X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חצי שנה לפני שמסתיים החוזה בין הוט לזכיינית "קשת", טרם נראים סימנים להמשך קיומו של ערוץ הצחוק הפופולרי עם זאת, מציג הערוץ לוח משדרים צפוף לחודשים הקרובים העורך הראשי: "ב'קשת' נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב"
▪  ▪  ▪
כוכבי הערוץ [צילום: עכבר העיר]

עשר שנים לאחר שעלה לאוויר, עלול ערוץ "ביפ" להיעלם בתחילת השנה הבאה: בינואר 2011 מסתיים תוקפו של החוזה בין זכיינית ערוץ 2, "קשת", המפעילה את ערוץ הצחוק לבין חברת הכבלים הוט המשדרת אותו, ונכון להיום טרם נראה סיכום התקשרות עתידי בין השתיים. זאת למרות שהבוקר הציג הערוץ לוח משדרים חדש בהשקעה של מיליוני שקלים.
החוזה הנוכחי עתיד לפוג בתוך חמישה חודשים, אך המגעים להארכתו תקועים ולמרות שאין הודעה ברורה על כך, מעריכים גורמים בתעשיה כי הסיבה לכך נעוצה במלחמת שליטה על שוק התקשורת. על-פי אותם גורמים, מדובר במאבק בין נוני מוזס, מבעלי העיתון ידיעות אחרונות ובעל אחזקות בחברת הכבלים לבין אבי ניר, מנכ"ל "קשת", ונכון לעתה נדמה כי אף גורם לא מתכנן לוותר. אותו מאבק החל כבר כאשר אתר האינטרנט של "קשת" החל בעידכוני חדשות רציפים, בדומה לאתר ynet שבבעלות ידיעות אחרונות, והמשיך והחריף בחורף האחרון עם שיתוף הפעולה בין הזכיינית לבין החינמון "ישראל היום" בחסויות במהלך העונה השנייה של "האח הגדול".
יובל נתן, העורך הראשי של "ביפ", הסביר כי בערוץ נמשכים העסקים כרגיל: "למרות ההתנהלות המעורפלת של הוט מול 'ביפ' בחודשים האחרונים, אנו רואים עלייה בצפייה בערוץ וממשיכים לעבוד בכל הכוח בכדי להמשיך במשימתנו לייצר פורמטים קומיים חדשים ולגלות כישרונות לפני ומאחורי הקלעים. קשה לי לדמיין מצב בו חברת הוט תפנה גב למאות אלפי מנויי 'ביפ' הנהנים מהערוץ ובמשך שנים גורמים לו להיות אחד מערוצי הכבלים המצליחים ביותר, אבל גם אם כן, בקשת נחושים להמשיך את קיומו של ביפ בכל מצב".
ובינתיים, גם במסדרונות חברת הכבלים נשמעים דיבורים אודות היערכות למצב של הפסקת שידורי הערוץ, ויש הטוענים כי בחברה כבר שוקדים על הקמתו של ערוץ בידור חדש, בסיועה של חברת "ענני תקשורת" שעשויה להיות אחראית על תחום הרכש בערוץ. ב"הוט" בחרו הבוקר שלא להגיב לשמועות השונות ולהבטחותיו של נתן: "איננו עוסקים בעניינים מסחרים בתקשורת".
ערוץ "ביפ", המשודר באופן בלעדי בכבלים וחוגג בימים אלו עשור להיווסדו, הפך זה מכבר למותג המזוהה עם הוט ואחד מהערוצים הנצפים והמצליחים מבין ערוצי הכבלים בקרב צעירים. הערכות צפייה שנערכו לאחרונה בערוץ מעלות כי כרבע מיליון צופים נחשפים אליו מדי חודש ועל רמת המחויבות של הקהל מעידה הפעילות בשטח. גם הצופים מצטרפים למחאה על הפסקת החוזה הצפויה, כשבסוף השבוע האחרון התגבשה עצומה אינטרנטית להשארת הערוץ בהוט, שכבר חתומים עליה כאלפיים איש. במקביל בעמוד הפייסבוק של הערוץ נרשמת קריאה של צופים המבקשים מלקוחות הכבלים להתקשר אל מוקד הצרכנים של הוט ולהתנות את הישארותם כלקוחות בהמשך שידור הערוץ.

כל ה-ZONE בכף ידך
תאריך:  26/07/2010   |   עודכן:  26/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צוחק מי שצוחק אחרון: האם ערוץ "ביפ" יורד מהמסך?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
פקידת השמה בשירות התעסוקה באור עקיבא חשודה כי הונתה את המדינה במיליוני שקלים, לאחר שקידמה במרמה את זכאותם לקבלת דמי אבטלה של עשרות "דורשי עבודה", תמורת שוחד
עופר וולפסון
לדברי מנכ"ל חברת SDE, אשר פיתחה את השיטה להמרת אנרגיית גלי ים לחשמל, התחנה הוכיחה עצמה כגרסה טובה ומשופרת של מודלים ניסיוניים קודמים    מייצרת 60 קילו-ואט לשעה עם מצוף בודד, בעלות הקמה וייצור נמוכות מהאלטרנטיבות הקיימות
יפעת גדות
חוקים גילו כי החומר האפור במוח יכול לרמז על יכולות וכישורים בהיבט המקצועי
תלם יהב
מכונית תופת שבתוכה מחבל מתאבד התפוצצה והרגה לפחות ארבעה ופצעה עשרות ליד המשרדים של רשת החדשות "אל ערבייה"
עופר וולפסון
מדובר בעובדי ביטחון המועסקים במשימות אבטחה ברחבי העולם    טוענים כי אינם מקבלים תשלום על מלוא שעות העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il