X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מוצר ה-InsuPatch של אינסוליין הוכיח קיצור משמעותי של 31% בזמן הגעת האינסולין לשיא ההשפעה על רמת הסוכר בדם בילדים חולי סוכרת
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

הצלחה בתוצאות הביניים של הניסוי שעורכת חברת אינסוליין בשיתוף אוניברסיטת ייל היוקרתית: מוצר ה-InsuPatch של אינסוליין הוכיח קיצור משמעותי של 31% בזמן הגעת האינסולין לשיא ההשפעה על רמת הסוכר בדם באוכלוסיה של ילדים חולי סוכרת.
על-פי התוצאות, זמן הפעולה של האינסולין קוצר מכ-138 דקות בממוצע לאחר הארוחה ללא שימוש במוצר ה-InsuPatch של אינסוליין לכדי כ-95 דקות בממוצע באמצעות שימוש במוצר ה-InsuPatch. הניסוי נעשה יחד עם משאבות אינסולין של Medtronic Minimed. תוצאות הביניים מתייחסות ל-6 ילדים חולי סוכרת, במסגרת ניסוי כולל, המונה 20 ילדים בני 18-6 החולים בסוכרת מסוג 1.
הקטנת תופעות לוואי
אוניברסיטת ייל מתכוונת להציג את תוצאות הניסוי הקליני, המתבצע באמצעות ה-InsuPatch של אינסוליין, במסגרת הכינוס השנתי של האגודה הבינלאומית לסוכרת ילדים, ה-ISPAD.
אינסוליין החלה בסוף 2009 את הניסוי הקליני באוניברסיטת ייל לבחינת אפקטיביות השימוש במוצר ה-InsuPatch בילדים. הניסוי קיבל אישור IDE מה-FDA בסוף 2009 וממומן על-ידי אוניברסיטת ייל.
זהו הניסוי הראשון בעולם בילדים הבודק אפשרות להשיג קיצור זמן ההשפעה של אינסולין מהיר על רמות הסוכר בדמם של ילדים. קיצור זמן זה חשוב ביותר להשגת איזון טוב יותר של רמות הסוכר בדם לאחר הארוחה הנדרש להקטנת תופעות הלוואי של המחלה. בילדים קשה לקבל אישור לביצוע ניסוי כזה והוכחת האפקט חשובה אף יותר מאשר במבוגרים משום האפשרות למנוע או לעכב את תופעות הלוואי של המחלה מוקדם יותר.
במסגרת הניסוי מבצע כל נבדק את הניסוי פעמיים, פעם אחת עם מוצר ה-InsuPatch ופעם שנייה ללא שימוש במוצר, והוא צפוי להימשך עד דצמבר 2010.
ניסוי קליני נוסף
פרופ' ויליאם טמבורליין, שותף בכיר למחקר באוניברסיטת ייל וראש המחלקה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בילדים בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ייל, ציין כי "התוצאות שהושגו בניסוי באמצעות ה-InsuPatch עד כה הן מרשימות, ואנחנו גאים מאוד על כך שנוכל להציגן במסגרת כינוס ה-ISPAD הקרוב באוקטובר השנה". פרופ' טמבורליין נחשב כחלוץ תחום משאבות האינסולין לילדים וכחוקר המוביל כיום בעולם לתחום סוכרת ילדים.
אילן כהן, יו"ר דירקטוריון אינסוליין, ציין כי "אנחנו שמחים וגאים מאוד על הצלחת תוצאות הביניים בניסוי המתבצע עם אוניברסיטת ייל. התגובות שהמחקר והמוצר שלנו מקבלים מעודדות מאוד ומחייבות את החברה להמשיך ולהיערך לקראת התחלת מכירות במחצית השנייה של 2011".
רון נגר, מנכ"ל אינסוליין, מסר כי "תוצאות הביניים שהושגו, כמו גם העובדה שאוניברסיטת ייל בחרה להציג את המחקר ותוצאותיו במסגר כינוס ה-ISPAD הקרוב, הן עדות נוספת ליעילות המושגת משימוש במוצר החברה עבור חולי סוכרת. תוצאות אלו מצטרפות לניסויים קליניים שביצעה החברה וניסיונות שביצעה חברת ROCHE אשר יתפרסמו בכנס האירופאי הגדול לסוכרת EASD בחודש הבא ואשר הוכיחו עד כה יעילות ובטיחות השימוש במוצר".
עוד אמר נגר כי "אוניברסיטת ייל נמצאת בשלבים סופיים של הליכים לקבלת מימון לניסוי קליני נוסף עם ה-InsuPatch במערכת לבלב מלאכותי מה-Juvenile Diabetes Research Foundation JDRF, גוף אמריקני מוביל המממן מחקרים בתחום הסוכרת. בהנחה שמימון זה יתקבל מתכננת אינסוליין לערוך גם את הניסוי הזה באוניברסיטת ייל והחברה תזכה במימון האוניברסיטה לטובת התאמת ה-InsuPatch לצרכי הניסוי".
אינסוליין השלימה לפי כחודש גיוס של כ-21.5 מיליון שקל בהנפקה ציבורית בבורסה לניירות ערך בתל אביב באמצעות הנפקת מניות ואופציות. אינסוליין פיתחה התקן ייחודי ופורץ-דרך המאפשר שיפור זרימת הדם באזור ההזרקה של האינסולין על-ידי חימום מבוקר, ובכך מקצר משמעותית את זמן ההגעה של האינסולין לדם של חולי סוכרת. בניסויים נמצא כי המוצר של אינסוליין מקצר את זמן הגעת האינסולין לדם ומביא לאיזון טוב יותר של רמות הסוכר לאחר הארוחה.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  15/08/2010   |   עודכן:  15/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצלחה בתוצאות ניסוי במכשיר לטיפול בסוכרת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
נשים בדרך-כלל מתמקדות בהיבטים הרגשיים של הכאב וגברים מתמקדים בתחושות הפיסיות שהם חווים
איציק וולף
אלוף פיקוד הצפון גדי אייזנקוט ואלוף פיקוד הדרום יואב גלנט צפויים להעיד השבוע בפני המשטרה בפרשת 'מסמך הבחישות' מאחורי הקלעים במרוץ לתפקיד הרמטכ"ל הבא
שירות גלובס
מעריב: דנקנר מנהל משא-ומתן עם מספר חברות מתעשיית התרופות והרכב בשווייץ, בהשקעה של מאות מיליוני פרנקים שוויצרים    במקביל מנהל בעל השליטה באי.די.בי מגעים לביצוע השקעות נוספות באירופה באמצעות קרדיט סוויס
יפעת גדות
חוקרים גילו כי שינוי קוגנטיבי בקרב קשישים קשור בראש ובראשונה לזיכרון, ולא ליכולות ורבליות או ליכולות של ראייה מרחבית    אנשים מבוגרים בריאים יכולים להיות בשלבים הראשונים של מחלת אלצהיימר אך עדיין לא להציג שינויים משמעותיים שאינם קשורים לזיכרון כדי לעמוד בקריטריונים של דמנציה
אלעזר לוין
שוכרים בקניון החדש של שיכון ובינוי נדל"ן ישלמו 200-110 שקל למ"ר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il