X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשיחתו של שר הביטחון עם מזכ"ל האו"ם הוא הפציר בו להניח לניסיונותיו להביא לחקירה בינלאומית, בטענה כי ועדת 'טירקל' מספיק אמינה "אנו קוראים להנהגה הפלשתינית להצטרף אלינו במאמץ הזה כדי להגיע למו"מ ישיר הכולל את כל סוגיות הליבה"
▪  ▪  ▪
אהוד ברק, שר הביטחון. הניחו לנו לעשות את העבודה [צילום: פלאש 90]

הניחו לניסיונות לכפות עלינו ועדת חקירה בינלאומית ותנו לוועדת 'טירקל' לעשות את עבודתה, כך אמר שר הביטחון, אהוד ברק לאו"ם.
בפגישתו (ב', 21.6.10) של ברק עם מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, הוא הפציר בו כי נעשים בכל עת ניסיונות זרים לשלוח ספינות נוספות לעזה, ועל כן יש להניח לחקירה הבינלאומית לעת עתה. ברק טען כי ניתן לסמוך בלב שלם על הוועדה הישראלית שעתידה לבדוק את אירועי המשט לעזה, בו נהרגו תשעה ועשרות נפצעו בפשיטת צה"ל על הספינה בלב ים. "הבענו את דעתנו, שלפחות לעת עתה, בעת שמכינים לנו משטים דומים, יהיה הכי טוב להשאיר אותה (חקירה בינלאומית) על המדף. אנחנו מתקדמים עם החקירה העצמאית שלנו, שהיא ללא ספק עצמאית, אמינה ומהימנה, ויש לתת לה לעבוד", דברי ברק.
בהמשך דבריו הביע שר הביטחון חשש כי המשט הבא שצפוי לצאת מלבנון בימים הקרובים, יהיה בעייתי לא פחות. "שמענו בתקשורת כי ארגון אחד, ככל הנראה מגובה על-ידי ארגוני טרור, מנסה שוב לשלוח כלי שיט לעבר עזה. אנחנו חושבים שזה חסר-אחריות לעשות דבר כזה", הוסיף. המשט הצפוי עדיין לא הודיע מתי הוא מתכנן לעזוב את חופי לבנון, אולם אמש שר התחבורה הלבנוני התיר לו יציאה לכיוון קפריסין ומשם לעזה. לפי לבנון, אם הספינה יוצאת לקפריסין ורק משם לחופי עזה, אין המדובר בהפרה של החלטה 1701, הפסקת האש במלחמת לבנון השנייה.
לאחר פגישתו עם מזכ"ל האו"ם ברק התארח בכנס האינטרנציונאל הסוציאליסטי וטען כי "אין משבר הומניטרי בעזה". ברק האשים את החמאס שבנה בסיס אירני ברצועת עזה. "כל עוד ארגון טרור שולט בעזה, לא ישראל ולא מצרים תאפשר את כניסתם של משלוחים של אוניות חמושות לרצועה", דבריו של שר הביטחון. ברק הדגיש כי הוא והממשלה ממשיכים להביע עת תמיכתם בכינון מדינה פלשתינית, עם גבולות ברורים וידועים. "אנו קוראים להנהגה הפלשתינית להצטרך אלינו במאמץ הזה כדי להגיע למו"מ ישיר ללא תנאים מוקדמים", לדבריו.
בעקבות הסתבכות הפעולה הצה"לית בלב ים, החליטה ממשלת ישראל להקל את המצור על עזה. ככל הנראה, הסגר הביטחוני יישאר בתוקפו, אולם תינתן האפשרות למעבר של סחורות אזרחיות וסיוע הומניטרי. ההחלטה מגיעה בעקבות לחץ בינלאומי אדיר לאחר פעולת צה"ל על ספינת ה"מאווי מרמרה". רבים בעולם הערבי טוענים כי הדרך עוד ארוכה, וכי יש להסיר לחלוטין את המצור על עזה.

תאריך:  22/06/2010   |   עודכן:  22/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברק לאו"ם: הניחו החקירה הבינלאומית 'על המדף'
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גם בלי לחכות-הנה המלצות טירקל
חשדנית  |  22/06/10 11:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
שר האוצר האשים את האופוזיציה כי התנגדותה נובעת ממניעים פוליטיים    יו"ר ועדת הכספים מזהיר מפני הזדקקות לבג"צ בכל הקשור לחוקי הכנסת
יפעת גדות
בעידן שבו המראה החיצוני הוא חלק בלתי נפרד מהצלחתנו בחברה ובעסקים, גדלה גם חשיבותו של חיוך יפה ואסתטי    האורתודונטיה המודרנית מאפשרת ליהנות ממגוון טיפולים מהירים ויעילים שיפתרו בעיות אסתטיות ובריאותיות, וישפרו את המראה וההרגשה
יפעת גדות
לאור הדוחות האחרונים שהצביעו על קשר אפשרי בין סרטן העור לכימיקל הנמצא במסנני הקרינה, סנאטור אמריקני קורא ל-FDA לפעול כדי להגן על הצרכנים    רטיניל פלמיטאט נמצא במאות ממסנני הקרינה הפופולריים ביותר
יפעת גדות
את השם כארון קיבל הירח על-שמו של כארון מן המיתולוגיה היוונית - משיט המעבורת של האדס
יפעת גדות
טיבלו את המרפק במים לשם מדידת הטמפרטורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il