X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בעוד חצי שנה ייפרדו צופי הוט מערוץ הצחוק הפופולרי לטובת ערוץ בינלאומי הוט מבטיחה: אחוז הפקות המקור בערוץ יהיה גבוה מאשר הפקות המקור של ביפ
▪  ▪  ▪
דודו ארז. בכיף? [צילום: יח"צ]

לאחר עשר שנות שידור, יורד ערוץ "ביפ" מלוח השידורים של הוט. את מקומו יחליף בינואר 20111 ערוץ קומדי סנטרל (COMEDY CENTRAL). בהוט אמרו כי עתה נוצרה הזדמנות יוצאת דופן להביא לקהל לקוחות החברה ערוץ טלוויזיה בינלאומי מוביל בתחומו.
המהלך בו נוקטת הוט מהווה שינוי בחוזה כלפי חלק מן הלקוחות, ומוסר בידם קלף מיקוח בשל האפשרות הניתנת בידם כעת להתנתק משירותי החברה באופן חד-צדדי ללא חיוב בתשלום קנס.
עם זאת, יודעי דבר אומרים כי הערוץ החדש הוא מעולה. מהוט נמסר כי היא צפויה להגדיל את השקעתה בתחום הפקות המקור בערוץ החדש, וכן להגדיל את היקף שעות הרכש לרבות תוכניות רכש חדשות, שיעלו בבכורה בערוץ. בתשובה לשאלת News1 הבטיחה חברת הוט כי אחוז הפקות המקור בקומדי סנטרל יעלה על זה שהיו בביפ.
הבוקר הודיעה הוט על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ויאקום (Viacom) הבינלאומית, המיוצגת בישראל על-ידי חברת ענני תקשורת ומנהלת בארץ פעילות ענפה עם המותגים המובילים בתחום הצעירים MTV, VH1 וערוץ ניקולודאון לילדים. כמהלך ראשון, יעלה ערוץ קומדי סנטרל, אשר יופק על-ידי ענני תקשורת, ובהמשך צפוי שיתוף הפעולה להתרחב גם ליבוא פורמטים נוספים של סדרות ותכני רכש.
הערוץ החדש משודר בכ-172 מיליון בתי אב בעולם. הערוץ משלב בין תוכניות רכש בתחום הבידור, להפקות מקור מקומיות, סיטקומים, מצחקים (מופעי סטנד-אפ), אנימציות ועוד.

ביפ: סגרו אותנו כמו באסטה בשוק

תגובת ערוץ ביפ, כפי שנמסרה בידי עורך הערוץ יובל נתן: ""חששנו שהיום הזה יגיע. הרגשנו בבטן שמשהו לא טוב קורה פה, ובכל זאת, אני מודה, לא האמנתי שזה יכול לקרות - שמנהלי הוט יבגדו באמון של מאות אלפי לקוחות. בשנה האחרונה התנהלנו מול מנהלי הוט , יורם מוקדי והמנכ״ל הרצל עוזר, אשר העלו על נס את תרומתו של ביפ להוט, ציטטו בגאווה מחקרים ונתונים המצביעים על היותו הערוץ חשוב ביותר להוט. אמרו שכן, יש עיכובים, אבל בסוף הכל יהיה בסדר. אין שום סיבה טובה להוריד מהאוויר ערוץ מצליח, תוסס, אהוב, עם צופים נאמנים והצלחות מוכחות. עצוב לעובדי הערוץ, לכשרונות שהוא מפרנס, למאות המשפחות המתפרנסות ממנו ולמאות אלפי צופי ביפ, אבל זה גם יום עצוב לתרבות הישראלית שמאבדת את הסמן הסאטירי הנסיוני, הקיצוני, הפרוע, זה שלא לוקח שבויים. את מעבדת הניסוי הגדולה של הצחוק. מישהו מפסיק את הזרם בסניף המרכזי. סוגר, כמו שסוגרים באסטה בשוק. ערוץ ישראלי מצליח לא סוגרים כך אחרי 10 שנים. לא אם אכפת לך מטלוויזיה ישראלית ומהצופה הישראלי".

כל הבידור בכף ידך
תאריך:  29/07/2010   |   עודכן:  29/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא מצחיק: ערוץ קומדי סנטרל יחליף את ערוץ ביפ
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה אמיתית המשקפת מה באמת עדי
עדי נחשוני  |  30/07/10 17:24
2
מה לעשות!?
דנדין  |  4/10/10 20:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר בינלאומי חדש קובע: התרופה "ספרייסל" מצליחה להשאיר את מחלת הסרטן "על אש קטנה" - ולעכב התקדמות CML (לוקמיה מיאלואידית כרונית) לקטלנית
נירית אנדרמן
הסרט יבוסס על תחקיר שערך איתן חריס, כאשר עשה סרט דוקומנטרי על נתן
יפעת גדות
שר הרווחה ומנכ"ל משרדו ביקרו בסניף הכללית במושבה הגרמנית וראו כיצד ניצולת שואה מקבלת תרופות ללא כל ביורוקרטיה ובהנחה מיוחדת
יפעת גדות
חברת בריסטול-מאיירס-סקוויב הודיעה על קבלת תוצאות חיוביות בניסוי קליני בתרופה איפילימומאב, המגבירה את פעילות תאי T של מערכת החיסון במלחמתם במחלות השונות    בניסוי האריכה איפילימומאב את ההישרדות הכוללת של חולי מלנומה גרורתית וכמעט הכפילה את שיעור החולים שנותרו בחיים
עידן יוסף
יממה אחרי שקיים פגישה עם נשיא המדינה יצא חיים רמון לשליחות חשאית בשמו, וניסה להניא את הפלשתינים מקיום שיחות מדיניות עם ישראל - "ממילא לא תקבלו כלום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il