X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אבחון באמצעות תוכנת מחשב ראשונה מסוגה בעולם של המצב הבריאותי של הכותב והתאמת טיפול בפרחי באך ובמינרלים לראשונה בישראל מתקיים מחקר קליני על יישום השיטה ומטרתו הבנת הבסיס הרגשי-נפשי העומד ביסודה של הפרעת קצב שכיחה מסוג פרפור פרוזדורים
▪  ▪  ▪
מה מסתיר כתב היד

מצוקות פיזיות ונפשיות, סימנים מקדימים להתקף לב, הפרעות נפשיות ובעיות פסיכוסומטיות רבות באות לידי ביטוי בכתב היד שלנו. מה קורה כאשר נעזרים בקדמה הטכנולוגית ונותנים למחשב לסייע על-ידי חשיבה מתמטית וקודים המאפשרים לתרגם את הנתונים למדד רגשי ופיזי?
בש.ל.ה - מרפאות "כללית רפואה משלימה" בירושלים ובתל אביב - מאמינים כי הדרך לריפוי משלים עוברת דרך אבחון כתב היד. במרפאות מתקיימת שיטת אבחון גראפי וטיפול יחידי מסוגו בעולם, המתבצעים באמצעות אבחון פסיכו-גרפולוגי ממוחשב וטיפול בתמציות פרחי באך ומינרלים.
האבחון והטיפול מבוצעים על-ידי מפתח השיטה, חזי שגב, גרפולוג בעל שם עולמי ומטפל בפרחי באך ומינרלים במרפאות כללית רפואה משלימה. "כתב היד מהווה כלי לאבחון יעיל לבדיקת המערכת הרגשית והפיזיולוגית של הגוף", מציין שגב, בעל ניסיון של מעל 30 שנה בגרפולוגיה, "כל שינוי ולו הקטן ביותר, בגוף ובנפש, בא לידי ביטוי בכתב היד. ומאחר שהנפש, המוח והמחשבה קודמים לביטוי הפיזי, מכאן שבבסיס רוב המחלות, המכאובים או ההפרעות הפיזיות נחבא גורם נפשי אותו ניתן לזהות באמצעות מבדק גרפי ותוכנה גרפולוגית (מד רגשות גרפי) ייחודית, בלעדית ואובייקטיבית".
האבחון מבוצע על-ידי בחינת הכתב בשיטת P.G.D. (דיאגנוסטיקה פסיכוגרפית). בשיטה זו, המבוססת על קווים וגרפים, מזהים את הסיבות למצבו הבריאות של הכותב. התוכנה הייחודית מתבססת על זיהוי מדדים גרפיים רצוניים מול בלתי-רצוניים בכתב היד, ולדברי שגב, ממציא השיטה, הכלי אף יעיל יותר מפוליגרף. צד הרגשות הגרפי משמש גם לזיהוי הכוונות המסתתרות מתוך התוכן הכתוב ובכך מזהה את האיברים שיצאו מאיזון. קיימים מעל ל-60 סימנים גרפיים משמעותיים. התוכנה משקללת את הסימנים שזיהה המטפל ועל-פי חישוביה מופקת משמעותם.
שיטת P.G.D - "הדיאגנוסטיקה של הקו" - מתרגמת סימנים גרפיים בלתי נשלטים בכתב, לסיבה הפסיכולוגית המביאה לתלונה הפיזית. בשיטה זו מאובחנות מחלות שמקורן העיקרי הינו פסיכוסומטי, כגון: הפרעות שינה, כאבי ראש, הפרעות קשב וריכוז, כאבי שרירים, כמו גם מעי רגיז, הרטבות לילה וכדומה, וניתן גם לתמוך ולסייע לאנשים שחוו טראומה רגשית. שיטת ה-P.G.D מתאימה לילדים ולמבוגרים כאחד. ילדים מאובחנים על-ידי ציורים ומבוגרים על-פי הכתב.
לאחר האבחון הפסיכוגרפולוגי ומציאת הסיבה הפסיכולוגית למצוקות הפיזיות של הכותב, מותאם לנבדק, באמצעות תוכנת המחשב, טיפול בתמציות פרחי באך ומינרלים. התוצאות טובות ומהירות בהשפעתן על מצבו של המטופל עד לריפויו המוחלט.
פרחי באך הינה שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר פותחה על-ידי ד"ר אדוארד באך (רופא, חוקר והומיאופת באנגליה של שנות ה-30 של המאה הקודמת) אשר יצר 38 תמציות פרחים המתאימות לטיפול במצבים נפשיים שונים שיש להם השפעה על מצבו הפיזי של החולה.
בימים אלה מתקיים במערך הלב במרכז הרפואי הדסה עין כרם, מחקר קליני בראשותם של ד"ר ארתור פולק ובלהה קרייסברג בשיתוף עם חזי שגב, שמטרתו לחקור את הבסיס הרגשי-נפשי העומד ביסודה של מחלת הלב המתבטאת בפרפור פרוזדורים. המחקר נערך על כ-120 חולי לב וההשערה היא שניתן יהיה להשתמש בכלי של האבחון הפסיכוגרפולוגי בניבוי טוב יותר, או בהגדרה טובה יותר של מצבי הדחק היכולים להיות קשורים בתופעת פרפור פרוזדורים בקרב חולי לב.

תאריך:  29/06/2010   |   עודכן:  29/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כתב היד - לאבחון המערכת הרגשית והפיזיולוגית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החיילים שהניפו שלט נגד פינוי יישובים בגדוד נחשון והודחו מהמסלול התנצלו וזכו לקיצור של שנה בשירות הפעיל    לא ברור האם מדובר במהלך חוקי    בעקבות ישיבת הר ברכה – ישיבת ערד יצאה ממסלול ההסדר
אלעזר לוין
ישלמו 95 שקל למ"ר לחודש בקומה העליונה של "המגדל" בתל אביב
מערכת אתר ערוץ הספורט
גארד מכבי תל אביב בעונה החולפת מצא לעצמו בית חדש
אלעזר לוין
למינהל כמעט שלא נשארו מגרשים לשיווק בת"א, בר"ג ובערים גדולות אחרות    בוטל מכרז בהוד השרון    המגרשים ששר השיכון הודיע היום על שיווקם - ישווקו בהדרגה בחודשיים הקרובים    לראשונה - מגרש ל-156 דירות להשכרה בירושלים    342 דירות בשיטת מחיר למשתכן באשקלון
עמר בנוביץ
השחקן עשוי להישאר בבירה תחת חוזה נמוך יותר אולם הסיכויים לכך נמוכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il