X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כמעט שני שלישים מבני ה-18 עד ה-55 צורכים מדיה דיגיטלית מסוגים שונים תוך כדי הצפייה בטלוויזיה התופעה מאפיינת יותר משלושה רבעים מבני ה-18 עד ה-24
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

כמעט שני שלישים (58%) מהאנשים מוסיפים צריכה של סוגי מדיה נוספים בזמן צפייתם בטלוויזיה, כך מגלה מחקר חדש.
ההרגל, המכונה בידי חלק מהמומחים כ"ערימת מדיה", מתאר את התנהגות הצרכנים המשתמשים בפייסבוק במחשבים הניידים שלהם, שולחים מסרונים בטלפוניהם הניידים ומאזינים לרדיו, כל זאת בזמן הצפייה בטלוויזיה. המחקר מצא כי ההרגל זה נעשה נפוץ יותר ויותר בעיקר בקרב בני 24-18, כאשר 76% ציינו כי הם גלשו באינטרנט בזמן הצפייה בטלוויזיה "באופן קבוע".
אתרי רשתות חברתיות הם מסיח הדעת העיקרי, כאשר 40% מהנשים צופות הטלוויזיה עדכנו את פרופיליהן באתר בזמן הצפייה בטלוויזיה, בהשוואה ל-29% בלבד מהגברים.
כמעט מחצית מכל המבוגרים ו-86% מבני ה-18 עד ה-24 אמרו כי השתמשו בערוצי תקשורת כגון מסרונים ניידים, פייסבוק או שירותי מסנג'ר כדי לשוחח עם אחרים על התוכנית בה הם צופים.
כאשר הטלוויזיה והאינטרנט צפויים להמשיך בתהליך המיזוג שלהם בדורות החדשים של מסכי הטלוויזיה, הסקירה אף ביקשה מהצרכנים לציין אלו אתרים הם היו רוצים לראות במיוחד על המסך הגדול.
גוגל היה האתר הפופולרי ביותר בתשובה לשאלה זו, עם 28% מהתשובות שציינו כי היו רוצות לראות על מסך הטלוויזיה את מנוע החיפוש.
רבע מאלה שנסקרו אמרו כי היו רוצים גישה מהטלוויזיה לאתרי קמעונאות ברשת כמו אמזון ואסוס, בזמן הצפייה בתוכניות. אחוז דומה (26%) ציין כי היה רוצה גישה לאתרי רשת חברתית כגון פייסבוק או טוויטר.
רק אחד מכל עשרה מבוגרים טען כי עשה שימוש בקונסולת משחקי וידאו בזמן הצפייה בטלוויזיה.

המידע שנאסף בנושא מגיע מסקרים שנערכו ברשת בקרב 2,086 אנשים בגילים 18 עד 55.
תאריך:  27/08/2010   |   עודכן:  27/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמזון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחקר מאשש: צופי טלוויזיה - מַרבי משימות דיגיטליות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
במשרד האוצר ביטלו את טענות זכיינית הרכבת הקלה בת"א, על כך שהאשם בדחיית הפרויקט אינו נעוץ בה, אלא בנסיבות שלחלקן ניתן מענה בחוזה עמה    "היקף הדרישות העצום לא איפשר לנו להיענות לדרישות הזכיין"
איציק וולף
עיתון לבנוני דיווח כי עוזרו של השליח האמריקני למזרח התיכון איים על מפקד צבא לבנון כי אם ימשיכו חייליו לירות לעבר חיילי צה"ל תוציא ישראל אל הפועל תוכנית להשמדת צבאו על כל מתקניו בתוך מספר שעות
איציק וולף
כתב אישום חמור הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד גיל דבש    שלושה אישומים שונים על מעשים מגונים ומעשי סדום שביצע בקטינים    הפסיק את מעשיו רק לאחר שנתפס על חם
אלעזר לוין
"בית ברמות" זכתה במכרז לרכישת מגרש בגבעת שאול    ביקוש ער למשרדים באיזור
מוטי פשכצקי
פרננדס פרסם את הסגל למלטה. גם ארבייטמן ומליקסון בפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il