X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעצומה עליה חתמו חברי-כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית, קראו הח"כים לראש הממשלה להפריד את תחום הרישוי ותחום התכנון ברפורמה המוצעת "המאבק - על-מנת שלא נתעורר בעוד מספר שנים ונמצא עצמנו במדינת הולילנד, עם מפלצות בטון לאורכה ולרוחבה"
▪  ▪  ▪
"למנוע פרויקטים נוספים מסוג הולילנד"
נתניהו. דרישה לפיצול החוק [צילום: AP]

44 חברי כנסת מתשע סיעות שונות, כולל מהקואליציה, חתמו ביומיים האחרונים על עצומה בעד רפורמה אחרת בחוק התכנון והבנייה, הקוראת לראש הממשלה להפריד את תחום הרישוי ותחום התכנון.
בעצומה נכתב: "אדוני ראש הממשלה, אנו, חברי הכנסת, רואים חשיבות עליונה בחיזוק מערכת התכנון והרישוי בישראל. אנו סבורים כי יש להמשיך ולקדם בשלב הראשון את החקיקה בתחום הרישוי, המהווה חסם ביורוקרטי עיקרי בו נתקלים אזרחי המדינה, ולפצל מן החקיקה הנוכחית את פרק התכנון, על שלל בעיותיו, אשר יידון בנפרד". לדברי המטה לארגון אחראי, המאגד תחתיו מספר ארגוני חברה וסביבה, החתמת חברי הכנסת תימשך בימים הקרובים.
חברי הכנסת שחתמו על העצומה עד כה הם זבולון אורלב, אורי אורבך, אריה אלדד, מיכאל בן ארי, יעקב כץ, אורי אריאל, שלמה מולה, נחמן שי, יוחנן פלסנר, אורית זוארץ, זאביק ביילסקי, מגלי והבה, רונית תירוש, רוברט טיבייב, רוחמה אברהם, רחל אדטו, אריה ביבי, מרינה סולודקין, שי חרמש, גדעון עזרא, אבי דיכטר, עמיר פרץ, רוחה אברהם, עינת וילף, אורי מקלב, אברהים צרצור, מסעוד גנאים, טלב אלסאנע, אחמד טיבי, דב חנין, חנא סוויד, עפו אגרבריה, מנחם מוזס, יואל חסון, יעקב אדרי, מוחמד ברכה, חנין זועבי, ג'מאל זחלקה, סעיד נאפע, ניצן הורוביץ, אילן גילאון, חיים אורון ומשה גפני.
מחר, חמישי, בשעה 18:00 בערב, למרגלות מתחם הולילנד בירושלים, תתקיים ההפגנה של החברה להגנת הטבע והמטה לתכנון אחראי נגד הרפורמה בחוק התכנון והבנייה ובעד הפרדה של תחום הרישוי מתחום התכנון. בהפגנה ייקחו חלק חברי הכנסת מאיר שטרית, איתן כבל, דב חנין, זבולון אורלב, אריה אלדד, וכן נציגים מכל הקשת הפוליטית: צעירי האיחוד הלאומי, צעירי המפד"ל החדשה, המשמרת הצעירה של העבודה, מר"צ ותא קדימה.
לקריאה של החברה להגנת הטבע והמטה לתכנון אחראי, בעד הפרדת הרישוי מהתכנון, שותפים 48 ארגוני סביבה, חברה, כלכלה ותכנון, בהם התאחדות הקבלנים, ארגון "אדם, טבע ודין", התנועה לאיכות השלטון, לשכת עורכי הדין, מרכז המועצות האזוריות ועוד.
ניר פפאי, ראש אגף שמירת סביבה וטבע בחברה להגנת הטבע, מסר בתגובה: "המאבק ברפורמה בחוק התכנון והבנייה אינו עוד מאבק סביבתי או חברתי רגיל, חשוב ככל שיהיה. זהו מאבק על דמותה של הארץ, על יכולתו של האזרח להשפיע על עתיד סביבת חייו בדורות הבאים. כל מי שגורלה של הארץ יקר לו, חייב להיות שם, על-מנת שלא נתעורר בעוד מספר שנים ונמצא עצמנו במדינת הולילנד, עם מפלצות בטון לאורכה ולרוחבה של המדינה. אנו קוראים לראש הממשלה נתניהו: הקשב למחאה הציבורית ביחס לרפורמה המוצעת, החוצה גבולות ומתרחבת מיום ליום. בידך ההזדמנות להקל משמעותית על חייו של כל אחד ואחת מאיתנו, באמצעות קידום מיידי של הרפורמה ברישוי, שתאפשר את 'סגירת המרפסת' שהוא מדבר עליה כל הזמן. למטרה זו אנו שותפים".

תאריך:  14/07/2010   |   עודכן:  14/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
44 ח"כים בעצומה לרה"מ: לשנות רפורמת הרישוי והתכנון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
העתירה הוגשה ע"י חברת "עיט", המפעילה קו טיסות סדירות פנים ארציות    רש"ת טענה מנגד כי אין לאפשר לחברת תעופה לעשות דין לעצמה ולעקוף את דיני המכרזים    המשמעות העקרונית של ההחלטה: חברות תעופה לא יוכלו לתדלק עצמאית במקום שבו לרש"ת ישנם הסכמים עם ספקי דלק
עופר וולפסון
מוחים על אי-פתרון מחלוקות בנוגע למעבר למשכנם החדש ב"איירפורט סיטי" ובאשר לפערי שכר מול עובדים חדשים    במסגרת השביתה לא יינתנו רישיונות חדשים, לא יבוצעו בדיקות כושר אווירי ולא יאושרו טיסות שכר חדשות
אלעזר לוין
תשלם רק 9 דולר למ"ר לחודש למ"ר בבית רביד    העבירה את משרדי ההנהלה המרכזית מגבעת האירוסים לפולג
יפעת גדות
חובה לטפל במצב
עופר וולפסון
בתום פגישה בין יו"ר ההסתדרות לבין מנכ"ל הבנק סוכם כי השביתה תסתיים וכי עופר עיני ינהל בעצמו את המו"מ בין הצדדים    השביתה בבנק הייתה הארוכה ביותר במערכת מאז שנות ה-70'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il