X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה המחזיקה בזכויות השידור לערוצים ספורט 1 וספורט 2 טוענת לניגוד עניינים חמור בפסק הבוררות בעניינה שניתנה ע"י גבריאלה דה ליאו לא דיווחה על קשרי בעלה עם צ'רלטון ועל יחסיה עם חיים רמון
▪  ▪  ▪
גבריאלה (דה-ליאו) לוי [צילום: בוצ´צ´ו]
מי הסתיר מעורבות רמון
יואב יצחק
השופטת (בדימ.) גבריאלה (דה-ליאו) לוי כיהנה כבוררת בסכסוך שבין ההתאחדות הישראלית לכדורגל לבין חברת צ'רלטון * אלא שעתה מתברר כי מידע חיוני על מעורבות חיים רמון, כשר משפטים, בהגשת תלונה נגד דה-ליאו, לא נמסר לבעלת הדין - היא חברת צ'רלטון, שרמון נמנה עם בכיריה * הבוררת דה-ליאו ידעה את כל העובדות אך לא פסלה עצמה
לרשימה המלאה

צ'רלטון הגישה (יום ד', 11.8.10) בקשת ביטול לביטול פסק הבוררות בינה לבין ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהתגלו ממצאים חמורים בנוגע לבוררת גבריאלה דה ליאו, הזכורה מפרשת "הנאנסת שנהנתה".
בבקשה נחשפו עובדות חדשות בקשר להליך הבוררות, כהליך הפסול מיסודו. הבקשה רחבת ההיקף הינה חסרת תקדים ביחס לחומרת ניגוד העניינים שעולים ממנה. בנוסף, בבקשה לביטול פסק הבוררות, צ'רלטון טענה כי הבוררת - גבריאלה דה ליאו - דנה בתיק למרות שהייתה נגועה בניגוד עניינים חמור ביותר, בקשר לשלושה עניינים שונים - שאת כולם לא גילתה לצדדים.
צ'רלטון טוענת כי דה ליאו לא דיווחה כי בעלה מעורב בתביעה מול מרקעי תקשורת - חברת האם של צ'רלטון. משרד יובל לוי, בעלה של הבוררת דה ליאו, החל לייצג תוך כדי הבוררות בתביעה נגד חברת האם של צ'רלטון, וזאת מבלי שהבוררת הקפידה לדווח על כך.
כמו-כן, נטען כי דה ליאו לא דיווחה על קשרים עסקיים בין בעלה לבין מי שהיה בכיר בהתאחדות לכדורגל. בעת קבלת המינוי, לא דיווחה דה ליאו כי בעלה מייצג את ראש הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל, רו"ח יאיר רבינוביץ', וגם ההתאחדות לא סיפקה דיווח על כך.
לבסוף, נטען כי דה ליאו לא דיווחה על ניגוד עניינים מול השר לשעבר חיים רמון, המשמש יועץ בכיר לצ'רלטון. הבוררת דה-ליאו לא סיפרה כי ננזפה ע"י השר רמון, ומשהועלה שמו בבוררות, סיפרה רק כי למדה עימו.
"אם בוררות זו לא תבוטל - שום בוררות לא תבוטל"
עורכי-הדין רם כספי וגד טיכו, ממשרד עו"ד כספי ושות' ונאור קליינמן ושות', המייצגים את צ'רלטון, ציינו בבקשה, כי אם במקרה של ניגוד עניינים חמורים שכאלה, אשר לא דווחו לצדדים ע"י הבוררת לא יבוטל פסק הבוררות, הרי המשמעות היא כי פסק בוררות לעולם לא יבוטל.
בצ'רלטון הביעו היום ביטחון כי פסק הבוררות אכן יבוטל. "הלכנו לבוררות באמונה שלמה שמדובר בהליך הוגן, כמו בית משפט. בדיעבד גילינו עובדות חמורות מאוד. לא יכול להיות שהבוררת תדון בהליך כשבעלה מייצג את יו"ר הרשות לבקרה תקציבית. כל מי שמבין בכדורגל יודע שזה אבסורד. גם לא יכול להיות שבעלה של הבוררת יטען בבית המשפט נגד אמינות בעלי מניותיה, ובאותו זמן הבוררת תיתן פסק בוררות בעניין האמינות. לא יכול להיות שהבוררת תגלה לנו שלמדה עם רמון באוניברסיטה ולא תגלה שלפני כמה שנים הוא גרם לזה שהיא ננזפה ופרשה מהשיפוט. מדובר במקרה קיצוני של הליך פגום ופסול מיסודו, ולא יכול להיות שפסק בוררות כזה יאושר. אם הפסק יאושר המשמעות היא ברורה - אסור ללכת לבוררות בישראל", אמרו בצ'רלטון.
