X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צ'אנג מה, מנהל בכיר בענקית האלקטרוניקה LG אמר השבוע בראיון לוולסטריט ג'ורנל כי החברה שלו מתכננת בימים אלו מחשב לוח חדש שיהיה טוב יותר מהאייפד של אפל מה הוא יציע?
▪  ▪  ▪
יותר טוב מהאייפד? [צילום: AP]

LG משקיעה בחודשים האחרונים מאמץ רב בתחום הסמארטפונים והמחשוב הנייד. לאחר שהודיעה לאחרונה על הגדלת תקציב המחקר והפיתוח שלה בשליש, אומרת כעת LG כי היא מתכננת להשיק בקרוב מחשב לוח חדש שיתחרה ראש בראש מול האייפד. לא זו בלבד, אלא שב-LG בטוחים כבר כעת כי המחשב שלהם יהיה הרבה יותר טוב מהאייפד של אפל.
בראיון שנתן לוולסטריט ז'ורנל צ'אנג מה, סגן נשיא לשיווק בחטיבת המכשירים של LG, הוא אמר כי מחשב הלוח החדש של LG יתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל. לטענתו, הייחוד של המחשב, אשר יוצע כחלק מסדרת מחשבי לוח בשם Optimus tablet, הוא בהתמקדות שלו ביצירת תכנים, בשונה ממחשבי לוח אחרים, אשר הותאמו בעיקר לצריכת תכנים מהרשת.
ככזה, המחשב יציע תוכנה לעריכת מסמכים, כלים לעריכת סרטונים ברשת ויישומים שונים המסייעים ביצירת תוכנות ואפליקציות. בנוסף לכך אמר צ'אנג מה כי LG מתכננת להשיק בקרוב עוד 10 דגמים חדשים של טלפונים ניידיים חכמים. לטענתו, עד סוף השנה הזו מתכוונת LG למכור כחמישה מיליון סמארטפונים לפחות.
LG נחשבת כיום ליצרנית הטלפונים הניידים השלישית בגודלה בעולם. הבעיה של החברה היא החולשה שלה דווקא בתחום המבטיח של הסמארטפונים שבו משתרכת החברה הרחק מאחורי מתחרות כמו אפל ו-HTC, אשר כבשו בסערה את השוק. על-פי גרטנר, נתח השוק של LG בתחום הסמארטפונים עומד על כ-1.2% בלבד - שיעור שמחייב אותה להשקיע כיום הרבה יותר על-מנת להבטיח את עתידה בתחום.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  24/08/2010   |   עודכן:  24/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הפלשתינים מצמצמים בהוצאות - כלי הרכב יועברו לבקרה ולניהול על-ידי יחידות מרכזיות במשרדי הממשלה ומוסדותיה
יפעת גדות
אסתמה נסתרת מאובחנת כדלקת וווירוס בקיבה כדלקת בתוספתן    איך אפשר להמנע משימוש בתרופות שאינן מתאימות ולא להגיע לשולחן הניתוחים בגלל אבחנה לא נכונה
תלם יהב
חוקרים באוניברסיטת מישיגן טוענים כי תלמידים יצליחו בלימודים אם יראו בכך סוג של השקעה    לפי המחקר, תלמידים שרואים קשר בין רווחים עתידיים ובין רמת חינוך נוטים להשקיע בלימודים    האם רק כסף מניע את ילדינו?
אלעזר לוין
הסיבה העיקרית: הפסד של 206 מיליון שקל בהשקעות, לעומת רווחי עתק של 1.47 מיליארד שקל אשתקד    תשואה של 0.4% בלבד בפוליסות משתתפות ברווחים    ביטוח חיים הפסיד 70 מיליון שקל    ירידה חדה ברווחי ביטוח כללי
תלם יהב
ה"טלגרף" הבריטי מפרסם כי בשבועות האחרונים ארעו מספר פיצוצים בצינורות גז ברחבי אירן, ומעלים חשד כי מדובר בפעולת זדון, ייתכן של הסי-איי-איי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il