X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הסתכמו בכ-2.64 מיליארד שקל הרווח הנקי עלה ב-8.3% לכ-104 מיליון שקל, כאשר חלק ניכר ממנו נובע מעלייה בשווי הנדל"ן החברה תחלק דיבידנד של 120 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
מנהל העסקים הראשי של שופרסל, ריצ'רד הנטר [צילום: אמנון כהן]

חברת הקמעונאות שופרסל, מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר, סיימה את הרבעון השני של 2010 עם ירידה של 3.6% בהכנסותיה לכ-2.64 מיליארד שקל, בהשוואה להכנסות של כ-2.75 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. כך עולה (יום ה', 29.7.10) מפרסום דוחותיה הרבעוניים.
החברה ציינה כי הירידה בהכנסות נובעת בשל עיתוי חג הפסח, שהשנה חל כבר בסוף מרס ולא באפריל, ועקב כך ההכנסות שנבעו ממנו נרשמו כבר ברבעון הראשון.
למרות הירידה בהכנסות, הרווח הנקי של שופרסל עלה ב-8.3% לכ-104 מיליון שקל, בהשוואה לכ-96 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי נבעה מעלייה של 40 מיליון שקל בשווי הנדל"ן שלה.
נכון לסוף הרבעון השני, הסתכם סך כל ההון של שופרסל בכ-1.4 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.34 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. יחס ההון העצמי לסך המאזן ברבעון השני של שנת 2010 היה כ-23% בהשוואה ל-25% ברבעון המקביל אשתקד.
נכון לסוף יוני, הפעילה שופרסל 242 סניפים בשטח של כ-521 אלף מ"ר. כחלק מהתוכנית הרב-שנתית של החברה, להרחיב את שטחי המסחר שלה בכ-100 אלף מ"ר בחמש השנים הבאות, צפויה החברה בחציון השני של שנת 2010 להוסיף כ-18 אלף מ"ר שטחי מסחר חדשים.
יש לציין, כי בישיבת הדירקטוריון אמש לקראת פרסום הדוחות, הוחלט על חלוקת דיבידנד של 120 מיליון שקל לבעלי המניות.
"מעבר לסדרנות עצמית מלאה עד סוף השנה"
אפי רוזנהויז, מנכ"ל ונשיא שופרסל, ציין בתגובה לדוחות: "אנו מסכמים רבעון שני חזק שבו שיעור הרווח הגולמי הגיע ל-27.6%, לעומת 25.8% ברבעון המקביל. רווח תפעולי מפעילות שוטפת של 4.8% ללא שערוך נדל"ן. שיעור הרווח התפעולי כולל שערוך נדל"ן הגיע ל-6.2%, והרווח הנקי של החברה לרבעון הסתכם בכ-104 מיליון שקל, גידול של 8% לעומת הרבעון המקביל שנה שעברה".
ריצ'רד הנטר, מנהל העסקים הראשי של שופרסל, הוסיף: "ברבעון האחרון הכרזנו על מדיניות '3 לפנים' (3 In Front) בכל סניפי הרשת, כחלק מתוכנית רב-שנתית להמשך הובלת השירות בישראל. בסוף הרבעון הגענו לכ-380 אלף מחזיקי כרטיס אשראי 'שופרסל' ו'יש'. המותג הפרטי הגיע לשיעור חדירה של 11.4%, לעומת 10.7% ברבעון המקביל בשנה שעברה".
הנטר ציין עוד כי בתחילת השנה החלה החברה לבצע את הסדרנות בסניפים בעצמה. נכון להיום, מרבית הסניפים עובדים בשיטת הסדרנות העצמית, ועד סוף השנה כל סניפי שופרסל יעבדו בשיטה זו. החברה מפעילה כיום 12 חנויות במותג "שופרסל אקספרס" (חנויות בפורמט חנויות נוחות) ועד סוף השנה צפויה לפתוח עוד כחמישה עד שמונה סניפים נוספים.

תאריך:  29/07/2010   |   עודכן:  29/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נוחי דנקנר / Nohi Dankner
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בגלל הפסח: 3.6% ירידה בהכנסות שופרסל ברבעון השני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בעוד חצי שנה ייפרדו צופי הוט מערוץ הצחוק הפופולרי לטובת ערוץ בינלאומי    הוט מבטיחה: אחוז הפקות המקור בערוץ יהיה גבוה מאשר הפקות המקור של ביפ
יפעת גדות
מחקר בינלאומי חדש קובע: התרופה "ספרייסל" מצליחה להשאיר את מחלת הסרטן "על אש קטנה" - ולעכב התקדמות CML (לוקמיה מיאלואידית כרונית) לקטלנית
נירית אנדרמן
הסרט יבוסס על תחקיר שערך איתן חריס, כאשר עשה סרט דוקומנטרי על נתן
יפעת גדות
שר הרווחה ומנכ"ל משרדו ביקרו בסניף הכללית במושבה הגרמנית וראו כיצד ניצולת שואה מקבלת תרופות ללא כל ביורוקרטיה ובהנחה מיוחדת
יפעת גדות
חברת בריסטול-מאיירס-סקוויב הודיעה על קבלת תוצאות חיוביות בניסוי קליני בתרופה איפילימומאב, המגבירה את פעילות תאי T של מערכת החיסון במלחמתם במחלות השונות    בניסוי האריכה איפילימומאב את ההישרדות הכוללת של חולי מלנומה גרורתית וכמעט הכפילה את שיעור החולים שנותרו בחיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il