X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בישיבת הממשלה שהתכנסה לקראת אישור התקציב הדו-שנתי, אמר רה"מ כי זה ייקבע רק בהתאם לפרמטרים שנקבעו במסגרת החוק הפיסקלי החדש "הסיפור של הצלחת כלכלת ישראל נובע מזה ששלטנו בהוצאות" הרצוג ואהרונוביץ' זעמו על קיצוצים שונים במסגרת תקציבי משרדיהם
▪  ▪  ▪
"להישאר קרובים למסגרת" [צילום: פלאש 90]

"אין לנו שום אפשרות לחרוג מהפרמטרים של התקציב שקבענו" - כך אמר (יום ה', 15.7.10) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בישיבת הממשלה שעסקה באישור תקציב המדינה הדו-שנתי לשנים 2012-2011, ובאישור חוק ההסדרים.
"הסיפור של הצלחת כלכלת ישראל בעשור האחרון נובע מזה ששלטנו בהוצאות ועשינו רפורמות וצעדים אחרים להגדיל את ההכנסות ואת התחרותיות של המשק", ציין ראש הממשלה. "אנחנו צריכים להמשיך את המסורת הזאת. אנחנו חייבים להישאר קרובים למסגרת התקציב, ואנחנו נקבל היום החלטה שהיא בהתאם למסגרת התקציבית שנקבעה על-פי החוק הפיסקלי החדש".
נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, אמר כי "התקציב הדו-שנתי החדש הוא טוב מאוד". הוא ציין כי היה שיתוף פעולה מלא בהכנת התקציב בין האוצר ובנק ישראל.
מנגד, השרים השונים כבר החלו להביע את מחאתם באשר לכמות הכספים שיגיעו למשרדיהם במסגרת התקציב החדש. שר הרווחה, יצחק הרצוג, הודיע בישיבה כי הוא מתנגד בתוקף להצעת משרד האוצר להקפיא את קצבאות הזקנה והבטחת הכנסה. הרצוג ציין כי הוא מתכוון להיאבק בתוקף לביטול הגזרה וכי הוא מצפה שהשרים החברתיים יצטרפו למאבקו. לדבריו, "קצבאות אלו מיועדות לחלשים בחברה. לא ניתן לשחוק אותן".
בנוסף הודיע הרצוג כי הוא דורש תוספת משמעותית לשיפור מצבן של עשרות אלפי משפחות חד-הוריות לצד חיזוק השירותים החברתיים ובכלל זה: תוספת לתקנים לחוקרי ילדים שעברו התעללות מינית ופיזית, פיתוח שירותים לאוטיסטים, נכים, קשישים, ילדים עם נכויות ועוד.
השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', אמר כי הדרישה התקציבית של משרדו מגיעה לכ-2 מיליארד שקלים לשנתיים, מתוכם כ-1.2 מיליארד לשנת 2011.
"למרות גודלו המזערי של תקציב משרדי, הנאמד ב-3% מסך התקציב הכולל של המדינה, המשרד לביטחון הפנים מהווה את המשרד הגדול ביותר לצורך קיצוץ - 13% מסך הקיצוץ הרוחבי. הדבר איננו סביר, בלשון המועטה", אמר השר.
"כרגע ההצעה המוגשת על-ידי האוצר מחלישה את המאבק בפשיעה, המאבק בתאונות הדרכים, ותביא לפגיעה בביטחון האישי והשירות שיקבלו אזרחי המדינה", הוסיף אהרונוביץ'.

תאריך:  15/07/2010   |   עודכן:  15/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: "לא נחרוג ממגבלות התקציב"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
בוימלגרין: יש להניח שקבוצת "העיר החדשה" לא תממש את אופציית הרכישה ב-340 מיליון שקל    הסיבה: לא קיבלו ליווי ויש עתירה לבג"צ    היום - התאריך האחרון    ייתכן שהאופציה תוארך
בן חכים
לציון 100 שנים להפלגתה של הספינה טיטניק, יעבור הסרט המצליח משנת 1997 המרה, וייצא לאקרנים בגרסת תלת-מימד ב-2012
עופר וולפסון
אלברט אוחיון, פקיד רישום לשעבר בשירות התעסוקה, הורשע בבית המשפט השלום באשדוד בשורה ארוכה של עבירות שוחד, בכך שקיבל סכומי כסף שונים מדורשי עבודה    נהג לזייף רישומים של מתקן ביומטרי שהותקן בלשכה כדי לזהות את דורשי העבודה, וגרם לרישומים כוזבים ברישומי הלשכה    לפני כשנה הוגשו כתבי אישום נגד 42 מהנאשמים בפרשה
איציק וולף
בית המשפט העליון קיבל את בקשת פרקליטות המדינה לדחייה נוספת למועד הגשת התשובה על עתירת אומ"ץ בעניינו של עו"ד אורי מסר    אומ"ץ טענה כי ההחלטה שלא להעמידו לדין בפרשות מרכז ההשקעות וטלנסקי הייתה לא סבירה באופן קיצוני ומהותי
עופר וולפסון
בית משפט השלום בת"א בחר שלא להרשיע את את סגן יו"ר אפריקה ישראל, על העבירות שביצע בתקופת היותו סמנכ"ל חברת ממורנד    "בנסיבות שתוארו בפרשה זו, וכאשר לא הופק רווח אישי ע"י המוסר, ניתן ליתן תוקף להסכמתם המשותפת של ב"כ הצדדים, ולא להרשיע את הנאשם בדין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il