X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מתשובת המדינה במסגרת בג"צ שהגישה תנועת אומ"ץ התנועה טוענת כי ההחלטה שלא להעמיד לדין את מסר היא "בלתי סבירה באופן קיצוני ומהותי" "מכתב האישום עולה בבירור כי עו"ד מסר היה שותף לעבירות לכאורה שביצע אולמרט"
▪  ▪  ▪
עו"ד אורי מסר [צילום: בוצ´צ´ו]

למרות המלצת המשטרה שלא להעמיד לדין את עו"ד אורי מסר בפרשת הולילנד, הפרקליטות טרם גיבשה את עמדתה בעניין והודיעה השבוע לבית המשפט העליון כי דרושים לה בין חודשיים לארבעה חודשים לצורך קבלת החלטה.
הודעת הפרקליטות לבית המשפט העליון ניתנה במסגרת בג"צ שהגישה תנועת אומ"ץ, באמצעות עו"ד גד מינא, נגד פרקליט המדינה, משה לדור, בדרישה להעמיד לדין את עו"ד מסר בפרשות מרכז ההשקעות וטלנסקי.
החלטה בעניין זה עשויה גם לשנות את החלטתה של הפרקליטות שלא להעמיד לדין את עו"ד אורי מסר בפרשות מרכז ההשקעות וטלנסקי, וייתכן שיוחלט בסופו דבר להגיש נגדו כתב-אישום בפרשות הנ"ל.
במסגרת העתירה לבג"צ טענה תנועת אומ"ץ כי החלטת הפרקליטות שלא להעמיד לדין את עו"ד מסר היא בלתי סבירה באופן קיצוני ומהותי, וכי על בית המשפט העליון להתערב ולהפוך החלטה זו. עוד נטען, כי קביעות הפרקליטות בהחלטה סותרות את טענות הפרקליטות בכתב האישום שהוגש נגד אהוד אולמרט. כך, בכתב האישום מייחסת הפרקליטות לעו"ד מסר מעשים פסולים, ומודעות לאותם מעשים, בעוד בהחלטה נקבע, באופן לא ברור, אחרת.
תנועת אומ"ץ טוענת, כי מכתב האישום עולה באופן ברור שעו"ד מסר היה שותף לעבירות לכאורה שביצע אולמרט וסייע לו בביצוען, לרבות בהסתרת הקופה הסודית. עוד נטען, כי הגם שעו"ד מסר אינו עובד ציבור, יש להעמידו לדין בשל חומרת העבירות לכאורה והפגיעה העמוקה בדימוי השירות הציבורי ובאמון הציבור בו - פגיעה שעו"ד מסר היה שותף מלא ליצירתה.

תאריך:  02/09/2010   |   עודכן:  02/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפרקליטות: טרם התגבשה החלטה בעניין עו"ד מסר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אשתו-המשנה ליוה"מ לממשלה
חשדנית  |  3/09/10 12:22
2
צודק הכותב הקודם ל"ת
שלומי כלכלן  |  3/09/10 17:11
3
לאבנרי אין זכות לבקר שום אדם
הערת ביניים  |  5/09/10 02:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הנחיה חדשה של היועץ המשפטי לממשלה שתיכנס לתוקף בעוד שנה קובעת פרקי זמן מקסימליים לטיפול בתיקים פליליים עד להגשת כתבי אישום    עבירות חטא - חצי שנה; עבירות עוון - שנה; פשע עד 10 שנות מאסר - שנה וחצי; פשע מעל 10 שנות מאסר - שנתיים    "דרך הליך פלילי מהיר נמנע עינוי דין המהווה עונש בפני עצמו, ודרכו מומחש באופן הברור ביותר הקשר בין העבירה על החוק לבין העונש עליה"
עופר וולפסון
הצטרפותה של ישראל החל מאתמול לפרוטוקול מדריד תאפשר לרושמי סימן מסחר תשלום אחד בעבור אגרת הגשה, שיהיה תקף בכל 80 המדינות החברות בפרוטוקול    הרישום הבינלאומי יפחית באופן משמעותי גם את עלויות התחזוקה כגון חידושים ושינויי בעלות, שידרשו גם הם תשלום אגרה בלבד, ללא הצורך בשכר טירחת עורכי-דין זרים
יפעת גדות
ניסויים הראו כי בשיני שום טריות ומבושלות, החלב הפחית במידה משמעותית את רמות מרכיבי הגופרית, המעניקים לשום את טעמו ואת ריחו החריף
איציק וולף
כתב האישום שהוגש נגד שמונה בני משפחה מטמרה, בהם גם קטין, כולל ארבעה אישומים בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, חטיפה לשם כליאה, חטיפה לשם איומים, כליאת שווא, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות
עופר וולפסון
בתחילת השבוע הודיע הוועד כי יחדש את עיצומיו מחודש יולי לנוכח המבוי הסתום במו"מ    נכון לשעה זו, העובדים אינם מקבלים את המתווה שהוצע להם ע"י ההנהלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il