X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אז רגע אחרי שאת משקמת את כל הנזקים של החורף שפשוט ייבשו אותך ואת העור שלך לגמרי, את צריכה להתמודד עם הקיץ ושלל הפגעים שהוא מביא עימו חשוב שתדעי כיצד להתמודד איתם נכון על-מנת למזער את הנזקים הפוטנציאליים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עוד לא הספקת לקנות את המגפיים המהממים שראית בסייל הקרוב למקום מגורייך וכבר את מתחילה לפזול אל הביקיני ההורס שרק הגיע לחנות הסמוכה. ככה זה במדינה שלנו - רגע אחד בריזות נעימות של אביב ולמחרת חמסין עד שבא לך להתקלח שמונה פעמים ביום. יש לנו ים באמצע החורף ופוך עם מזגן ביולי-אוגוסט. אז רגע אחרי שאת משקמת את כל הנזקים של החורף שפשוט ייבשו אותך ואת העור שלך לגמרי, את צריכה להתמודד עם הקיץ ושלל הפגעים שהוא מביא עימו. חשוב שתדעי כיצד להתמודד איתם נכון על-מנת למזער את הנזקים הפוטנציאליים. המדריך המלא!
הקיץ עם שלל פגעיו ותעלוליו לא מיטיב עם עור הגוף ועם עור הפנים בפרט, עקב היותו חשוף יותר. המפגע העיקרי הוא כמובן השמש. היא עושה לנו נמשים, כתמי עור, כוויות, מאיצה תהליכי הזדקנות והופעת קמטים. וכן, גם בחורה בת עשרים פלוס שלא דואגת לעור שלה כמו שצריך יכולה להסתובב עם עור עצוב, חסר חיים וברק. יש כמובן אמצעי מניעה הכרחיים כמו מסנני קרינה ועדיף כאלה עם מספר גבוה. יש להקפיד להתמרח כל כמה שעות ולשים כובע על-מנת להימנע ולהתגונן מפני השמש.
אך לא משנה כמה נימנע, העובדה היא שהעור שלנו מזדקן אם נרצה ואם לא. תמיד יהיו נזקים מסוימים שיש לטפל בהם כיוון שהעור שלנו מזדקן ככל שעובר הזמן ועם השפעות הסביבה. אבל אצל חלקכן הוא יזדקן מהר יותר ואצל חלקכן לאט יותר.
במה זה תלוי? תורשה היא רק חלק קטן מהעניין, אז אל תספקו לעצמכן תירוצים מיותרים. חלק גדול מהעניין הוא איך אנחנו מתייחסות ומטפלות בעור שלנו. זה די מדהים לראות שנשים (וגברים) ייקחו את הרכב לטיפולים הקבועים שלו, יילכו לרופא שיניים פעם בחצי שנה ויעשו בדיקות דם תקופתיות, אבל יזנחו את שגרת הטיפול בעור הפנים שלהן. זה מפתיע אותי, כי יותר מכל דבר אחר, הפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו החל בזוגיות וכלה בראיון עבודה. מי שנראה טוב, מרגיש טוב עם עצמו ומי שנמצא סביבו, רוצה להמשיך להיום שם.
רגע לפני שאת קופצת לעוד בטן גב בים עם הביקיני החדש שלך, מספר דרכים כיצד ניתן לשמור על עור רענן וזוהר:
1. טיפול סיבי משי - אחת הדרכים המעניינות לטיפול בעור היא דרך טיפול בסיבי משי. סיבי משי מכילים את כל מאגרי החיים שמשאיר אחריו זחל המשי וחומרים אלו מחזקים, משקמים ומבריאים את העור שלך. חומר זה משמש אף בניתוחים של מערכת העיכול והוא מאיץ את החלמת מקום המנותח. סיבי המשי עובדים מצוין גם מבחוץ, כשהם משמשים אותנו בטיפול פנים ייחודי. הטיפול הוא SOS לעור ואחריו ניתן לראות כיצד העור שלך נרגע ואת נראית צעירה הרבה יותר. בתקופת הקיץ, טיפול בסיבי משי יכול להרגיע את העור שלך מהלם השמש, החום והמזגנים.
