X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אמיר רפפורט מונה לתפקיד לדבריו: "תשלובת אלוני תחזור למקומה הראוי כחברה המובילה בתחומה בישראל"
▪  ▪  ▪
אמיר רפפורט [צילום: יח"צ]

קבוצת אינרום תעשיות הודיעה בסוף השבוע על כניסתו של אמיר רפפורט כשותף בחברת-הבת תשלובת אלוני. רפפורט ימונה למנכ"ל החברה ויחליף את דודי מנטין, אשר כיהן כמנכ"ל אלוני בשלוש השנים האחרונות. דווח כי רפפורט סיכם על רכישה של 20% מהון המניות של אלוני. לא נמסר השווי לפיו בוצעה העסקה.
רפפורט, 52, ניהל במשך למעלה מעשור את חברת נגב קרמיקה, המהווה את המתחרה העיקרית של אלוני. עם תחילת כהונתו כמנכ"ל נגב קרמיקה הייתה החברה שרויה בהפסדים כבדים, אולם בעקבות שורת מהלכי התייעלות ומיקוד בהם נקט, השתפרו ביצועיה של נגב ומצבה העסקי. בשנת 2007 פרש רפפורט מנגב ופנה לעסקים פרטיים.
לדברי רפפורט, תשלובת אלוני, תחת ניהולו, תחזור למקומה הראוי כחברה המובילה בתחומה בישראל. משימה מאתגרת זו, לדבריו, מחייבת עבודה קשה, תוך שיתוף פעולה הדוק בכל מעגלי החברה בכלל ועם צוות המנהלים והעובדים בפרט.
לדברי אלדד בן-משה, מנכ"ל אינרום תעשיות ויו"ר אלוני: "הידע והניסיון של רפפורט, כמו גם יכולותיו הניהוליות ומחויבותו כבעל מניות, יחד עם התמורות שחלו באלוני בשנים האחרונות, ישמשו כמנוף להמשך התפתחותה וקידומה של אלוני ויאפשרו לה לממש את היעדים האסטרטגיים שהצבנו לה. לאלוני מקום מרכזי וחשוב בשווקים בהם היא פועלת ויש לנו כלים משמעותיים לקידומה".
תשלובת אלוני הינה החברה הוותיקה ומהמובילות בתחומה בישראל, המשווקת ומייצרת מגוון של מוצרים ופתרונות איכותיים, חדשניים ובסטנדרטים בינלאומיים, בתחומי האבן והשיש, הקרמיקה והפורצלן, הפרקטים, הכלים הסניטרים ועוד. לתשלובת אלוני מפעל ייחודי לייצור אריחי טראצו ובעל יכולות טכנולוגיות מתקדמות לעיבוד וייצור שיש. אלוני, המעסיקה כ-260 עובדים, מפעילה תשעה אולמות תצוגה ברחבי המדינה: שפיים, נמל תל אביב, חיפה, רעננה, ראשון לציון, ירושלים, באר שבע וכן סניפי עודפים בסגולה שבפתח תקוה ובחיפה.
החל מסוף שנת 2007 עברה השליטה בתשלובת אלוני לידי קבוצת אינרום תעשיות אשר בניהולו של אלדד בן-משה ובבעלותה של קרן פימי. קבוצת אינרום תעשיות, הינה קבוצת השקעות המתמקדת בתחומי התעשיות הקלאסיות וכוללת את החברות: נירלט צבעים, תשלובת אלוני, איטונג תעשיות, מודול בטון ומיסטר פיקס, אורלייט תעשיות ואורדן מתכת.

תאריך:  21/06/2010   |   עודכן:  21/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הגיעו למסקנה כי אנשים הסובלים מהשמנה אך בריאים מבחינה מטבולית, לא נמצאים בסיכון גבוה יותר לבעיות לב וכלי דם
עידן יוסף
נעצרו לפחות 15 מתושבי מזרח ירושלים אשר היו מעורבים בשרשרת פיגועי ירי ותקיפה לעבר שוטרים ואזרחים ישראלים במהלך החודשים האחרונים
תלם יהב
מוחמד עלי חמדה חוסל בתקיפת מל"ט אמריקני בפקיסטן    חמדה שוחרר בסודיות מהכלא הגרמני בשנת 2005 לאחר שהורשע בחטיפת מטוס וברצח
תלם יהב
הדיילי טלגרף הבריטי מדווח כי ראש סגל הבית הלבן צפוי לפרוש מתפקידו עקב חילוקי-דעות עם יועציו הקרובים של אובמה    מתכנן לרוץ לראשות העיר שיקגו, ביתו של אובמה
יפעת גדות
חוקרים גילו כי הורמון טבעי היה יעיל בטיפול בתסמונת המטבולית בקרב חולדות    חולדות שטופלו בו עלו פחות במשקל, מסת השומן שלהן הייתה קטנה יותר ורמת הטריגליצרידים שלהן הייתה נמוכה יותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il