X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בסיכום שבועי: ת"א 25 איבד 2.3% מערכו; ת"א 100 ירד ב-2.1%
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

יום המסחר הראשון של השבוע ייפתח מחר על רקע העידוד אשר קיבלו השווקים אמש מאת יו"ר הבנק הפדרלי האמריקאי, בן ברננקי הביע את מוכנותו לתמוך, באמצעים העומדים לרשותו, בהמשך התאוששות הכלכלית.
יום המסחר האחרון בשבוע בתל אביב נחתם בעליות לאחר פקיעה חיובית בבוקר ועל רקע עליות קלות שנרשמו בוול סטריט. מדד ת"א 25 הוסיף 1.1% לערכו לרמה של 1,139.8 נקודות, ות"א 100 עלה ב-1.2% ל-1,042.6 נקודות. בסיכום שבועי, איבד ת"א 25 2.3% מערכו, ומדד ת"א 100 ירד ב-2.1%. מדד הבנקים התחזק ב-2.5% ומדד מניות הנדל"ן עלה ב-2.4%. מחזורי המסחר הסתכמו ב-1.9 מיליארד שקל.
כלכלני בנק לאומי מעריכים כי בטווח הקצר יתנהל המסחר בתנודתיות וקיימת סבירות שהסנטימנט השלילי בשווקים יימשך, על רקע פרסום נתוני מקרו בחו"ל ולקראת סיום עונת הדו"חות הכספיים בארץ. עם זאת, בהסתכלות ארוכת טווח, למשקיע המוכן לקחת סיכון, רמת המחירים הנוכחית, כפי שהיא משתקפת ברמת המכפילים, נוחה להשקעה, בפרט לאור הציפייה להיוותרות הריבית ברמה נמוכה יחסית.
במקביל, בבנק הפועלים מעריכים כי שוק המניות המקומי ימשיך להיות מושפע מהתפתחויות מקרו כלכליות בישראל, אך במידה רבה גם מהמגמה שתירשם בשוקי המניות בעולם. בבנק סבורים כי רמת הסיכון באפיק המנייתי עודנה גבוהה, אולם רמות המחירים סבירות להשקעה. בבנק ממשיכים לראות בחיוב את ההשקעה במניות בראייה לטווח בינוני וארוך, אך מזהירים כי בטווח הקצר תיתכן עדיין רגישות גבוהה להתפתחויות בשווקים הגלובליים. בהפועלים מעדיפים מניות המאופיינות במדיניות חלוקת דיבידנדים ברורה, חברות הפועלות בענפים דפנסיביים, וכן חברות המוטות לשוק המקומי.
יום המסחר האחרון בשבוע בוול סטריט נחתם אמש בעליות שערים, בעקבות נאומו של יו"ר הבנק הפדרלי בן ברננקי. מדד דאו ג'ונס הוסיף 1.65% לערכו ונחתם ברמה של 10,150.65 נקודות, נאסד"ק עלה גם הוא ב-1.65% ל-2,153.6 נקודות, ו-S&P 500 התחזק ב-1.66% ל-1064,6 נקודות. בסיכום השבועי, דאו ג'ונס איבד 0.6%, נאסד"ק ירד ב-1.2% ו-S&P 500 נחלש ב-0.7%.
יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, אמר אמש כי הבנק המרכזי של ארה"ב יעשה "כל מה שביכולתו" כדי לוודא שהתאוששות הכלכלה הגדולה בעולם תימשך. "ועדת השוק הפתוח של הבנק הפדרלי מוכנה לבצע צעדים מוניטרים מרחיבים נוספים באמצעים בלתי-קונבנציונלים אם יהיה צורך בכך, ובמיוחד אם תירשם התדרדרות משמעותית בתחזית הצמיחה", אמר ברננקי בנאום במסגרת הכנס השנתי של הבנק הפדרלי בג'קסון הול.
בית ההשקעות דש איפקס הציג גידול של 23.5% בהכנסותיו ברבעון השני 2010, לעומת הרבעון המקביל שהסתכמו בכ-88.5 מיליון שקל. עם זאת, גידול חד בהוצאות גרם לירידה של 2.5% ברווח שנבע מפעילות השוטפת בהשוואה לתקופה המקבילה לסך 21.8 מיליון שקל. הנוסטרו של בית ההשקעות הפסיד כ-8.3 מיליון שקל בהשוואה לרווח של כ-49 מיליון שקל ברבעון אשתקד, ובכך תרם לצניחה ברווח הנקי לבעלי המניות לסך כ-2 מיליון שקל לעומת כ-57.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.
חברת הנדל"ן בריטיש ישראל סיימה את הרבעון השני של השנה עם ירידה של כ-52% ברווח הנקי לכ-66 מיליון שקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד. את המחצית הראשונה של השנה סיימה בריטיש עם ירידה של 15% ברווח הנקי לכ-182 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח נובעת בעיקר מכך שהוצאות המימון נטו של בריטיש הסתכמו במחצית הראשונה של השנה כ-150.2 מיליון שקל, לעומת כ-89.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. זאת בשל הכנסות מימון בהיקף חריג שנרשמו בתקופה המקבילה בשנה שעברה.

תאריך:  29/08/2010   |   עודכן:  29/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בן ברננקי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שבוע המסחר ייפתח על רקע העידוד לשווקים מברננקי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
הליגה הספרדית נפתחה עם ניצחון של העטלפים באנדלוסיה. הרקולס-בילבאו 1:0
מערכת אתר ערוץ הספורט
המתעמל המצוין חזר מפציעה וניצח. באוקטובר יצא לאליפות העולם ברוטרדם
מערכת אתר ערוץ הספורט
גוטמן סיפר על שיחה עם הקשר: הוא לא יגיע אבל נתחזק ב-2-3 שחקנים
איציק וולף
המחסן אותר בצפון סיני במסגרת פעילות ביטחונית שתוגברה מאז ירי הטילים לעבר אילת ועקבה
איציק וולף
הנהלות התיאטראות הציבוריים התנערו מן החרם של שחקנים ומחזאים על היכל התרבות בעיר שבשומרון    שרת התרבות: להשאיר את הוויכוח הפוליטי מחוץ לחיי התרבות והאומנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il