X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תוצאות מחקר חדש הראו שלאחר שנתיים של טיפול בבוטוקס מואט משמעותית קצב הופעת הקמטים, והמטופלים יכולים להפחית את תדירות הטיפול ולצמצם בחצי את עלויות טיפולי הבוטוקס שלהם
▪  ▪  ▪
צמצום עלויות [צילום אילוסטרציה: יח"צ]

‏מחקר חדש מטעם אוניברסיטת אורגון, שהוצג בכינוס של האגודה האמריקנית לניתוחים פלסטיים אסתטיים, מצא שטיפולי בוטוקס עשויים לא רק להעלים קמטוטים קיימים, אלא אף לעזור בצמצום הופעתם של קמטים חדשים. המשמעות היא שמטופלים יכולים להפחית את תדירות טיפולי הבוטוקס לאחר כשנתיים, ועדיין לזכות ברוב היתרונות הקוסמטיים של החלקת הקמטים.
את המחקר ערך פרופסור רוג'ר דיילי מטעם אוניברסיטת אורגון ובמהלכו נבחנו 50 נשים בגילאי 50-30 שקיבלו זריקות בוטוקס באופן קבוע, במשך שנתיים. תוצאות המחקר הוצגו בתחילת חודש מאי 2010 בכינוס של האגודה האמריקנית לניתוחים פלסטיים אסתטיים בוושינגטון, והראו שלאחר שנתיים של טיפול בבוטוקס, במרווחים מומלצים, מואט משמעותית קצב הופעת הקמטים והמטופלים יכולים להפחית את תדירות הטיפול, ולצמצם בחצי את עלויות טיפולי הבוטוקס שלהם.
גם ד"ר גינאדי נמירובסקי, רופא מומחה ברשת מרפאות פרופורציה, שמבצע את הזרקות הבוטוקס מאז הוכנס הטיפול לשימוש בארץ, מעיד על השיפור הניכר עם הזמן: "מטופלת שעברה טיפולי בוטוקס כל ארבעה חודשים, במשך שנתיים, יכולה לשנות את תדירות הזריקות לשישה חודשים, ועדיין להשיג תוצאות טובות".
הטיפול בבוטוקס למטרות קוסמטיות אושר על-ידי משרד הבריאות האמריקני כבר לפני עשור ומאז הפך לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר בארץ ובחו"ל. הבוטוקס מאפשר לטשטש ולעכב את הופעתם של קמטים באזור השליש העליון של הפנים ובכך להעניק לפנים מראה צעיר ושליו. בשנת 2008 עברו למעלה מ-5 מיליון אנשים טיפולי בוטוקס בארה"ב - מהם 313,000 גברים.
הבוטוקס - חומר המורכב מחלבון מטוהר ובטוח לשימוש רפואי - משחרר את השרירים מתחת לעור, הגורמים לקמטים להיווצר כמו קווי הקימוט בין הגבות, במצח וסביב העיניים. מדובר בחומר מתכלה וזו הסיבה שתוצאותיו זמניות. לאחר כחמישה עד שמונה חודשים, הבוטוקס מסולק מהגוף, באופן טבעי.

תאריך:  05/07/2010   |   עודכן:  05/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיפולי הבוטוקס מפחיתים הופעת קמטים חדשים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
שני שרי הממשלה הצרפתית התפטרו בעקבות גילויים כי השתמשו בעשרות אלפי דולרים מכספי משלם המיסים כדי לשלם על נסיעות לקריביים במטוסים פרטיים ועל סיגרים קובניים
איציק וולף
כתב אישום חמור הוגש נגד מזל בר אושר ששיספה את שכנתה ההרה שעמה היה לה סכסוך ממושך    גם לאחר שהתמוטטה חתכה את גופה לכל אורכו    "במעשיה גרמה הנאשמת בכוונה תחילה למותה של טלי עטר ז"ל המיתה אותה בדם קר"
יפעת גדות
הקיץ מגיע ואיתו הבריכה, הים, השמש, שוקו קר, גלידה בגביע וכמובן החופש הגדול והקייטנות    צריך לזכור שישנן גם לא מעט סכנות
תלם יהב
לאחר ספירת 95% מהקולות, מסתמן כי הנשיא הזמני, ברוניסלאב קומורבסקי, ימשיך בתפקידו וימונה לנשיא פולין    אחיו התאום של לך קצ'ינסקי, הנשיא לשעבר שנהרג בתאונת מטוס, הפסיד בפער קטן
איציק וולף
כתב אישום חמור נגד תושב השפלה שבמשך תקופה ארוכה נהג לבצע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטין ממשפחתו המורחבת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il