X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
דובר הממשלה ברמאללה טוען כי לפגישת ברק ופיאד היום אין קשר למו"מ לדבריו, הם ידונו בסגר על עזה ובהרחבת הסמכויות של השוטרים הפלשתינים בגדה המערבית
▪  ▪  ▪
ברק ופיאד. לא ידונו בחידוש המו"מ [AP]

שעות לפני פגישתם של סלאם פיאד ראש הממשלה הפלשתיני, ושר הביטחון אהוד ברק, הפלשתינים מדגישים כי לפגישה אין קשר למו"מ, בניסיון להסית טענות כי הפגישה, למעשה, מסמלת את חידוש המו"מ הישיר בין הצדדים.
ד"ר רסאן אל -ח'טיב, מנהל לשכת העיתונות והמידע ברמאללה, אמר (יום ב', 5.7.10) בראיון לרדיו קול פלשתין שהמנהיגים ידונו על הסגר בעזה וחיזוק הכוח של המשטרה הפלשתינית בגדה המערבית. כך מדווחת סוכנות הידיעות "מען". ח'טיב טוען כי ראש הממשלה הפלשתיני יציין בפני שר הביטחון את דאגתה של הרשות הפלשתינית מפני הפשיטות הצה"ליות הליליות ברחבי הגדה. כמו-כן, פיאד יבקש מברק להרחיב את הסמכויות של השוטרים הפלשתינים, כדי שיוכלו לפעול גם בשטחי B ו-C.
השניים צפויים להיפגש היום בצהריים, אולם הגורמים הפלשתינים מבקשים להדגיש כי אין מדובר בחידוש השיחות הישירות. ח'טיב מדגיש כי חיזוק כוחם של השוטרים הפלשתינים ברחבי הגדה המערבית זו לא דרישה חדשה של הרשות. כיום, לפי הסכמי אוסלו, לשוטרים הפלשתינים מותר לפעול בשטחי A, ובחלק מהכפרים והאזורים שבין הערים.
מחר ייפגש ראש הממשלה נתניהו עם ברק אובמה, נשיא ארה"ב, כדי לדון, בין היתר, בנושא חידוש המו"מ. הבוקר פרסם עיתון "אל חיאת" כי גורמים בוושינגטון פנו לפלשתינים והציעו להם להיכנס למו"מ ישיר תמורת המשך ההקפאה בבנייה בהתנחלויות. גורמים בממשל הודיעו לפלשתינים כי "המשך השיחות העקיפות משמעותו בזבוז זמן".

תאריך:  05/07/2010   |   עודכן:  05/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפלשתינים: לפגישת ברק-פיאד אין קשר למו"מ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הח"כים יחימוביץ' וכץ שבים ומעלים את הצעת החוק שלהם להגבלת השכר לוועדת השרים לחקיקה    לדבריהם, "לאחר 68 ימים, ועדת נאמן הציעה אפס הצעות והגישה אפס מסקנות"    "לנאמן אין כוונה לייצר פתרון חלופי כלשהו לבעיה, אלא להמתין עד שהעניין הציבורי בנושא ידעך"
עופר וולפסון
ישי שפיגל צורף לכתב אישום מתוקן, שכלל קודם לכן רק את רונן קריסטל, בעל השליטה ויו"ר ג'ולקס    ע"פ כתב האישום, לאחר שנודע לשפיגל על המשיכות הכספיות הפרטיות של קריסטל, הורה לבנק לאפשר לו למשוך סכום נוסף של מאות אלפי שקלים
יפעת גדות
תוצאות מחקר חדש הראו שלאחר שנתיים של טיפול בבוטוקס מואט משמעותית קצב הופעת הקמטים, והמטופלים יכולים להפחית את תדירות הטיפול ולצמצם בחצי את עלויות טיפולי הבוטוקס שלהם
תלם יהב
שני שרי הממשלה הצרפתית התפטרו בעקבות גילויים כי השתמשו בעשרות אלפי דולרים מכספי משלם המיסים כדי לשלם על נסיעות לקריביים במטוסים פרטיים ועל סיגרים קובניים
איציק וולף
כתב אישום חמור הוגש נגד מזל בר אושר ששיספה את שכנתה ההרה שעמה היה לה סכסוך ממושך    גם לאחר שהתמוטטה חתכה את גופה לכל אורכו    "במעשיה גרמה הנאשמת בכוונה תחילה למותה של טלי עטר ז"ל המיתה אותה בדם קר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il