X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מתביעה שהגישה ק.נ.ת. השקעות נגד קרן ירושלים והעירייה טוענת כי האחרונות הטעו אותה כשקבעו כי שטח ששכרה להפעלת מסעדה וגן אירועים בטיילת ארמון הנציב נבנה ע"פ היתר בנייה כדין דורשת פיצוי של 5.6 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
הדמיית המסעדה וגן האירועים בארמון הנציב בירושלים [צילום הדמייה: יח"צ]

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשה (יום ה', 22.7.10) תביעה של חברת ק.נ.ת. השקעות נגד הקרן לירושלים ונגד עיריית ירושלים בסכום של 5.6 מיליון שקל.
ק.נ.ת. דורשת להורות על אכיפת ההסכם בינה לבין קרן ירושלים, כמו גם להורות לקרן להעמיד את המצב המשפטי-תיכנוני בפועל באופן שיתאפשר לה להפעיל נכס המצוי בטיילת ארמון הנציב בירושלים כמסעדה, חנות וגן אירועים.
בנוסף, תובעת ק.נ.ת השקעות פיצוי בגין הנזקים החמורים לטענתה, שגרמו לה עד כה ואשר ייגרמו לה, עקב הטעייתה על-ידי נציגי הקרן לירושלים ועיריית ירושלים בדבר אפשרויות השימוש בנכס.
התובעת, באמצעות בא-כוחה משרד עוה"ד קלמנסון ושות', טוענת בכתב התביעה כי היא ביקשה להפעיל בנכס גן אירועים יוקרתי בטיילת ארמון הנציב, אשר הינו "מקום ייחודי בירושלים". לאחר בדיקות מקיפות אשר נעשו על ידה - לפני ההתקשרות בהסכם השכירות - בקרן לירושלים ובעיריית ירושלים, היא מצאה כי ניתן לקבל אישור חריג מהעירייה להפעיל במקום גן אירועים, כאשר אישור כזה כבר ניתן בפועל לשוכר הקודם של המקום, אשר נקרא בעבר "מול ההר".
גורמי התכנון בדקו - ואישרו
לפני חתימת ההסכם, טוענת החברה, היא פנתה לגורמי התכנון בעיריית ירושלים והציגה להם את תוכניותיה בקשר לנכס. במסגרת זאת נציגי העירייה הציגו בפני החברה את תיק הנכס ממנו עלה כי ניתן לקבל היתר להפעלת גן אירועים בנכס וכי היתר כזה אף ניתן לחברה אשר הפעילה באותו מועד, במשך שנים, גן אירועים בנכס. נציגי העירייה אף בחנו את תוכניותיה המפורטות של התובעת, אשר כללו, בעיקר, את שידרוג גן האירועים שהופעל במקום והפיכתו לגן אירועים יוקרתי, כפי שהוכנו על-ידי האדריכל הידוע דוד דה-מאיו.
עוד נטען בכתב התביעה כי רק לאחר כריתת ההסכם התברר לחברה כי הנכס נבנה שלא כדין. לדבריה, הוא לא נבנה במקום שיועד לו על-פי התב"ע אלא על גבי שטח שיעודו על-פי התב"ע "שטח ציבורי פתוח/דרך/כביש". עקב כך, גורמי הרישוי בעיריית ירושלים הודיעו כי לא ניתן להפעיל בנכס מסעדה ובוודאי שלא ניתן לקבל היתר לשימוש חורג להפעיל בנכס גן אירועים - כפי שתוכנן ושכל ההיתרים שניתנו למקום אינם תקפים ומבוטלים.
החברה מציינת כי נציגי קרן ירושלים ונציגי העירייה הטעו אותה גם באשר לאפשרויות השימוש בנכס. היא מציינת בכתב התביעה כי גורמי התכנון בעירייה לא מסרו לה כי הנכס נבנה שלא כדין ולא מסרו כי יסרבו להנפיק למושכר רישיון עסק. "נהפוך הוא", מציינת החברה, "הוצג כי תתאפשר הנפקת רישיון עסק בשימוש חורג להפעלתו של הנכס כגן אירועים".
עקב המניעה הקיימת מלהפעיל בנכס מסעדה וגן אירועים, טוענת החברה כי נגרמו לה נזקים חמורים. היא מציינת כי השקיעה סכומים נכבדים בתשלומי דמי פינוי לדייר הקודם בנכס וכן השקיעה מאות אלפי שקלים בתכנון הנדרש להתאמת המקום לתוכניותיה. בנוסף, טוענת החברה כי נגרמים לה נזקי עתק עקב אובדן הכנסות חודשיות, הואיל שלא ניתן לעשות כל שימוש בנכס, על-אף שכבר פנתה ללקוחות פוטנציאלים וקיבלה צבר הזמנות מבטיח לגן האירועים, מגורמים בכירים בעולם היהודי בארץ ובחו"ל. "החברה נאלצה לבטל אירועים אלה בבושת פנים ותוך פגיעה חמורה במוניטין שלה, הכל כתוצאה מהטעייתה החמורה על-ידי קרן לירושלים ועיריית ירושלים", נכתב בכתב התביעה.

תאריך:  22/07/2010   |   עודכן:  22/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיריית י-ם השכירה שנים את מתחם ארמון הנציב ללא היתר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מעניין באישה שלב יצוץ גם פה
כל כלב מגיע יומו  |  23/07/10 16:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המחיקה - בגין החובות על פרויקט אפת'ורפ בניו-יורק    הבנק נאלץ למחוק לאור מצבו של הפרויקט, שנקלע לקשיים עקב משבר הנדל"ן    פרעון הלוואה נוספת בת 335 מיליון נדחה ב-3 שנים תוך העלאת הריבית    אבל אפי פיתוח תרשום רווח של 32 מיליון דולר
אסף אקרמן
הספרדי נצמד לשלק בקטע מס' 17 של טורניר הרכיבה, אך מוביל בפער
עופר וולפסון
גוגל הודיעה היום על השלב הראשון בהעלאת ספרות ישראלית לרשת    בשיתוף פעולה עם מו"לים ישראלים, החלה גוגל לסרוק ולאפשר חיפוש של ספרים בעברית באמצעות האתר הייעודי שלה
חן מענית
וינרוט הציג לביהמ"ש מסמך של הרשות לאיסור הלבנת הון, לפיו הוא יזם את הפגישה עם יו"ר הרשות לשעבר בעניינו של גאידמק    ההגנה: המסמך מוכיח כי כל הרשויות היו חשופות לעובדה שגאידמק וצ'רנוי קיימו מו"מ מול רשויות המס
עידן יוסף
ועדת החינוך והתרבות לא אישרה את הרפורמה בענף המטילות    שלוש שעות דנה הוועדה מבלי להגיע להכרעה, לאחר שנשמעו טיעונים לכאן ולכאן בעד הרפורמה ונגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il