X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה, הפעילה כיום בנדל"ן ומלונאות רק במזרח אירופה, מתכננת לרכוש נדל"ן ובתי מלון גם בארץ רוכשת את שלד החברה הבורסאית שמיר, כדי לגייס באמצעותה הון לרכישת נכסים בישראל רינות: "אצלנו אין משבר -השגנו מימון לפרויקטים"
▪  ▪  ▪
יולי עופר

חברת הנדל"ן CEE, בבעלות יולי עופר (73%) ונמרוד רינות (27%), מתכננת להיכנס לפעילות נדל"ן ומלונאות בישראל. כך גילה נמרוד רינות (8.7.10).
רינות הסביר, כי זוהי מטרת העסקה האחרונה, שבה עומדת CEE לרכוש את חברת המזון הלא-פעילה שמיר. בעסקה זו, רוכשת החברה שלד של חברה בורסאית, ותגייס באמצעותה כספים, בעיקר אג"ח, למימון הפעילות בארץ.
רינות אמר כי CEE פעילה כיום רק במזרח אירופה, בשלושה תחומים: דירות, בתי מלון ומרכזים מסחריים. לדבריו, הנדל"ן במזרח אירופה מתחיל להתאושש, ופרויקטים טובים, כמו של חברתו, מקבלים מימון בנקאי, ואף מוכרים בקצב סביר. פירוט הפעילות:
  • דירות: החברה היא בעלת מגרש בן 42 דונם ברובע 10 בבודפשט, לבנית 849 דירות. עד עתה בנו את שלב א', בן 183 דירות, ו-70% מהן מכורות. הדירות זולות, 500 אלף שקל ליחידה. בנקים מקומיים נותנים מימון ומשכנתאות, אם כי גודלן ירד מ-90% ל-60% ממחיר הדירה. החברה החליטה להקטין את שלב ב' ל-200 דירות, ויש מימון בנקאי. CEE חייבת כ-9 מיליון שקל על הקרקע, ותפרע את החוב מתוך מכירת הדירות. הרווח הצפוי ממכירת הדירות בשני השלבים הראשונים הוא כ-25 מיליון שקל. החברה מתכננת לבנות גם 30 דירות נופש על גדות הדנובה בבודפשט.
  • בתי מלון: CEE היא בעלת 66% מחברת המלונות אינוונטק סנטראל מלונות. 14% בידי חברת לפידות, ו-20% בידי הציבור. בבעלות החברה מלון מרידיאן בבודפשט, בן 218 חדרים. היא בונה שני בתי מלון נוספים בהונגריה, ויוזמת בנית מלון רביעי.

מרכז מסחרי גדול בסרביה

  • מרכזים מסחריים: CEE שותפה ב-25% עם חברת ביג מרכזים מסחריים בחברה, המתכננת לבנות מרכזים מסחריים בסרביה. במדינה זו יש רק שני קניונים, ואין בה אף מרכז מסחרי. רינות מעריך, כי לאור מצב זה, "כל מי שיכנס למרכזים מסחריים בסרביה – ירויח". מוקד הפעילות יהיה בבירה בלגרד. בבעלות CEE וביג מגרשים לשלשה מרכזים מסחריים בסרביה, היא עומדת להתחיל בבניה מרכז מסחרי ראשון בן 30,000 מ"ר בעיר נובי-סאד, מתכננת לרכוש 3 מגרשים נוספים, והתוכנית היא להגיע ל-12 מרכזים מסחריים בסרביה.
נמרוד רינות אמר, כי החברה חייבת לפרוע אג"ח ב-30 מיליון שקל בשנה הקרובה.החברה מתכננת למכור כמה נכסים, כדי לממן את פרעון האג"ח ולגייס כספים לעסקות חדשות.

תאריך:  08/07/2010   |   עודכן:  08/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
CEE של עופר ורינות תיכנס לפעילות בישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עומדת לזכות במכרז לרכישת בניין ברחוב ה-40, ליד השדרה החמישית    מתכננת רשת של 1,000 דירות להשכרה בניו-יורק    השוק הפורח של השכרת דירות - עד 5,000 דולר לחודש    מצוקת חדרי מלון בניו-יורק
אלעזר לוין
בעליה של חברת בנייה פרטית גדולה חושף: ב-22 מתוך 25 מגרשים של המינהל שהוצעו לנו התגלו בעיות    המינהל מוכר מגרשים מוזלים-כביכול במחיר מופקע"    "אטיאס הבטיח מגרשים ולא קיים"    "מצב השוק קשה - המחסור בדירות יחריף"
יואב בורוביץ'
אליפות אירופה: המאמן הצרפתי חילץ אותה. מעיין: "לא היתה סכנת חיים"
איציק וולף
נועם ואביבה שליט יחד עם אלפי תומכים הגיעו לאחר 12 ימי צעידה מן הצפון לשערי ירושלים    בין הצועדים היום הייתה גם יובל ארד, בתו של הנווט השבוי רון ארד    פעילי ימין קראו: לשחרר את גלעד בפעולה צבאית ולא בכניעה
עופר וולפסון
העובדים יחזרו מחר לעבודה לאחר שההסתדרות וועד העובדים הגיעו להסכמות עם האוצר על מתווה להסכם    במתווה סוכם כי תוך שנתיים לא יהיו יותר במערכת משרות חלקיות, כלל העובדים יקבלו מענק בגובה 1.2 משכוורת, 2% מעלות השכר תוקצה לתוספת תקני רכב וייעשה שינוי מבני ארגוני בו יינתנו יותר דרגות ניהול בשטח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il