X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר אהרונוביץ' ביקש מהמשטרה ומהפרקליטות לפתוח בחקירה יזומה על-מנת לאתר את האחראים לכרוז שקרא לסירוב פקודה בשל פעולותיהם של שוטרי מג"ב בני מיעוטים "הביטויים הללו כנגד הדרוזים בלתי מתקבלים על הדעת ובאים להכפיש עדה הנחשבת כמופת בתרומה למדינה"
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', ביקש ממפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, ומן הפרקליטות לפתוח בחקירה יזומה על-מנת לאתר את הגורמים שהסיתו נגד חיילים ושוטרים ממוצא דרוזי.
הבוקר פורסם (א', 11.7.10) כי בכרוזים שחילקו פעילי ימין סמוך לבסיס החטיבה המרחבית שומרון נכתב כי יש לסרב לפקודה בגלל 'שוטרים ערבים' המשרתים במג"ב.
חייל יהודי, אח שלי גבר, לא רחוק מכאן יש כפר, חווארה. כמה חבר'ה יהודים נוסעים בכפר, קופצים עליהם קבוצת ערבים, כמעט לינץ'. החבר'ה פורקים עם אקדחים שלופים, כשפתאום מופיע ג'יפ של מג"ב ומתוכו יוצאים ארבעה שוטרים ערבים - ועוצרים את היהודים. אחד החבר'ה שואל את השוטר: 'למה לא לעצור את הערבים?' השוטר עונה: 'באתי לשמור על העם הפלשתיני, עלה לניידת...'. השוטר הערבי לא פראייר - הוא דואג לערבים. אין שום סיבה שחייל יהודי יצא פראייר", נכתב בכרוז.
"אם החשדות תתבררנה כנכונות, הרי שמדובר במעשה שכולו בושה וכלימה. כוחות הביטחון אשר מחרפים את נפשם באזורים שונים בארץ, צריכים לקבל גיבוי ואהדה ולא בושה שכזאת. אני קובע שאין להבדיל בין דם לדם ובאם החשדות תתבררנה כנכונות הרי שימוצה הדין במהרה", אמר אהרונוביץ'.
לדבריו, הביטויים הללו כנגד הדרוזים בלתי מתקבלים על הדעת ובאים להכפיש עדה הנחשבת כמופת בתרומה למדינה. "אני מתחייב להמשיך לגבות את השוטרים והחיילים העושים עבודת קודש", ציין.

ח"כ והבה: מעשה נבזי וגזעני

סגן יו"ר הכנסת ח"כ מגלי והבה (קדימה) אמר כי הניסיון לפגוע בגידופים וקללות בחיילים וקצינים דרוזים, אשר עושים את מלאכתם על-רקע דתם ועדתם הינו מעשה נבזי וגזעני, אשר על צה"ל לפעול ביד קשה כדי לעוקרו מן השורש.
ח"כ והבה קרא לשר הביטחון, לרמטכ"ל ולאלוף פיקוד המרכז לפעול על-מנת לעצור את התופעה ולהעניש את העומדים מאחוריה.
"קביעות גזעניות ראויות לאפס סובלנות ולפעילות החלטית של הצבא במטרה לתפוס ולהעניש בחומרה את מי שסבורים שבדרך זו יוכלו להרתיע חיילים וקצינים מלבצע את משימותיהם כהלכה", אמר.
כמו-כן, פנה ח"כ והבה למנהיגי המתנחלים בדרישה לגנות את המתפרעים ולהוקיע את התופעה מקרבם.

מתיישבי השומרון: פרסום מסולף ומעוות

ועד מתיישבי השומרון דוחה את הפרסומים שעל פיהם אחראים גורמי ימין לכרוזי ההסתה נגד שוטרים דרוזיים.
"אנו דוחים בבוז את ההסתה המנוהלת בידי גורם תקשורתי-צבאי אנונימי בגזרת שומרון המייצר עלילת דם, פשוטו כמשמעו, ולא בפעם הראשונה. אף אחד לא פעל בשום צורה כנגד חיילים דרוזיים. על-אף שאיננו יודעים מי הפיץ את הכרוז המדובר, קריאה פשוטה בו מראה כי כלל לא מוזכרים בו חיילים או שוטרים דרוזים", אמרו.
לדבריהם, מדובר במודעות שהופצו בכל הארץ והניסיון להדביק על אותו כרוז עלילה בדבר התקפה על הדרוזים הוא נבזי ומהווה 'הסתה שקופה', כלשונם.
"יש להצטער שדווקא בתקופה רגישה כזו, ישנם גורמים תקשורתיים-צבאיים בגזרת שומרון המנסים שוב ושוב ליצור שנאה והפרדה בין ההתיישבות לצה"ל. יש להצטער שהשר לביטחון הפנים נגרר אחר פרסומים מסולפים ושקריים מבלי לבדוק את העובדות", אמרו.

תאריך:  11/07/2010   |   עודכן:  11/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר לביטחון פנים: לחקור המסיתים נגד דרוזים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אהרונוביץ -השולף מהמערב הפרוע!
גימי-יהודי מיהודה  |  11/07/10 13:06
2
שר ביטחון פנים?? בדיחה!
sailor  |  11/07/10 15:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במסגרת ניסוי בעכברים: לאחר שלושה שבועות גידולים סרטניים התכווצו כמעט בחצי אצל עכברים שהיו נתונים ללחץ, וב-77% לאחר שישה שבועות
מתן אברמוביץ'
ארבעה חודשים בלבד מאז שניצח בגמר "האח הגדול", אלירז שדה ינחה תוכנית נוספת, שלישית במספר, בערוץ 24    הפעם ינהיג אלירז תוכנית אולפן לצעירים שתשודר מכפר המוזיקה של קוקה קולה
איציק וולף
ראש הממשלה הודיע בפתח ישיבת הממשלה על יציאתו לפגישה עם מובארק לצורך התנעת המשא-ומתן עם הפלשתינים    "ביקשתי מאובמה לפעול בכל כוחו לשחרור שליט"
יפעת גדות
הטיפול החדשני נותן פתרון לחולי לב הסובלים מהפרעות קצב מסוג פרפור פרוזדורים, אשר אינם יכולים ליטול תרופות לדילול הדם, ומונע שבץ מוחי
תלם יהב
לאחר שהתקשורת באיטליה הביעה את מחאתה על חוק "מחסום הפה" שמקדם ברלוסקוני, ראש הממשלה יצא במתקפה חסרת-תקדים נגד "התקשורת השמאלנית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il