X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההסכם עם בנק הפועלים ובנק לאומי ישפר את המאזן ותזרים המזומנים של החברה תשלם 30 מיליון דולר ע"ח הקרן ותפחית את חובותיה לכ-160 מיליון דולר, שפירעונם נדחה לסוף 2013 עד סוף 2015
▪  ▪  ▪
מנכ"ל טאואר, ראסל אלוואנגר [צילום: יח"צ]

טאואר-ג'אז הודיעה (יום ג', 17.8.10) כי חתמה על הסכם עם הבנקים המלווים שלה, בנק הפועלים ובנק לאומי, לחיזוק המאזן ומבנה החוב של החברה. בנוסף, יאפשר ההסכם את ביצוע התוכנית העסקית שלה, המבוססת על תחזית הצמיחה שהציגה.
על-פי ההסכם, נדחה החזר הקרן של כ-160 מיליון דולר כך שהתשלום יתבצע בעשרה תשלומים רבעוניים החל מהרבעון השלישי של שנת 2013 ועד לרבעון הרביעי של שנת 2015. ההלוואות יישאו ריבית שנתית של ליבור פלוס 2.75%. כמו כן, במסגרת ההסכם, תשלם טאואר 30 מיליון דולר על חשבון הקרן, כשנה וחצי לפני מועד פירעונה - הקדמת תשלום שמתאפשרת נוכח השיפור בשיעורי הרווח התפעולי של החברה ומצב המזומנים שלה, שעלו על ציפיות האנליסטים ושוק ההון.
אורן שירזי, סמנכ"ל הכספים של טאואר-ג'אז, מסר בתגובה: "עם החתימה על עסקת הארגון מחדש הזאת, השלמנו ביצוע של עסקות פיננסיות לשינוי מבנה ההון ביותר מ-350 מיליון דולר, בתוך פרק זמן של שלושה חודשים בלבד.
"עסקה מורכבת זו באה בנוסף להסכם מה-11 ביולי להחלפה של אגרות חוב להמרה בסך 80 מיליון דולר לאגרות חוב חדשות שאינן המירות לפירעון ב-2015, וההסכם מה-29 ביוני להארכת קווי האשראי של 45 מיליון דולר עם בנק וולס פארגו לפירעון ב-2014 והמרת אגרות חוב מסדרות ג' ו-ה' שבוצעה בישראל מוקדם יותר השנה בהיקף של כ-30 מיליון דולר.
"בהתחשב בכך שיעד ה-EBITDA שהצבנו לעצמנו בשנת 2010 גבוה מ-160 מיליון דולר, ארגון החובות מחדש שיפר את יחס החוב ל-EBITDA של החברה לפחות מפי 2.5, שהוא נמוך משמעותית מהיחס שהיה לנו בעבר."
ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז, הוסיף: "יתרות החוב ולוח הסילוקין החדש הינם קריטיים בשמירה על יתרת מזומנים משמעותית שתאפשר ניצול מהיר של הזדמנויות מהותיות לצמיחה. הסכם זה עם הבנקים המלווים בישראל היה הצעד המשמעותי ביותר לקראת ביצוע התוכנית המקיפה לארגון מחדש של חובותינו. החזר קרן החוב שנותרה ומועדי הפירעון של כל הלוואות הבנקים ואגרות החוב, הינו מתואם למודלים התפעוליים של החברה, שנערכו בהתאם למגוון רחב של תרחישים אפשריים."

תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  17/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טאואר חתמה על הסכם לארגון מחדש של חובותיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך אומרים בתנועת אומ"ץ, בתגובה להחלטת ביהמ"ש העליון לדרוש מהמדינה להשיב עד אמצע ספטמבר לעתירתה, בה נטען כי בעלי העסקים במחסום קופחו בהשוואה לתושבים אחרים שפונו מהאזור
יואב יצחק
מתחילת הפרשה מבצעת המשטרה האזנות סתר לחלק ניכר מהחשודים הפוטנציאליים בפרשת המסמך המפוברק    עם החשודים נמנים: בכירים בלשכת הרמטכ"ל    האזנות מבוצעות בלשכות כמה מאלופי צה"ל ובלשכת דובר צה"ל
תלם יהב
הצעה שנויה במחלוקת של שר התעשיה בממשלת סרקוזי לקנוס ראשי ערים שלא יעשו מספיק בשביל למנוע פשיעה בעירם מעוררת סערה של ממש בפוליטיקה המקומית    "בלתי אפשרי ובלתי מציאותי"
יפעת גדות
המחקר הראה כי מנה של 19-30 גרם שוקולד מריר בשבוע הביאה לירידה של 32% בסיכון לאי ספיקת לב    הירידה בסיכון הייתה 26% באכילת מנה עד שלוש מנות בחודש
עידן יוסף
כך דיווחה העיתונאית עדי מאירי ברשת ב'    המסמך הונח על שולחנו של רא"ל אשכנזי לפני שבועות אחדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il