה שהוא כרגע כבוש ע"י המשטר הציוני ואני מכירה את הסיטואציה, אני חיה אותה, זו לא תיאוריה.

תאריך:  19/06/2010   |   עודכן:  19/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טלי פחימה מסבירה: "מתאבד שינה את חיי"
תגובות  [ 100 ] מוצגות  [ 100 ]  כתוב תגובה 
1
א הסתגלות אלא...הסתכלות ל"ת
dodel  |  19/06/10 08:24
 
- אכן! תגובה מס.7 היא הכי ההולמת ל"ת
את הקשקוש הזה !   |  19/06/10 17:58
 
- השתולה הכי טובה ל"ת
של השב"כ עד כה  |  19/06/10 18:48
 
- הגם אתה (שב"כניק) ברוטוס ? ל"ת
אולי כל העם שב"כ?  |  19/06/10 21:50
2
פחימה מחפשת כותרות בלבד!
אזרח מפוכח  |  19/06/10 08:52
3
פחות נבלה בקרבנו.... יאללה.... ל"ת
ekhe  |  19/06/10 08:53
4
יהודים יש בקושי10מליון מוסלמים
1.5מליארד נראה...  |  19/06/10 09:03
 
- נראה שטלי הצטרפה לדת המנצחת.
ליהודים אין מה...  |  19/06/10 12:58
 
- ביהדות יש חרדים,ש"ס מתנחבלים
=בורות ונחשלות...  |  19/06/10 15:57
 
- תשובה לטמבל המוסלמי, בתקוה
פלא יועץ  |  19/06/10 22:41
5
התאסלמות לצורך פירסום.
סיישל  |  19/06/10 09:46
 
- וענונו התנצר,דרעי התחרד,טלי
התאסלמה,הבבות....  |  19/06/10 09:56
 
- מה הקשר בן מחט לתחת?
אלישמע  |  19/06/10 11:10
 
- לסיישל יש קשיים בהבנת הניקרא
אקירו קורוסווה  |  19/06/10 17:33
6
להפסיק לתת במה למנוולת הזאת! ל"ת
די  |  19/06/10 09:50
7
רע שהאתר הזה הביא ראיון חולה  ל"ת
עם מטורפת הזויה  |  19/06/10 09:59
8
יהונתן דחוח-הלוי
יהוידע  |  19/06/10 10:01
9
אתם מוכיחים את טענותיה ל"ת
רשומון  |  19/06/10 10:07
 
- גנבת לי את המלים מהפה
אקירו קורוסווה  |  19/06/10 12:00
 
- אתה צודק- מה לעשות שהיא
סיישל  |  19/06/10 14:12
 
- פחימה היא אזרח חפשי בעולם חפשי
אקירו קורסווה  |  19/06/10 17:24
10
חשבתי שהיה לה פיגוע בוואגינה
פיגוע מכונן אצלה  |  19/06/10 10:28
11
רק מרוקאית חרדית מתאסלמת
גילוי אמת מחרידה  |  19/06/10 10:31
 
- מעניין למה אתה לא מזכיר את כל
הגילוי - אתה גזען  |  20/06/10 15:54
 
- תגובה
נועם כהן  |  22/07/10 17:13
12
היא באמת לא מעניינת אף אחד
אלישמע  |  19/06/10 10:41
13
מכתב גלוי,חלק א'=על איסלאם,עיו
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 11:15
 
- למה לעזעזל לא נישארתם במרוקו ל"ת
גזען אשכנזי  |  19/06/10 12:08
 
- נולדתי בארצי מולדתי כיהודיה וא
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 12:53
 
- אנחנו השמאלנים בנינו את הארץ
קשיש יליד הארץ  |  19/06/10 16:44
 
- הבורות שלך זועקת מכל מילה=טמבל ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 19:01
14
מכתב גלוי חלק ב'=על איסלאם,עיו
קורן נאוה טבריה  |  19/06/10 11:41
 