2. החדרת חמצן לעור - קיים טיפול ייחודי שמשלב שיקום של העור, מיצוק שרירי הפנים וממריץ את מערכת הלימפה והדם לחמצון טוב יותר וניקוז רעלים יעיל יותר. הטיפול הזה מאפשר לתת פייט רציני לניתוחים הפלסטיים, שכן זהו טיפול שדוחה מתיחת פנים. גדולתו של הטיפול יוצא הדופן הזה היא ביכולתו לטפל בכל התופעות הרבות הגורמות להזדקנות העור; הוא משפר את זרימת הדם ומסלק רעלים בפעולת הניקוז הלימפטי, מטהר את העור בפעולת החדרת החמצן ומחדיר לעור חומרים מתקנים בפעולת היוניזציה. גולת הכותרת הוא אימון השרירים המאפשר, לאחר סדרת טיפולים, עידון ובנייה מחדש של תווי הפנים הנמתחים יחד עם השרירים כלפי מעלה באפקט "מיני ליפט" יוצא מן הכלל.
3. אפקט רצף הטיפולים בחמצן - הטיפול של הכוכבות שזוהרות באמת, כמו מדונה, מראה לנו בכל פעם מחדש מה טיפול יכול לעשות עבורך. טיפול חמצן בטווח הקצר הופך את העור מבריק יותר ורענן ובעל מרקם צפוף ומוצק יותר. הטיפול גורם לעור להתבהר מעט וליצור מראה אחיד יותר. עם המשך הטיפולים מתקבל אפקט מרשים ביותר והעור נראה צעיר ובוהק יותר, כמו גם מתוח ומוצק יותר למגע. העלייה במוצקות העור נובעת מהעובדה כי בזכות החמצן תאי העור זוכים לחיים ארוכים יותר ומעלים את קצב התחלקותם. את האפקט המתקבל מסדרה טיפולית רואים על פנייך שבועות רבים. אפשר לחזור עליו פעמים רבות, ללא כל הגבלה או חשש, כיוון שלטיפולים אלה אין כל תופעות לוואי.
הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פָּרָה-רְפוּאִית מוסמכת בעלת ותק של 20 שנה בתחום. יצרה את "שיטת הלגה" המשלבת טיפוח ואורח חיים נכון בהתאמה אישית על-פי צרכיו האינדיווידואליים של כל לקוח, על-מנת ליצור תוצאות מוכחות ברמה הגבוהה ביותר לאורך זמן תוך דגש כיצד תראה לאורך השנים. השיטה משלבת בין הטיפול פנימי (תוספי מזון ושינוי תזונה) לבין טיפול חיצוני (סדרות של טיפולים במכון ותכשירים המותאמים באופן אישי לשימוש ביתי).

תאריך:  18/07/2010   |   עודכן:  18/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיצד למזער את נזקי הקיץ לעור הפנים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
MY-CELLS
ריקי בת 40  |  20/07/10 09:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה אמר כי המסתננים מגבול מצרים מסכנים את אופיה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית    "לא ייתכן שדווקא לישראל אין מדיניות הגירה שתגן עליה"
יפעת גדות
חוקרים זיהו את הקשר הגנטי שיוצר סיכון מוגבר בקרב האוכלוסיה האפריקנית למחלת כליות ולהיזקקות לדיאליזה או השתלה    זיהוי הגן הנכון המגביר את הסיכון, הכרחי להבנת הסיבה הבסיסית לאותו סיכון מוגבר, ויאפשר לפתח אסטרטגיות למניעה או להאטה של הכשל הכלייתי
אלעזר לוין
דירה עם כל המגרעות האפשריות במרכז תל אביב נמכרה ב-20,000 שקל למ"ר
אלעזר לוין
הקרן תשקיע רק בניירות ערך של חברות שומרות שבת הנוהגות על פי ההלכה    הקרן - בפיקוח הרב אלישיב
אייל גרוסברד
חצי מחוזהו של הקינג במיאמי ילך על בית בן 11 חדרי שירותים ו-8 חדרי שינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il