עו"ד ברוך כצמן, המייצג את ההתאחדות לכדורגל וחברת ספורטפייב, מסר בתגובה: "מדובר בבקשה המהווה המשך ישיר למסע ההכפשות האישי, התקשורתי בו פצחה צ'רלטון עת היוודע לה תוצאת ההליך המשפטי. אין ספק שמדובר בבקשה שהינה בגדר ניסיון אחרון להתחמק מקיום הסכם מחייב, מקיום פסק בוררות ארוך, מנומק ורציני.
"זה, כך למדו מרשותיי, דרכה של צ'רלטון. בעיטה בהסכמים מחייבים, בעיטה בפסק בוררות מחייב. מרשותיי מקוות שבקשה זו הינה שירת הברבור של צ'רלטון. לכל דבר יש סוף. גם לניסיון של צ'רלטון לא לשלם כספים ולהתחמק מהתחייבויות. מרשותיי יגישו תגובה סדורה שתעמיד את צ'רלטון באור הנכון. בסופו של ים צ'רלטון תצטרך לקיים הסכמים ולשלם כספים".
צ'רלטון חויבה לשלם 13 מיליון שקל
בחודש יוני השנה, הסתיים הליך הבוררות בין צ'רלטון להתאחדות לכדורגל, כאשר צ'רלטון חויבה על-ידי דה ליאו לשלם להתאחדות כ-13 מיליון שקל. המקור לסכסוך הוא רצונה של החברה המחזיקה בערוצים ספורט 1 וספורט 2, לצאת מחוזה שידור משחקי ליגת העל לאור הטענה כי שווים ירד.
ההתאחדות לכדורגל וספורטפייב טענו במסגרת ההליך כי יש לחייב את מרקעי תקשורת, המחזיקה ב-50% מהון המניות של צ'רלטון, לתת ערבות להבטחת התחייבויות החברה מול ההתאחדות.
לטענת צ'רלטון, רק עם סיום הבוררות התברר לה כאמור כי משרדו של בעלה של דה ליאו, פרופ' יובל לוי, ייצג מזה כשנתיים, גם בזמן שהתקיים ההליך, את רו"ח רבינוביץ', בהליך בוררות ששוויו נאמד בעשרות מיליונים.

תאריך:  11/08/2010   |   עודכן:  11/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צ'רלטון נגד דה ליאו: "אין ספק שהבוררות תבוטל"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חחח - כספי מתלונן על הסתרה...
וייזוסי  |  12/08/10 03:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
סקר של ג'וינט-ישראל חושף גם את אכזבתם מן המערכת הפוליטית, המוניציפלית והארצית על שאינה קולטת אותם
עופר וולפסון
בעקבות תלונות צרכנים תיבדקנה החברות המתחזות כאילו הן פועלות מטעם או בשם פיקוד העורף, והמציעות לציבור לרכוש ערכות חירום
שי ניב
זאת לאחר שהושגה פריצת דרך במו"מ עם העובדים, שבשעה זו עמלים על פרטי ההסכם הסופי    בעקבות פגישה שערך אמש שר השיכון אטיאס, יינתן בונוס חד פעמי של כ-8,000 שקל לכל אחד מ-500 העובדים שימשיכו לעבוד במינהל
עופר וולפסון
החטיבה הצבאית של יצרנית המשאיות האמריקנית אירחה משלחת של 8 מפעלים ישראלים מהתחום הביטחוני במטרה לאתר טכנולוגיות המתאימות לרכבי העתיד של החברה    בעשור האחרון רכשה החברה מוצרים מספקים ישראלים בהיקף של כ-330 מיליון דולר
מחלקה ראשונה
השופט הורה לעכב עד מחר בבוקר את שחרורו כדי לאפשר למשטרה לערער על ההחלטה תוך שהוא מותח ביקורת על המשטרה והשב"כ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il