X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ברבעון השני דיווחה החברה על רווח נקי של כ-40.6 מיליון שקל הרווח התפעולי יותר מהוכפל כתוצאה מהגידול בהכנסות ומהשינויים בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה ההכנסות מדמי שכירות גדלו בכ-37%
▪  ▪  ▪
זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן [צילום: יח"צ]

הרווח הנקי ברבעון השני של רבוע כחול נדל"ן הסתכם ב-40.6 מיליון ש"ח (כ-89.2% מההכנסות), לעומת רווח נקי של כ-13.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד (כ-41% מההכנסות), גידול של כ-200%. כך עולה (יום ג', 17.8.10) מדוחותיה הכספיים של החברה.
הרווח התפעולי של החברה ברבעון השני הסתכם בכ-73.3 מיליון ש"ח, לעומת רווח של כ-32.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-123.7%, הנובעת בעיקר מהגידול בהכנסות ומהשינויים בשווי ההוגן של נדל"ן להשקעה בין התקופות.
בהכנסות מדמי שכירות רשמה רבוע כחול גידול של 36.8% ברבעון השני, שהסתכמו לכ-45.5 מיליון ש"ח, לעומת כ-33.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נבע בעיקר מחלקה של החברה בהכנסות מנכסים חדשים.
גם בחציון הראשון של שנת 2010 רשמה רבוע כחול נדל"ן עליות בשורה העליונה והתחתונה של הדוח. הרווח הנקי למחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-77.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי של כ-36 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 114.3%.
החברה רשמה גידול של 39.1% בהכנסות מדמי שכירות בחציון הראשון של 2010, שהסתכמו לכ-91.3 מיליון ש"ח, לעומת כ-65.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
בתקופת החציון הראשון של שנת 2010 זקפה החברה עליית ערך של כ-41.8 מיליון ש"ח, הנובעת משערוך מספר נכסים כתוצאה מהתקדמות תכניות תכנון וביצוע עבודות הקמה וכתוצאה מעלייה בדמי השכירות ומהסכמים חדשים שנחתמו בתקופה המקבילה אשתקד. סך השינוי בשווי ההוגן של נדל"ן להשקעה הסתכם בכ-2.2 מיליון ש"ח.
זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, מסר בתגובה: "הגידול בהכנסות וברווח הנקי ברבעון השני ובסיכום חצי השנה הראשונה של 2010 מצביעות על חוסנה ויציבותה של החברה. רבוע כחול נדל"ן תמשיך ביוזמה של גידול והשבחת נכסי החברה, כמו הנכס ברחוב יהודה המכבי בת"א שהוועדה מקומית בת"א אישרה מעליו תוספת של כ-20 יחידות דיור. לרבוע נדל"ן יתרון יחסי בשטחי מסחר במרכזי הערים וכניסתנו לפרויקט השוק הסיטונאי משתלבת באסטרטגיה של הרחבת פורטפוליו ייחודי זה."

תאריך:  17/08/2010   |   עודכן:  17/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גידול של 200% ברווח הנקי לרבוע כחול נדל"ן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
דוח המבקר מעלה תמונה עגומה של טיפול השלטונות בסוגית הרוכלות באילת, שהוזנחה במשך יותר מ-10 שנים, עד שהגיעה למימדים מבהילים    קובע: להחמיר האכיפה והפיקוח על הרוכלים ולפעול לסגירת שוק הרוכלים בטיילת והקמת אתר חלופי
עידן יוסף
זאת במסגרת החרפת מאבק עובדי משרד החוץ
עידן יוסף
טוענת כי כלי התקשורת משרבבים לדיווחים דמויות ללא כל ביסוס
עידן יוסף
הוצאת הצווים תמנע גישה מספקי אינטרנט ישראלים לאתרי "ויקטור צ'נדלר" ו"סטן ג'יימס"    המשטרה שוקלת הוצאת צווי מניעה לאתרי הימורים נוספים
יפעת גדות
שלב 2 של הניסוי יבדוק את הבטיחות ואת תגובת מערכת החיסון של הגוף לחיסון האוניברסלי לשפעת Multimeric-001, שמפתחת החברה כנגד מגוון רחב של זני שפעת הפוגעים בבני אדם, לרבות שפעת העופות ושפעת החזירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il