X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מערכת ה-Smart CapnoLine Guardian יעילה ביותר ובעלת יחס עלות-תועלת גבוה המערכת מאפשרת ניטור נשימתי רציף, אספקת חמצן ובמקביל מגינה על המטופל מנזקים משניים העלולים להיגרם תוך ביצוע ההליכים האנדוסקופיים השונים
▪  ▪  ▪
ניטור אופטימלי [צילום: AP]
אנדוסקופיה
אנדוסקופיה (Endoscopy) היא שיטת בדיקה - המשמשת לעיתים גם להוצאת ביופסיה - המתבצעת באמצעות החדרת צינור המכיל סיב אופטי ומצלמה, דרך פתחים טבעיים בגוף.

אורידיון מערכות בע"מ, מפתחת ה-Smart Capnography™, משיקה היום (ה', 15.7.10) את מערכת ה-Smart CapnoLine Guardian™, מערכת לניטור נשימתי המשפרת באופן משמעותי את בטיחות החולה במהלך הליכים אנדוסקופיים שונים המבוצעים בגישה עילית (אורלית).
מערכת ה-Smart CapnoLine Guardian יעילה ביותר ובעלת יחס עלות-תועלת גבוה המתאפשר באמצעות ביצוע שלוש פעולות חיוניות בו-זמנית. המערכת מאפשרת ניטור נשימתי רציף (etCO2), אספקת חמצן ובמקביל מגינה על המטופל מנזקים משניים העלולים להיגרם תוך ביצוע ההליכים האנדוסקופיים השונים. העיצוב המודולרי הייחודי של המערכת מקל על עבודת הצוות הרפואי ומסייע לניטור מצבו של החולה לפני, במהלך ואחרי ההליך, באמצעות טכנולוגיה אמינה המאפשרת ניטור אופטימלי של קצב ואיכות הנשימה.
בעזרת טכנולוגיית דגימה מוגנת פטנט, מאפשרת המערכת הייחודית של ה-Smart CapnoLine Guardian דגימה רציפה של קריאות פחמן דו חמצני הנפלט בנשימה והעיצוב הייחודי של המערכת מאפשר דגימה של הערכים הן מהפה והן מהאף, ובמקביל מספק לחולה חמצן בריכוז של עד 10 ליטר לדקה, כל זאת ללא דילול בערכי המדידה. בנוסף, המערכת כוללת מנשך ייחודי המותאם לחולים בעלי שיניים תותבות. מנשך ייחודי זה מסייע לצוות הרפואי תוך שמירה על נוחות המטופל במהלך ההליך.
בכירים בעולם הרפואה התרשמו לטובה מה-Smart CapnoLine Guardian והעידו כי המערכת קלה ונוחה לחיבור לחולה, וכן כי היא נשארת במקומה באופן יציב ונוח לאורך כל ההליך ובכך מאפשרת מרחב תנועה רחב המסייע הן למטפל והן למטופל. לדברי קארינה שוורץ, R.N מתאמת אנדוסקופיה ראשית במרכז האנדוסקופיה במרכז הרפואי ווינצ'סטר, וירג'יניה, המאפיין החשוב ביותר של המערכת הוא יכולתה להביא תוצאות מעולות. "המערכת מספקת מידע אמין והכרחי אודות קצב הנשימה ורמות מדויקות של ערכי הפחמן הדו חמצני".
יעילות מערכת Smart CapnoLine Guardian ותפקודה הוכחו במחקר של ד"ר דוד גוזל ורופאים נוספים בבית החולים הדסה בירושלים. במחקר סיכמו החוקרים שה-Smart CapnoLine Guardian "מספקת דגימות etCO2 מדויקות במהלך אנדוסקופיה, המשפרות את בטיחות החולה במהלך הטיפולים הללו".
ג'רי פלדמן, נשיא אורידיון, הציג את ה-Smart CapnoLine Guardian™ כפיתוח משמעותי מאוד לניטור מטופלים בהליכי אנדוסקופיה. "באמצעות מערכת נוחה זו, אנו יכולים לשפר באופן משמעותי את אספקת החמצן למטופל במהלך הליכים אנדוסקופיים עיליים שונים, כל זאת תוך דגימה אופטימלית ואמינה של ערכי ה-etCO2 וניטור רציף של מצבו הנשימתי של החולה", ציין פלדמן. "מטרתנו בדור חדש זה של טכנולוגיית מבוססת Microstream® היא להמשיך לספק פתרונות חכמים וקלים לשימוש המבטיחים ניטור תקין של המטופלים כאשר הם בסכנה".
מערכת ה-Smart CapnoLine Guardian החדשה אושרה על-ידי ה-FDA במרס 2010.

תאריך:  15/07/2010   |   עודכן:  15/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד גוזל
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדור הבא של מערכות ניטור נשימתי לאנדוסקופיה גוף עליון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
חברת מרכולים ממעלה אדומים נכנסת לבנייה במתחם בוכמן במודיעין    3.1 מיליון שקל לדונם
יפעת גדות
במסגרת מחקר חדש בדקו חוקרים יותר מ-4,000 מקרי התאבדות וגילו כי עלייה ברמות החלקיקים הנשימים העלתה את הסיכון להתאבדות ב-10%
עידן יוסף
האתר יסייע באופן הגיית המילים ואיותן, יאפשר קבלת תשובות בענייני לשון ויאפשר להביע דעה    [שער לשפה יפה / צילום המחשה: פלאש 90]
יפעת גדות
חוקרים גילו כי נשים עם ירכיים רחבות הצליחו טוב יותר מאשר נשים עם מבנה גוף בצורת "אגס" במבחנים קוגנטיביים
TheMarker Online
כך חשפה הערב "המקור" בערוץ 10 את איש השוק האפור    הדעה הרווחת בציבור היתה כי א"א הוא אהוד אולמרט, ששמו נקשר לפרשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il