X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היועץ המשפטי של קבוצת ב.ס.ר. תוקף בחריפות את הצעות אטיאס לחיסול קבוצות הרכישה וקורא להמשיך בהפעלתן "אטיאס מבקש בשם הרגולציה לשפוך את התינוק עם המים - מדבר על הוזלת הדירות, אך חיסול הקבוצות יביא להתייקרותן"
▪  ▪  ▪
שר השיכון אטיאס [צילום: פלאש 90]

"תוכנית שר השיכון אריאל אטיאס לחיסול קבוצות הרכישה תביא להתייקרות הדירות, בעוד השר מדבר כל הזמן על רצונו להוזילן". כך אמר (12.7.10) ל-News1 עו"ד רועי מקוב, הידוע כמומחה בתחום זה.
מקוב הוא היועץ המשפטי של קבוצת ב.ס.ר., הפעילה זה שנים רבות באירגון קבוצות רכישה.עו"ד מקוב קורא לאפשר לקבוצות הרכישה להמשיך ולפעול.
"משרד השיכון רוצה להגן על הצרכנים, אך דרישתו לקבוע מראש את המחיר הסופי של הדירה תביא לחיסול הקבוצות. הציבור לא יוכל תהיה שלא לקנות דירות במחירים נמוכים יחסית. הצעות אטיאס יפחיתו את התחרות בשוק הדיור ויביאו להתיקרות נוספת של הדירות. מדוע רוצה אטיאס למנוע מהציבור לקנות דירות בזול?! משרד השיכון טוען שברצונו להוזיל את הדירות, אך בהתנהגותו הוא עושה בדיוק ההיפך. מדוע הוא רוצה, בשם הרגולציה, לשפוך את התינוק עם המים?!", אמר מקוב.
עו"ד מקוב מתיחס גם לדרישה אחרת של השר אטיאס, לחייב את המארגנים לדאוג לקונים לערבויות חוק מכר. מקוב: "משרד השיכון אינו מבין, שהתארגנות של קבוצת קונים לרכוש מגרש ולהזמן קבלן, נותנת להם בטוחות שאינן נופלות מערבויות לפי חוק המכר. הרי המגרש שייך לקונים, וזה הביטחון הטוב ביותר! אפילו רשות המיסים הכירה בעובדה זו! מדוע יש לבטל את השיטה?"
נציג קבוצת ב.ס.ר. מספר, לדוגמא, כי החברה אירגנה באחרונה קבוצה לפרויקט מגורים בהוד השרון. חברי הקבוצה חסכו 300-200 אלף שקל לדירה, לעומת מחירי דירות דומות באיזור.

"למה להתיחס לציבור כהדיוטות?"

עו"ד מקוב: "בנייה בדרך של קבוצות רכישה הוכיחה עצמה כדרך מוצלחת להוזלת הדירות. שיטת ההתארגנות חוקית, ומוכרת גם בפסיקה. אין מקום להגביל כל מי שרוצה לחבור לקבוצות רכישה לעשות כן".
הוא מוסיף: "לא כל הקבלנים טובים, ולא כל קבוצות הרכישה גרועות ומסוכנות. למה להתיחס לציבור כאל הדיוטות הזקוק להגנה? הניסיון מוכיח, שהתנהלות נכונה וזהירה מאפשרת לבנות תוך חסכון ניכר. יש לאפשר לציבור להמשיך ולהתארגן בקבוצות, תוך שחברי הקבוצה ערים לסיכונים, הקיימים בעסקות כאלו כמו בכל עסקה".

תאריך:  12/07/2010   |   עודכן:  12/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל אטיאס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"חיסול קבוצות הרכישה יביא להתייקרות הדירות"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חיסול קב'רכישה ייקר הדירות ל"ת
אלמנטרי!  |  12/07/10 19:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני הלמ"ס שפורסמו בסוף השבוע האחרון    כל נהג חמישי בישראל הורשע בעבירת נהיגה    כמות ההרשעות בקרב גברים ובקרב בני המגזר הערבי גבוהה משמעותית משל כלל הציבור
איציק וולף
הרמטכ"ל אשכנזי הודה לאלוף במיל. איילנד על הדוח הנוגע למבצע 'רוחות שמים 7'    "לצה"ל מספיק ביטחון עצמי כדי לתחקר בביקורתיות את עצמו וגם לטפל בלקחים ולהשתפר"
אלעזר לוין
יוצאת מרוטשילד 20 ת"א ועוברת לגלגלי הפלדה    תיכננה משרדים לג'נרל מוטורס ישראל, ידיעות אחרונות ומלונות אפריקה-ישראל ברומניה
איציק וולף
נשיא המדינה שוחח עם מלך ספרד בעקבות זכיית מדינתו בגביע העולם בכדורגל    "ראינו אתמול איך ניתן לכבוש את העולם בגול אחד שהיה בעיני גול מדהים"
איציק וולף
המהומות שפרצו אתמול בכפר הדרוזי בצפון רמת הגולן החלו בעקבות חיפוש שנעשה בביתו של חשוד בריגול ובמסירת מידע לאויב    מעצרו של פדא שאער, בן 27, הוארך בשמונה ימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il