X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
32 דוחות ניתנו בסוף השבוע באזור שמורת טבע חולות ניצנים במהלך מבצע לאכיפת איסור הנהיגה בחופים המבצע, בשיתוף רשות הטבע והגנים ומשטרת אשקלון, כלל גם שימוש במטוס הרשות
▪  ▪  ▪
נוהגים בפראות [צילום: קובי סופר]

32 דוחות ניתנו אתמול (יום א', 18.7.10) באזור שמורת טבע חולות ניצנים, במבצע משותף של רשות הטבע והגנים ומשטרת אשקלון לאכיפת איסור הנהיגה בחופים ובשמורות טבע. המבצע כלל גם שימוש במטוס רשות הטבע.
במהלך תקופה של כחודשיים בלבד, מאז תחילת עונת הרחצה, ניתנו לנהגים שבחרו לעבור על איסור הנהיגה בחוף באזור ניצנים יותר מ-150 דוחות, כאשר לכל דוח נלווה קנס כספי של 1,000 שקלים. במהלך השבועות הבאים ועד לסיום הקיץ צפויים להיערך מבצעי אכיפה נוספים בכל חופי ישראל ואף בכנרת.
קובי סופר, פקח אזורי במחוז מרכז של רשות הטבע והגנים: "לצערנו, ולמרות שבמקביל למבצעי האכיפה נעשים מאמצי הסברה רבים לגבי הנזק שגורמת הנסיעה בחוף והסכנה הטמונה בה לטבע ולנופשים כאחד, אנחנו ממשיכים לפגוש נהגים רבים שבוחרים להתעלם מהחוק. על נהגים להבין שחופי הים, שמורות הטבע והגנים הלאומיים הם החצר האחורית של כולנו, וכשם שאותם אנשים לא היו רוצים שייסעו בגינתם הפרטית - כך גם אנחנו לא רוצים לראות אותם על קו המים עם הג'יפים והטרקטורונים. זוהי תופעה מכוערת שמסבה נזק גדול לטבע בסביבה החופית ומסכנת גם את השוהים בחוף, וככל שהעבריינים יבינו שהפקחים והשוטרים נמצאים שם בכדי לאכוף את החוק, כך ייחסך להם כסף רב בדוחות".
במרכז הארץ ולאורך חופי ישראל נותרו מספר שטחים פתוחים ושמורות טבע ערכיות אשר מבקשים לשמר את הטבע שנדחק בשל פיתוח עירוני ותשתיות. שטחים אלו משמשים רבות את תושבי האזור לפעילות נופש, ולא פחות חשוב מכך מקיימים שטחים אלו מגוון של בתי גידול שונים, מחוף ים דרך פארק יער טבעי ועד לבתי גידול לחים. רבים מבעלי החיים והצמחים באזור מתקיימים רק בזכות השמירה על השטחים הללו, וביניהם ניתן למצוא צבאים, חתולי ביצות, שועלים, צבי ים, מינים שונים של זוחלים ודו-חיים, עופות מים ועופות דורסים, וכמובן צמחיית בר עשירה שמקיימת את כל אלו.
בכל אלו פוגעת תנועת הרכבים, שהורסת ורומסת מחילות של בעלי חיים, מהדקת וחורצת את פני השטח ופוגעת גם בצומח שבמקום. "מעבר לכך, לעיתים אף מדובר בסכנת חיים לשוהים על החוף ובוודאי שמדובר במטרד עבור אותם אלו שמבקשים לצאת לטבע על-מנת לטייל, לנפוש וללמוד", מוסיף סופר. "כבר היו מקרים בהם נהגים שנסעו בחוף פשוט דרסו מבלים וגם במבצעים שאנו עורכים מדי שבוע אנו עדים למקרים בהם נהגי הרכבים שנתפסו לא רק שנסעו היכן שאסור - הם גם עשו זאת בפראות. אנחנו מאוד מקווים שהמאמצים שלנו ושל משטרת ישראל יישאו פרי, ושבשבועות הבאים נראה ירידה במספר הדוחות, למען כל מי שמבקש ליהנות מהטבע ומהנוף שחופי ישראל מציעים לו".

תאריך:  19/07/2010   |   עודכן:  19/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יותר מ-150 דוחות לרוכבים על קו החוף ניצנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
ממדי הנזק מהתקפות ההאקרים הטורקיים על האתרים הישראלים ברשת ממשיכים להתגלות - פרטיהם של כמאה אלף חשבונות של משתמשים ישראלים באתרים שונים נגנבו ופורסמו ברשת    איך תדעו אם החשבון שלכם נפרץ?
עופר וולפסון
תספק מערכות תקשורת מתקדמות, שנועדו בין השאר למטרות שליטה מרחוק, מודיעין רשתי ועוד    חטיבת בדק המטוסים תע"א סיפקה לאחרונה שני מנועים ראשונים במסגרת החוזה עם חברת התעופה אוויאנקה
איציק וולף
מסרט עלמו ז"ל, שנרצחה בדקירות סכין על-ידי בן זוגה לשעבר, התלוננה כבר לפני חודשים רבים על האלימות שלו    האיש מעולם לא נעצר והמשפט עדיין לא החל    בית המשפט האריך את מעצרו בשבוע
עופר וולפסון
התיקון יאפשר בין השאר לכל בעל מניות בהיקף של 2.5% ומעלה להציע מועמד משלו לדירקטוריון    מספר בעלי מניות קטנים יותר יוכלו להתאגד ביחד    ועדה תקבע הרכב הדירקטוריון רק במידה שבעלי המניות לא הצליחו לעשות זאת    שר האוצר: "המדינה תפעל בקרוב, בכפוף לתנאי השוק, למימוש מניותיה בבנק לאומי"
אלעזר לוין
יבנו את אחת השכונות הגדולות בישראל - 6,000 דירות סביב אגם שייווצר מנחלים מקומיים    המינהל ומשה"ש יוציאו מכרזים ל-1,136 דירות ראשונות    מחיים את התוכנית הישנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il