- קורןנאווה ופחימה מאותה תפוצה
גילוי אמת מחרידה  |  19/06/10 12:14
 
- בוגדי השמאל האנטישמים גרועים י
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 13:00
 
- מעניין אם את גם נראת כמו טלי פ
שמאלן לאומי  |  19/06/10 16:50
 
- עוד גזען,אנטישמי "לאומי"ונקלה! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 19:06
15
טלי-את יועדת להיות שאהידית!!
הדודה קלרה  |  19/06/10 11:48
16
למה נותנים לה במה? ל"ת
סתם אחד  |  19/06/10 11:56
17
תגובה
צנחן  |  19/06/10 11:57
 
- צנחן, היטבת להתבונן ולהתנסח
אבזם  |  19/06/10 23:18
 
- תודה ידידי על המחמאות ל"ת
צנחן  |  20/06/10 00:56
18
מכתב גלוי חלק ג'=על ציונות,גזע
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 12:48
 
- נאוה תמיד תענוג לקרוא אותך
תל אביבית חילונית  |  19/06/10 17:46
19
בחורה אומללה ממשפחה חד הורית
המציאותי  |  19/06/10 12:52
 
- דברי אמת חדים חותכים ונכונים  ל"ת
האמת תמיד נכונה  |  19/06/10 12:58
 
- מה הקשר למצב משפחתי ולאיסלאם?ת
קורןנאוה טבריה  |  19/06/10 13:42
 
- עכשיו תורך, מרוקאית מסכנה שלי.
אשכנזי  |  19/06/10 16:33
 
- שטויות .ערביה מרוקאית טיפוסית
איו חדש תחת השמש  |  19/06/10 16:55
20
מה שכונפיות מסוגלת לעולל לאשה
נדב  |  19/06/10 14:02
 
- טלי פחימה נדחקה לפינה ע"י
כנופיית בייניש  |  19/06/10 14:07
21
SO WHAT
אבא של חייל  |  19/06/10 14:17
22
טלי היקרה, היי ברוכה בחסד האל
מ.ש  |  19/06/10 14:26
 
- מש: אולי תתאסלם ותינשא לפחימה? ל"ת
צבי גלברד  |  20/06/10 00:32
23
קידמה את פניך, ולא הקדימה אותך ל"ת
אוי לעברית האהובה  |  19/06/10 15:12
24
זה צעד מתבקש של אנטי-ציונית
גבי1  |  19/06/10 15:20
25
www.talifahima.com ל"ת
הפרסומת של טלי!  |  19/06/10 15:20
 
- כבר משעמם לה שם? ל"ת
פירסומת  |  19/06/10 15:42
 
- ההפך - זה אתר תעמולה פאשיסטית
לגלגני כמו שטירמר  |  19/06/10 16:04
26
צדקנית, מתנשאת, יהירה
ייבגני - ירושלים  |  19/06/10 15:45
27
יואב יצחק תוציא את התמונה שלה
סxyz  |  19/06/10 16:02
 
- צודק! בעמוד ראשי ובשבת
ישראלה  |  19/06/10 17:15
28
המשפט האחרון שלך היה בעברית ?
מה, לאט...  |  19/06/10 16:13
29
כל מרוקאית מקריית אמו משמיצה
hf  |  19/06/10 16:33
30
לפחומה : מאום אל פחם
מ.אלקרייאף  |  19/06/10 18:51
31
את מי זה מעניין לכל הרוחות ?? ל"ת
בוננזה  |  19/06/10 18:55
32
הפחימה כבר לא מעניינת. פאסה.
דיטה  |  19/06/10 19:09
33
ביבי לא ישלול לה את האזרחות
ביבי זה שמאל  |  19/06/10 19:20
34
מחבלים מתפוצצים שינו חיי
humanape  |  19/06/10 20:59
35
She has values
Moonshine Madoff  |  19/06/10 21:27
36
תפסיקו לתת לה במה
ישראלית גאה  |  19/06/10 22:10
37
הב"ז שינה חייהם של הרבה אנשים ל"ת
ארז עוז  |  19/06/10 22:19
38
ברוך שפטרנו מהזבל הזה! ל"ת
שתחנק בעזה  |  19/06/10 22:34
39
את מי זה מענין מה המטורפת הזאת
ורדינה  |  19/06/10 22:42
40
דחוח הלוי - עיתונאי גדול
אבזם  |  19/06/10 22:46
41
אומללה שזקוקה לרחמים
** מומחה לאיסלם *  |  19/06/10 22:50
42
בושה לעיתון שמראה את פרצופה ל"ת
פחימה מרוקאי  |  19/06/10 23:08
43
המראיין ניסה לתת לה בימה ללא
יהושפט  |  19/06/10 23:17
 
