X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תחליף את רחל ליאל שפורשת לאחר 12 שנים בתפקיד דברי הד: "זו זכות גדולה לעמוד בראש הארגון המוביל שינוי חברתי בחברה הישראלית"
▪  ▪  ▪
רונית הד [צילום: יח"צ]

רונית הד נכנסה בימים אלו לתפקידה כמנכ"ל שתיל. הד תחליף את רחל ליאל, שמונתה לאחרונה למנכ"ל הקרן החדשה בישראל, לאחר שניהלה את שתיל במשך 12 שנים, וזאת תוך כדי הפגנת מנהיגות וחזון מרחיק לכת.
הד נולדה בארצות הברית וגדלה בירושלים. היא סיימה בהצטיינות יתרה תואר שני בפסיכולוגיה חברתית עם התמקדות בפתרון סכסוכים, משא-ומתן ולימודי מנהיגות באוניברסיטה העברית.
במהלך תשע שנות עבודתה בשתיל ריכזה הד את פרויקט הפלורליזם הדתי וניהלה את פרויקט צדק חברתי-כלכלי. היא הובילה את שני הפרויקטים להישגים מרשימים ולרמות חדשות של השפעה.
"רונית הד היא מנהיגה יוצאת מגדר הרגיל. היא בעלת ניסיון רב ודחף עז לקדם שינוי חברתי", אומרת רחל ליאל, המנכ"ל היוצאת של שתיל. "השנים הרבות בהן עבדה בשתיל הקנו לה הבנה מעמיקה של שינוי חברתי הן ברמת השטח והן ברמת המדיניות".
רונית הד מוסיפה: "כשהתחלתי לעבוד בשתיל לפני תשע שנים, קיבלתי הזדמנות לתרגם את הערכים שלי לעשייה. זו זכות גדולה לעמוד בראש הארגון המוביל שינוי חברתי בחברה הישראלית". כמנכ"ל שתיל תשאף הד להרחיב את בסיס התמיכה הציבורית בפעילות למען שינוי חברתי בישראל, ולגייס פעילים, קבוצות וארגונים מכל צבעי הקשת, שמחויבים למטרות ולערכים של שינוי חברתי.
אחד היעדים שהציבה לעצמה עם כניסתה לתפקיד הוא לפעול למען השרשת ערכי הדמוקרטיה, לרבות סובלנות, שוויון, זכויות אדם, חופש ביטוי וצדק חברתי בחברה הישראלית על-ידי מתן כלים לתרגום ערכים אלו ואחרים לעשייה מוגדרת ובעלת השפעה מעשית וארוכת טווח על החברה בישראל, הקהילה והמערכת הפוליטית הישראלית.
שתיל פעל לאורך שנים לביצור מעמדם של ארגוני החברה האזרחית ולחיזוק הקשר בינם לבין הקהילה בשטח מחד-גיסא והמערכת הפוליטית מאידך-גיסא, מתוך תפיסת עולם של דמוקרטיה השתתפותית, המכבדת את כולם ונותנת מקום להשמעת קולות שונים, לרבות קולם של המודרים, המוחלשים והמנוכרים ביותר, אלו שחיים בשולי החברה הישראלית. שתיל ימשיך להוביל את המאבק על ערכי הדמוקרטיה בישראל במיוחד בתקופות משבר, בהן ערכים אלו נמצאים במתקפה מתמשכת, המסכנת את עצם קיומה של הדמוקרטיה. משטר דמוקרטי חזק, יציב ובר-קיימא בישראל לא יוכל להתקיים ללא חברה אזרחית חזקה, עצמאית וחסינה.
שתיל יפעל על-מנת לעודד, להרחיב ולהעמיק את השיח עם גורמים רבים ככל הניתן בחברה הישראלית, מתוך רצון לבנות יחסי אמון ושיתופי פעולה רבים ומגוונים בין ארגוני החברה האזרחית, גורמים ממשלתיים, גופים עסקיים, חוץ-פרלמנטריים ועוד. זאת, בכדי לשנות את האווירה הציבורית העכורה השוררת כיום, המלבה שנאה למיעוטים, הסתה, חוסר סובלנות, הדרת האחר, השתקה של ביקורת ציבורית לגיטימית ורדיפה אישית של מנהיגי ציבור.

תאריך:  04/07/2010   |   עודכן:  04/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רונית הד מונתה למנכ"ל שתיל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מכאן הרעל של הקרן החדשה ?!!? ל"ת
לא קונה משתיל לא!  |  4/07/10 21:00
2
תגובה
צנחן  |  5/07/10 08:01
3
להרוג אותנו ל"ת
הגב' רוצה  |  5/07/10 09:18
4
מילים ומטרות יפות המסתירות את
ילג  |  16/07/10 22:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זוהר בלומנקרנץ
הערכות: ביוני תירשם ירידה ממוצעת של 10% בתנועת הנוסעים בחברה הטורקית
תלם יהב
מחקר חדש טוען כי אזורים עירוניים נוטים להיות חמים משמעותית מאזורים כפריים, במיוחד בלילות    בארבעים השנים הבאות אנו עלולים לחזות בעלייה של עד שש מעלות צלזיוס, כאשר המזרח התיכון צפוי לספוג את ההתחממות הגבוהה ביותר
לי-אור אברבך
יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השנייה: "בקשת וברשת אין די תחקירים על בעלי הון באופן מכוון, משום שיש מעין קשר שתיקה בין הזכייניות"    לוחות השידורים של קשת ורשת אושרו ע"י ועדת הטלוויזיה תוך הסתייגויות
עידן יוסף
אתרי אינטרנט הפועלים מישראל ייסגרו    אתרים הפועלים מחו"ל ייחסמו ע"י ספקיות האינטרנט    המשטרה שלחה התראות סגירה
שירות גלובס
היגיון מוזר משופטת השלום בחיפה, אילת דגן, שדחתה בקשת פיצוי של זוג שביתו נסדק ברעידת אדמה: "אין ספק כי אם הייתה חברת הביטוח הראל יודעת שהבית תוכנן ונבנה עם חוסר יכולת טבועה מלידתו לעמוד ברעידות אדמה, לא הייתה מוכנה להעניק את הביטוח"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il