X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כתב אישום חמור נגד תושב השפלה שבמשך תקופה ארוכה נהג לבצע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטין ממשפחתו המורחבת
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

כתב אישום חמור הוגש (ב', 5.7.10) נגד תושב השפלה בן 64 בגין מעשי סדום ומעשים מגונים שביצע בנער בן 13 שנהג להתפלל בבית הכנסת שבו שימש הנאשם כסדרן.
על-פי כתב האישום, במהלך שנת 2000 אחז הנאשם במספר הזדמנויות באיבר מינו של הקטין, שקשור אליו בקשר משפחתי רחוק, מעל לבגדיו לשם גירוי או ביזוי מיני.
בראשית שנת 2006, או בסמוך לכך, כאשר הקטין היה כבן 13, הראה הנאשם לקטין תמונות של נשים ערומות בתוך בית הכנסת, והקטין אמר לו, שאסור לו לראות תמונות כאלו. הנאשם אחז באיבר מינו של הקטין, מעל לבגדיו, ואמר לו: "עומד לך, יא מניאק, בוא תתקלח איתי". הקטין ביקש מהנאשם שיניח לו והזיז את ידו ממנו.
בהמשך, עם סיום התפילה, ביקש הנאשם מהקטין שיבוא לעזור לו בסידור אוהל אשר נמצא בחצר ביתו והקטין נענה והלך עמו.
באוהל, חיבק הנאשם את הקטין, שאל אותו אם הוא אוהב אותו, והקטין השיב בחיוב. הנאשם שאל את הקטין אם הוא אוהב בנים או בנות, והקטין השיב, כי הוא אוהב בנות. הנאשם פתח אז את רוכסן מכנסיו של הקטין, חשף את איבר מינו ואחז בו. בהמשך הפשיל הנאשם את מכנסיו, הורה למתלונן לבצע בו מין אוראלי, דחף את ראשו של הקטין לעבר איבר מינו, והחדיר את איבר מינו אל פיו של הקטין.
הקטין לא ידע כיצד למצוץ את איבר מינו של הנאשם, והנאשם אמר לו, שהוא ידגים לו איך לבצע זאת. או אז, התכופף הנאשם אל איבר מינו של הקטין, החדיר אותו לפיו ועשה תנועות של מציצה עם שפתיו. מיד לאחר מכן, דחף שוב הנאשם את ראשו של הקטין לכיוון איבר מינו, והחדיר את איבר מינו אל פיו של הקטין, תוך שהוא מלטף את גבו של הקטין, עד שבא לסיפוקו.
בשתי הזדמנויות נוספות, במועדים שאינם ידועים למאשימה, במהלך אותה שנה, מצץ הנאשם את איבר מינו של הקטין, עד שהגיע לסיפוק. בהזדמנות אחרת, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במהלך אותה שנה, הביא הנאשם את הקטין אל ביתו ונכנס עמו אל חדר המקלחת. הנאשם הוריד את מכנסיו ותחתוניו, הסיר את מכנסיו ותחתוניו של הקטין, ונכנס עמו אל המקלחת. במקלחת, ליטף הנאשם את ישבנו של הקטין, שם סבון על כף ידו ושפשף את איבר מינו של הקטין, עד אשר הגיע הקטין לסיפוקו.
בהזדמנות אחרת, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במהלך אותה שנה, ישבו הקטין והנאשם בסלון הבית, והנאשם ליטף את גופו. בהמשך, הלך הנאשם עם הקטין אל חדר המקלחת אשר בחדרו, התפשט, הפשיט את הקטין ושניהם נכנסו אל המקלחת ופתחו את זרם המים.
הנאשם הצמיד את גופו של הקטין אל קיר המקלחת, עמד מאחוריו והחל להחדיר את איבר מינו אל פי הטבעת של הקטין. הקטין אמר שזה כואב לו, וזז ממקומו, והנאשם הגיע לסיפוק על ישבנו של הקטין. מיד לאחר מכן, אונן הנאשם לקטין עד שהביאו לסיפוק.
תמורת המעשים המתוארים לעיל, נתן הנאשם לקטין סיגריות וכסף.
עוד נכתב בכתב האישום כי במהלך שנת 2007, או בסמוך לכך, אמר הנאשם לקטין, כי אסור שידבר עם איש על הקשר ביניהם, כדי שלא ייאלצו להיפרד, ומאז חדל הקטין להגיע אל ביתו של הנאשם.
"במעשיו המתוארים לעיל במהלך שנת 2006, ביצע הנאשם בקטין, שטרם מלאו לו ארבע עשרה, מעשים מגונים ומעשי סדום. במעשיו המתוארים לעיל במהלך שנת 2007, ביצע הנאשם בקטין, שמלאו לו ארבע עשרה שנים וטרם מלאו לו שש עשרה שנים, מעשי סדום", לשון כתב האישום.

תאריך:  05/07/2010   |   עודכן:  05/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כתב אישום: שמש בית הכנסת בעל קטין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איציק, עליך אני מתפלאה
מיכל1987  |  5/07/10 12:22
2
במקום עליה לתורה יש בעילה
אליהו חיים  |  6/07/10 08:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוכנויות הידיעות
בעלת השליטה בתנובה צפויה להפסדי ענק בגלל השקעות באירופה    טרובו, חברת המדריכים המסווגים של אייפקס, פשטה רגל    רשת המאפיות הספרדיות פנריקו קרסה בגלל המשבר בספרד
איציק וולף
אלוף יאיר גולן מודה כי הפרויקט הלאומי לחלוקת ערכות להגנה מפני לוחמה כימית נכשל    "יש להעביר הנטל מהמדינה לאזרח"    30% מהאוכלוסיה לא יזכו לקבל ערכת מגן
תלם יהב
אחד הטרמינלים בנמל התעופה ג'יי-אף-קיי בניו-יורק פונה למשך שעתיים מחשש לפצצה, שהתבררה כאיום סרק    אמש חגגו מיליונים את ה-4.7 ברחבי ארה"ב
יפעת גדות
מחקר קטן שכלל אנשים שסבלו ממחלת ההחזר הוושטי גילה כי הם נטו להתעורר שלוש פעמים בממוצע בלילה לעומת אנשים שלא סבלו מההפרעה
תלם יהב
העיתון "אל חיאת" מפרסם כי וושינגטון הציעה לפלשתינים כניסה לשיחות ישירות עם ישראל תמורת המשך ההקפאה בגדה המערבית לא כולל ירושלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il