X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר הרווחה ומנכ"ל משרדו ביקרו בסניף הכללית במושבה הגרמנית וראו כיצד ניצולת שואה מקבלת תרופות ללא כל ביורוקרטיה ובהנחה מיוחדת
▪  ▪  ▪
יצחק הרצוג, שר הרווחה [צילום: ששון תירם]
ניצולת השואה חיה סלע מקבלת תרופות כשלצידה השר הרצוג, המנכ"ל איצקוביץ ומנהל מחוז י-ם של הכללית, פרופ' פרוסט [צילום: אבי חיון]

שר הרווחה יצחק הרצוג ומנכ"ל משרדו נחום איצקוביץ ביקרו (29.7.10) בסניף שירותי בריאות כללית בירושלים, על-מנת לבחון מקרוב את ביצוע ההסדר למימון תרופות לניצולי השואה, זאת בעקבות הסדר סבסוד הממשלה את ההוצאות הרפואיות עבור חלק מניצולי השואה.
על-פי המתווה, ניצולי השואה הזכאים להסדר לא נדרשים לפעילות מיוחדת וזוכים להנחה בבתי המרקחת של קופות החולים, אשר במאגר הממוחשב שלהן עובדו הנתונים בהתייחס לזכאים השונים.
מנהל מחוז ירושלים, פרופ' יוסף פרוסט וראש אגף התקציבים של הכללית, נעה פרסטר ליוו את השר והמנכ"ל בסניף הכללית במושבה הגרמנית וראו יחד מקרוב כיצד ניצולת השואה מצרפת חיה סלע מקבלת תרופות ללא כל ביורוקרטיה ובהנחה מיוחדת על-פי ההסדר החדש.
השר הרצוג אמר כי נעשה הסדר שהוא בגדר צידוק היסטורי "וכי היום באנו לראות שקבלת התרופות עוברת באופן חלק". הוא אמר כי מאז שהועלה נושא הטיפול בניצולי השואה אנחנו רואים שינוי מאוד משמעותי בחברה הישראלית בהתייחסותה לניצולי השואה. לדבריו, ישנו תקציב של 300 מיליון שקלים המיועד לרבע מיליון ניצולי שואה, שמגיע מהממשלה והקרנות הפועלות להשבת הרכוש היהודי מתקופת השואה.
פרופ' פרוסט אמר להרצוג כי כבן לניצולי שואה הוא שמח וגאה מאוד על התגייסותה המלאה של הכללית לתמוך בהסדר זה. הוא סיפר לשר כי במחוז ישנם אלפי ניצולי שואה הנכללים בהסדר, וכי הכללית מפעילה מערך נרחב לטיפול בלקוחותיה ניצולי השואה, המטפל בהיבטים הכלכליים הרפואיים והסוציאליים. הוא אמר לשר כי על לקוחות הכללית נמנים כ-50,000 ניצולי שואה הזכאים להנחות על-פי הארגונים אליהם הם משתייכים.
על הנחות אלו הוסיפה הכללית לאחרונה פטור נוסף מאגרות שניתן ללמעלה מ-40,000 איש, שלהם מחלות מוכרות. הנחות אלו ניתנות ללקוחות בזמן קבלת השירות במרפאות, במכונים ובבתי המרקחת.
על-פי נתוני משרד הרווחה, ההנחות לניצולי השואה הן בשיעור של עד 90%. במסגרת ההסדר החדש ניצולי שואה מעל גיל 75 ישלמו לכל היותר 100 שקלים עבור סל התרופות אותן הם צורכים דרך קבע. תקרת ההשתתפות העצמית לניצולי שואה תחת לגיל 75 תעמוד על 125 שקלים.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  29/07/2010   |   עודכן:  29/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרצוג על מימון התרופות לניצולי השואה: "הכל חלק"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חברת בריסטול-מאיירס-סקוויב הודיעה על קבלת תוצאות חיוביות בניסוי קליני בתרופה איפילימומאב, המגבירה את פעילות תאי T של מערכת החיסון במלחמתם במחלות השונות    בניסוי האריכה איפילימומאב את ההישרדות הכוללת של חולי מלנומה גרורתית וכמעט הכפילה את שיעור החולים שנותרו בחיים
עידן יוסף
יממה אחרי שקיים פגישה עם נשיא המדינה יצא חיים רמון לשליחות חשאית בשמו, וניסה להניא את הפלשתינים מקיום שיחות מדיניות עם ישראל - "ממילא לא תקבלו כלום"
עידן יוסף
על מאבטח הרמטכ"ל לשעבר נגזרו שמונה שנות מאסר בפועל, שנתיים על-תנאי ופיצוי כספי בסך 150 אלף שקלים למתלוננת
יפעת גדות
תרופה חדשה מצליחה לגרום לגידולי שד אלימים במיוחד להגיב לטיפול    הבשורה חשובה עבור חולות בסרטן שד גרורתי, המוגדרות "טריפל נגטיב"
יפעת גדות
בדיקות שבוצעו במעבדות משרד הבריאות העלו כי כדורים "טבעיים" כביכול הכילו חומרים תרופתיים מסוכנים, שעלולים לגרום נזק למשתמש ולתופעות לוואי קשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il