- למה העתונאי לא שאל אותה
ורדינה  |  19/06/10 23:27
44
אמר רבי שמעון בר יוחאי:בידוע
פלא יועץ  |  19/06/10 23:35
45
את כל כך מזדהה עם המחבל המתאבד
דב בינדר  |  19/06/10 23:39
46
תודה על הראיון המעניין
עמי, ת"א  |  19/06/10 23:55
47
מרתק, מאלף. תודה יהונתן ל"ת
אמתי  |  20/06/10 00:17
48
פיתום אווזים
עמיקם הר ציון  |  20/06/10 00:23
49
באיסלם היהודים חזירים וקופים
דוד צפוני  |  20/06/10 03:43
50
מוסלמית או יהודיה חרדית,  ל"ת
אותה שטות  |  20/06/10 05:02
51
מבישת את העדה המרוקאית הגאה
yehda66  |  20/06/10 05:49
 
- מה דעתך על מרדכי ואנונו ממרוקו
גילוי נאות   |  23/06/10 12:27
52
גברת פחימה יהודיה יקרה עברנו
את אותו סבל  |  20/06/10 06:21
53
מה מספר הישראלים המתאסלמים ?
דן 5  |  20/06/10 07:12
 
- להיות ערבי לא צריך להתאסלם
די להיות מרוקאי  |  23/06/10 12:33
54
סוכנת בכירה
דר יובל   |  20/06/10 07:25
55
טלי פחימה
פירפק  |  20/06/10 08:52
56
לנאווה....
תימני בEZ  |  20/06/10 09:41
57
למה לתת למשוגעת במה? ל"ת
לא קראתי מילה  |  20/06/10 09:44
58
לדעתי הבחורה הזו תהיה מחבלת
אורן78  |  20/06/10 16:13
59
תשובה לשונא ישראל הקאטולי.
פלא יועץ  |  28/06/10 10:14
60
Tali the muslim
sandy  |  23/07/10 19:09
61
טלי עם רגשי נחיתות
Rostaman  |  29/07/10 17:53
62
למה לא מחסלים אותה
ציוני חילוני  |  3/04/12 14:13
63
כמה לא מוסרי זה
ניצן אוזדובה  |  8/09/14 20:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל גרוסברד
18.2 אחוזי צפייה - הנתון הגבוה ביותר בהסטוריית משחקי הגמר ששידרה ABC
אייל גרוסברד
הגארד ששמו נקשר לאחרונה למכבי תל אביב, צפוי להמשיך ביוון
ערוץ הכנסת
ערוץ הכנסת - ערוץ 99 - הרגעים המצחיקים ממליאת הכנסת והוועדות. מתוך אייכלר יעקב, חמישי ב-21:30    [צילום: פלאש 90]
עופר וולפסון
ועדת השרים לענייני חקיקה תדון ביום א' בתיקון לחוק מימון מפלגות, לפיו סיעה אשר מספר הנשים בה יעלה על 35% מכלל חבריה, תקבל תוספת למימון    המקצה שתחולק בין המפלגות שיעמדו בקריטריונים: 5.5 מיליון שקל    כיום באף סיעה בכנסת מספר הנשים אינו עולה על 35%
מערכת אתר ערוץ הספורט
החלוץ מודאג מהכדור, זהות השוער מול אלג'יריה עוד לא ידועה (21:30)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il