X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השירותים החדשים: מנגינה בהמתנה, מרכזייה ביתית המאפשרת לקיים 3 שיחות בו-זמנית על גבי אותו קו, Bphone ואחסון ברשת
▪  ▪  ▪

בזק השיקה היום (א', 8.8.10) ארבעה שירותים חדשים על גבי רשת האינטרנט המהירה NGN - מנגינה בהמתנה, שלוחת Bphone, מרכזייה ביתית ואחסון ברשת (NETDISK).
  • מנגינה בהמתנה - השמעת שיר לבחירת הלקוח, במקום צליל החיוג הרגיל. שירות זה כבר ניתן כיום על-ידי חברות הסלולר. על-פי הערכות, מעל מיליון וחצי משתמשים נהנים כבר היום מהשירות בקרב מנויי הסלולר, ובבזק מאמינים כי יהיה ביקוש גדול במיוחד לשירות. ניתן לבחור שיר מתוך מאגר הכולל מעל אלף שירים בקטגוריות פופלריות, ביניהן רוק, פופ, לועזי, ישראלי, ים-תיכוני וכדומה. התשלום החודשי עבור השירות יעמוד על 6.90 שקלים לחודש. הוא אינו כרוך בהתחייבות, כאשר בחודש הראשון ניתן השירות להתנסות ללא תשלום.
  • Bphone - מאפשר ללקוחות בזק לדבר מקו הבזק שלהם מכל מקום בו הם נמצאים. השירות מתאפשר באמצעות התקנה של תוכנה על גבי מחשב נייד או נייח ושאר מכשירים ניידים, בהם אייפד ואייפון, המאפשרים להתחבר לשירות גם כאשר נמצאים מחוץ לבית באזורים בהם יש תשתית אינטרנט כלשהי (WiFi וכדומה). למעשה, מדובר ב-Soft-Phone המשמש כקו טלפון בזק לכל דבר, ומאפשר הוצאה וקבלת שיחות לכל יעד ומכל יעד בתעריפי בזק הרגילים, ניהול רשימת אנשי קשר, ניהול יומן שיחות ושליחת מסרונים. בשלב זה, השירות אינו כרוך בדמי התקנה ובתשלום חודשי קבוע אולם בהחלט ייתכן כי בעתיד תרצה בזק לגבות תשלום עבורו.
  • אחסון ברשת - פורטן ייעודי לגיבוי קבצים אישיים ולאחסונם, בעלות של שקל עבור כל ג'יגה. האחסון נעשה בשפה העברית על גבי שרתי האינטרנט של בזק בישראל. שירות Netdisk מאפשר אחסון בנפח של 2GB ללא תשלום. מנפח 10GB - עשרה שקלים בחודש, 15GB - חמישה-עשר שקלים בחודש ועד 20 ג'יגה - בעלות עשרים שקלים בחודש, זאת ללא התחייבות.
  • המרכזייה הביתית (השירות יושק בקרוב) - מאפשרת לקיים שלוש שיחות בו-זמנית על גבי קו טלפון אחד. בנוסף, המרכזייה מאפשרת גם העברת שיחות בין השלוחות וביצוע שיחות בין השלוחות. לשירות יכולים להצטרף לקוחות המחוברים לאינטרנט ממהירות 2.5 מגה, כאשר הרשת האלחוטית תשמש גם את האינטרנט וגם את הטלפוניה. השירות אינו מצריך בהכרח רכישת מכשיר טלפון חדש, שכן מרבית המכשירים הנמכרים היום בשוק תומכים בשירות. השירות בעלות של 10 שקלים בחודש. בבזק צופים כי לשירות זה קהל יעד של כ-300 אלף בתי אב. הערכה זו מבוססת על מספר לקוחות פרטיים של בזק בעלי יותר מקו אחד בבית.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: "זהו רק קצה הקרחון ובקרוב נשיק שירותים נוספים על גבי הרשת החדשה".
בתוך כך, עלתה בזק במסע פרסום נרחב לרשת ה-NGN שהחל לפני כשבועיים, וכותרתו "ליהנות ממוצרי העתיד שישנו לכם את חווית התקשורת בבית" כאשר הפעם הדגש יהיה על השירותים החדשים, זאת לעומת הגל הראשון שביקש לציין את הפריסה הנרחבת של הרשת ברחבי הארץ. את מסע הפרסום יוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי.

כל התקשורת בכף ידך
תאריך:  08/08/2010   |   עודכן:  08/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק משיקה שירותים על גבי רשת ה-NGN
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תלם יהב
הדוכסית מיורק ממשיכה לעורר מבוכה ברחבי הממלכה, כאשר הפעם נטען שחובות בסך 8 מיליון דולר שצברה לא מותירים בידיה כל ברירה אלא להכריז על פשיטת רגל
איציק וולף
אחד השוטרים נאשם בתקיפה ושני חבריו נאשמים בניסיון לטייח את המעשה    בעקבות המעצר האלים הועבר הנער לבית המעצר קישון שם נאנס על-ידי קבוצת עצירים    בקרוב תוגש תביעה אזרחית גדולה נגד המדינה ונגד המעורבים    מקרה נוסף של שומרי החוק שרמסו אותו ברגל גסה
תלם יהב
דובר הארגון טוען כי מחר יציג חסן נסראללה ראיות חותכות לכך שישראל היא זו שאחראית למותו של ראש ממשלת לבנון לשעבר    חבר פרלמנט לבנוני: אם לנסראללה אכן יש ראיות קונקרטיות למה הוא לא חשף אותן עד עכשיו?
מערכת PCאון
גוגל יורדת מהגל - החברה הודיעה בבלוג הרשמי שלה כי החליטה לסגור בקרוב את שירות השיתוף שלה Google Wave    מה הביא אותה להגיע להחלטה הזו? אילו שירותים נוספים סגרה לאחרונה החברה?
איציק וולף
גבי אשכנזי אמר שלהליך הרגיש של מינוי רמטכ"ל השתרבבו נושאים שעלולים לפגוע בצבא ובאמון הציבור בו    "העניין חמור ודורש בירור וחקירה מעמיקים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il