בהודעה חגיגית שפרסם
בבלוג שלו הכריז בסוף השבוע האחרון מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, על נקודת ציון חשובה בתולדות הרשת החברתית שהקים - מספר המשתמשים בה חצה לראשונה את רף חצי המיליארד. צוקרברג הודה לכל המשתמשים בפייסבוק שהביאו להישג המרשים הזה ואמר כי הם יצרו תנועה עולמית חדשה.
צוקרברג הציג בבלוג שלו גם את שאיפותיו לעתיד, וביניהן, הוא אומר כי המטרה הבאה של פייסבוק היא להגיע למיליארד משתמשים. אומנם מדובר במטרה שאפתנית למדי, אך אם מסתכלים על הנתונים הסטטיסטיים של האתר אפשר לראות שהיא לחלוטין מציאותית. כך למשל, הנתונים מראים כי מספר המשתמשים בפייסבוק גדל בחמשת החודשים האחרונים במאה מיליון.
לשם השוואה, פייסבוק, אשר הוקמה ב-2004, הגיעה למאה מיליון המשתמשים הראשונים שלה בתוך כארבע שנים, ב-2008. כשנה לאחר מכן הגיע מספר המשתמשים באתר ל-200 מיליון, ובפחות משנה אחר-כך ל-400 מיליון. אם קצב הגידול הזה ימשיך אין זה מן הנמנע שפייסבוק תגיע למטרה שהציב לה צוקרברג בתוך כשנה עד שנתיים.