X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כל מי שמעסיק 2 עובדים ויותר יחויב לשלם שכר מינימום ולהפריש לפנסיה ותנאים סוציאליים אחרים חייל משוחרר ישתכר לפחות 5,100 שקל לחודש ערן סיב נבחר שוב ליו"ר
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

מהפכה בענף שיפוצי הדירות והבניינים: כל שיפוצניק המעסיק שני עובדים ויותר יחויב לשלם להם, מעתה, שכר מינימום של 4,350 שקל לחודש, וכן להפריש בעבורם לפנסיה חובה.
בנוסף, יהיה עליו להבטיח להם תנאים סוציאליים כמו דמי הבראה וחופשה. חיילים משוחררים, שיעבדו אצל שיפוצניקים, יקבלו שכר מינימום גבוה יותר, 5,100 שקל לחודש.
שינוי דרמטי זה במעמדם של עובדי השיפוצים הוא תוצאה של צו הרחבה שפירסם בשבוע שעבר שר התעשיה והמסחר בנימין בן-אליעזר. מטרתו המקורית של הצו היתה להבטיח שכר ותנאים סוציאליים לכל עובדי הבנין, המועסקים אצל קבלנים שאינם חברי התאחדות הקבלנים. עתה מתברר, כי הצו חל גם על עובדים אצל שיפוצניקים.
תוצאה נוספת של הצו היא, שכל שיפוצניק יחויב מעתה לשלם "דמי טיפול ארגוני" של 800 שקל לשנה להתאחדות קבלני השיפוצים, גם אם אינו חבר בהתאחדות.
על פי הערכת ההתאחדות, עובדים כ-24,000 איש בישראל בענף השיפוצים - 10,000 כבודדים ועוד 14,000 בקבוצות של מעסיקים ועובדים, שצו ההרחבה יחול עליהם. בהתאחדות עצמה חברה כיום כ-650 קבלני שיפוצים (כולל קבוצות). החובה לשלם דמי טיפול תביא ככל הנראה להצטרפות של רבים להתאחדות, מאחר שאם חייבים לשלם - כדאי ליהנות מיתרונות החברות בגוף גדול.
יו"ר ההתאחדות, ערן סיב, 46, נבחר ביום ו' (11.7.10) פה אחד לקדנציה נוספת של 4 שנים כיו"ר ההתאחדות. הבחירה היתה במסגרת האסיפה הכללית השנתית של חברי ההתאחדות, שנערכה בר"ג. סיב עומד בראש התאחדות קבלני השיפוצים מאז הוקמה ב-2002.
גם רוב בעלי התפקידים הנוספים בהתאחדות נבחרו לכהונה נוספת: מ"מ היו"ר שאבי ונטורה, המנכ"ל יהודה כהן, מנכ"ל התפעול ציקי שרף, ויו"ר סניף צפון בהתאחדות בילאל חוסרי. הנהלת ההתאחדות כוללת 9 חברים. הנבחרים הנוספים הם אלי שושן, שרון בן שושן ואמיר דרגצקי.

תאריך:  11/07/2010   |   עודכן:  11/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יהודה כהן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: צו ההרחבה יחול גם על השיפוצניקים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הממשלה הורתה לבחון מחדש את התוכנית לבניית כפר נופש על רצועת החוף הייחודית תוך אפשרות לשינוי ייעוד הקרקע לשטח ציבורי פתוח    ארדן: תיקון היסטורי ושמירה על המשאב הנדיר של חופי ישראל
איציק וולף
השר אהרונוביץ' ביקש מהמשטרה ומהפרקליטות לפתוח בחקירה יזומה על-מנת לאתר את האחראים לכרוז שקרא לסירוב פקודה בשל פעולותיהם של שוטרי מג"ב בני מיעוטים    "הביטויים הללו כנגד הדרוזים בלתי מתקבלים על הדעת ובאים להכפיש עדה הנחשבת כמופת בתרומה למדינה"
יפעת גדות
במסגרת ניסוי בעכברים: לאחר שלושה שבועות גידולים סרטניים התכווצו כמעט בחצי אצל עכברים שהיו נתונים ללחץ, וב-77% לאחר שישה שבועות
מתן אברמוביץ'
ארבעה חודשים בלבד מאז שניצח בגמר "האח הגדול", אלירז שדה ינחה תוכנית נוספת, שלישית במספר, בערוץ 24    הפעם ינהיג אלירז תוכנית אולפן לצעירים שתשודר מכפר המוזיקה של קוקה קולה
איציק וולף
ראש הממשלה הודיע בפתח ישיבת הממשלה על יציאתו לפגישה עם מובארק לצורך התנעת המשא-ומתן עם הפלשתינים    "ביקשתי מאובמה לפעול בכל כוחו לשחרור שליט"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il