X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תנועת אומ"ץ תובעת מפרקליט המדינה להסיק מסקנות אישיות נגד הפרקליטים ש"כשלו" בטיפול בתיק הלבנת ההון בבנק הפועלים "פרשה זו תרמה לשחיקה נוספת באמון הציבור במערכת"
▪  ▪  ▪
יפעל נגד הפרקליטים? פרקליט המדינה, משה לדור [צילום: פלאש 90]

תנועת אומ"ץ תובעת (יום ג', 24.8.10) מפרקליט המדינה, משה לדור, להסיק מסקנות אישיות נגד הפרקליטים שכשלו בתיק הלבנת ההון בבנק הפועלים.
במכתב ששלחה הבוקר ללדור, כתבה אומ"ץ כי "דברי השופט בתיק, שצוטטו בהרחבה בכלי התקשורת, גרמו, ללא ספק, נזק רב למערכת המשפטית בכלל ולפרקליטות בפרט ותרמו לשחיקה נוספת באמון הציבור."
התנועה ציינה כי "על-רקע הדברים החמורים שהשמיע השופט כלפי הפרקליטים נראה לנו שאין לעבור על כך לסדר היום ויש צורך דחוף לשקול נקיטת צעדים נגד הפרקליטים הללו, על-מנת לנסות להחזיר את אמון הציבור ולמזער את הנזק הציבורי שגרמה פרשה משפטית כאובה זו."
"הפרקליטות הצהירה בפני בתיהמ"ש הצהרות בלתי מדויקות בלשון המעטה"
כאמור, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן, ביטל השבוע את כתב האישום שהוגש נגד שני מנהלים בדסק הרוסי של סניף הירקון של בנק הפועלים בתל אביב, בנימוק של הגנה מן הצדק. בפסק דינו התייחס השופט להתנהלות של פרקליטות מיסוי וכלכלה במחוז תל אביב, ולפרקליטים שטיפלו בתיק: עוה"ד טלי נג'רי, אביבה חפץ ועודד קם, וקבע כמה קביעות חמורות.
בין השאר, כתב השופט בפסק דינו כי "הפרקליטות הצהירה בפני בתי המשפט הצהרות שהינן למצער בנויות על חצאי אמיתות, הצהרות בלתי מדויקות בלשון המעטה. המדינה הצהירה הצהרות לא נכונות בבית המשפט המחוזי ובבית המשפט העליון, בפרשת צילומי הסתר".
בנוסף, קבע השופט כי המדינה לא העבירה חומר חקירה לעיון ההגנה בכמויות "בלתי נתפשות". ע"פ פסק הדין, מדובר באלפים רבים של מסמכים, שלא הוגשו לאחר הגשת כתב האישום ובמשך חודשים רבים אחריו. "הצהרת המדינה כי העבירה את כל חומר החקירה לעיון ההגנה היא הצהרה בלתי נכונה שיש בה כדי לפגוע באושיות מסגרת המשפט", קבע השופט רוזן, שהוסיף כי "הסבירות כי כתב האישום הוגש מבלי שהתביעה עיינה בחומר החקירה כולו בשלמותו ואלפי מסמכים שעין תובע לא שזפתם - אינה מבוטלת. מצב זה אין הדעת סובלת".
עוד ציין השופט כי "התביעה הצהירה בבית המשפט הצהרות מבלי שבדקה דבריה... לא אחד מהתובעים שטיפלו בתיק מטעם המדינה, ומדובר לפחות בארבעה תובעים, לא צפה ולו בקלטת אחת מתוך עשרות רבות של קלטות".

תאריך:  24/08/2010   |   עודכן:  24/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מסקנות אישיות בתיק הלבנת ההון בבנק הפועלים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
תושב הצפון בשנות ה-50 לחייו, זכה ב 18 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצ"ש    הזוכה שלח את הטופס כשעתיים לפני תחילת ההגרלה
עידן יוסף
חשוד בזיוף מסמך, בשיבוש מהלכי חקירה ומשפט ובקשירת קשר לביצוע פשע    לטענת המשטרה, הרפז ניסה להדיח עדים    מעצרו הוארך בהסכמה בחמישה ימים    הרפז: לא זייפתי את המסמך
עופר וולפסון
לדברי החברה, תנאי חוזה הזיכיון שלה עם המדינה בפרויקט הרכבת הקלה בת"א כללו סעיף לפיו זעזועים קשים בשווקים הפיננסים "מקפיאים" את חובת החברה להגיע לסגירה פיננסית    טוענת כי בהצעה המתוקנת שהגישה מוכנים בעלי המניות להגדיל את ההון העצמי שישקיעו בפרויקט ב-1.25 מיליארד שקל נוספים    "הפער בינינו למדינה אינו גדול"
נירית אנדרמן
ביום ראשון האחרון הגיעו הכנסותיו של הסרט ללמעלה מ-50 אלף דולר    הצלחה גם בקרב המבקרים
נירית אנדרמן
שמונה סרטים יתמודדו השנה בתחרות הקולנוע העלילתי הישראלי, ובהם בין היתר "מבול", "בין השמשות" ו"שליחותו של הממונה על משאבי אנוש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il