X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגיעה במטרה לבחון אפשרויות לשילוב מערכות טכנולוגיות חדשניות במערכת הבריאות בברזיל הנספח הכלכלי של משרד התמ"ת בסאו-פאולו, רועי ניר: "ביקורם בארץ של אישים כה בכירים במערכת הבריאות הברזילאית ומעצבי דעת קהל, מהווה הזדמנות יוצאת דופן להכיר להם את תעשיית מדעי החיים המשגשגת בארץ"
▪  ▪  ▪
טכנולוגיות חדשניות [צילום: גוסטבו הוכמן]

מנהלים בכירים של שני בתי החולים החשובים ביותר באמריקה הלטינית הגיעו לארץ בשבוע האחרון ביוזמת הנספחות הכלכלית של משרד התמ"ת בסאו פאולו, ברזיל, על-מנת לפגוש חברות ישראליות לציוד רפואי, ובמטרה לבחון אפשרויות לשילוב מערכות טכנולוגיות חדשניות במערכת הבריאות בברזיל.
את המשלחת, הכוללת שבעה נציגים, הובילו לואיז נטל, סגן נשיא ביה"ח "אלברט אינשטיין" בסאו פאולו, המדורג זה שנים רבות כמוסד הרפואי הטוב ביותר באמריקה הלטינית, ואיתו ד"ר וולטר סינטרה, מנהל המכון הנוירולוגי ודירקטור בכיר ב-Hospital das Clinicas, ביה"ח הגדול ביותר ביבשת, היושב גם הוא בסאו פאולו.
עוד הצטרפו למשלחת סגן נשיא לפיתוח עסקי וטכנולוגיה של התאחדות תעשיות מדעי החיים בברזיל (ABIMO), מנהלי מחלקות ורופאים בכירים בבתי החולים, כמו גם תעשיינים.
במסגרת הביקור, אשר אורגן בשיתוף עם מכון הייצוא וחברת הייעוץ "ברייס" כחלק מתוכנית שביט לעידוד הייצוא הישראלי לברזיל, נפגשו הבכירים עם למעלה מ-20 חברות ישראליות, בהן: Deep-Breeze, Coolsense, 3QBD, Haldor, Smart BioTech, E-wave, Polytex, Elad Solutions, OptoAcustics, Shina Systems, Hanita, BSP, OHK, Meditex, CommonSense, Qcore, 2P2D, Hypnocore, Shekel, STI Lasers,Cnoga, MTC, Erica Carmel. על-מנת לעמוד מקרוב על יישום הטכנולוגיות הישראליות הלכה למעשה הם התארחו בקופת החולים מכבי, ובבתי החולים אסותא ואסף הרופא.
מערכת הבריאות הברזילאית צומחת בשנים האחרונות בקצב מהיר, ועומדת כעת במרכזה של מערכת הבחירות במדינה. שני המועמדים המובילים לנשיאות מבטיחים להשקיע מיליארדים בשנים הקרובות בטכנולוגיות חדשות אשר יאפשרו טיפול יעיל ואיכותי יותר ל-190 מיליון תושבי המדינה הפזורים על פני שטח עצום, לעתים מבודדים במעמקי הג'ונגל. תחום הציוד הרפואי טומן בחובו פוטנציאל עצום עבור החברות הישראליות, עם מחזור של מעל 3.7 מיליארד דולר בשנה האחרונה, וגידול צפוי של 21% ב-2010. עיקר הדרישה הוא לטכנולוגיות המאפשרות אבחון מוקדם, כמו גם לשיטות בלתי חודרניות לטיפול, אשר חברות ישראליות רבות מתמחות בהן.
יצוין עוד כי ביקורה של המשלחת הוא פעילות המשך להשתתפותן של חברות ישראליות בתערוכת הציוד הרפואי הגדולה ביותר באמריקה הלטינית, "הוספיטלר", במאי השנה. בתערוכה הוקם ביתן לאומי של הנספחות הכלכלית בברזיל ומכון הייצוא, שם זכו החברות בהזדמנות מצוינת להיכרות עם השוק הברזילאי ולאיתור שותפים עסקיים לפעילות בברזיל.
הנספח הכלכלי בסאו-פאולו, רועי ניר, ציין כי "ביקורם בארץ של אישים כה בכירים במערכת הבריאות הברזילאית ומעצבי דעת קהל, מהווה הזדמנות יוצאת דופן להכיר להם את תעשיית מדעי החיים המשגשגת בארץ, על-מנת ליצור שיתופי פעולה ולעודד הצלחתן של חברות ישראליות בשוק הבריאות הברזילאי. כאשר אנו מביאים בחשבון את החדשנות והמעוף המאפיינים את התעשיה הישראלית, ומשלבים אותם עם שוק עצום של מעמד בינוני הולך וגדל, ותוכניות השקעה ממשלתיות מסיביות, אנו יכולים להבין את עומק הפוטנציאל הטמון בשיתוף-פעולה".
במחצית הראשונה של 2010 הסחר עם ברזיל הסתכם בכ-553 מיליון דולר, עלייה של 46% מהמחצית הראשונה ב-2009. הייצוא לברזיל במחצית הראשונה של 2010 הסתכם ב-397 מיליון דולר, עלייה של 61% בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2009. הייבוא מברזיל במחצית הראשונה של 2010 הסתכם ב-156 מיליון דולר, עלייה של 17% בהשוואה למחצית הראשונה של שנת 2009.
הסקטורים העיקריים בייצוא הם מוצרים של התעשיות הכימיות (68%), מכונות ומכשור מכני (16%) ומכונות וציוד רפואי (5%). הסקטורים העיקריים בייבוא הם תכשירי מזון וטבק (28%) מוצרי בעלי-חיים (20%) ומוצרי צמחים (20%).

תאריך:  13/09/2010   |   עודכן:  13/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משלחת של בתיה"ח הגדולים באמריקה הלטינית הגיעה לארץ
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
משרד הבריאות מבקש מכל מי שהיה במגע עם תנים או כל יונק אחר (כלבים, חתולים), לפנות בדחיפות ללשכת הבריאות בעפולה או ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו
איציק וולף
פלשתינים ירו רקטות לעבר שער הנגב ופגעו באזור שעד כה לא נפגע על-ידי רקטות ולא נכלל בתוכנית מיגון הבתים של הממשלה    לא היו נפגעי גוף    המועצה האזורית שוקלת עתירה לבג"צ בניסיון למגן את בתי התושבים
איציק וולף
דודו אדרי הורשע בדריסת תושב עפרה באמצעות סוסו בכוונה תחילה    בגזר דינו נקבע כי עליו לשאת בשלושה חודשי עבודות שירות    טוען כי הרשעתו עלולה להוביל לפיטוריו מן המשטרה וכי עונשו כבד ביחס לשוטרים אחרים שהורשעו באלימות
איציק וולף
השר לעניינים אסטרטגיים אמר כי תנאי הכרחי לשלום עם הפלשתינים הוא שינוי בכל הנוגע לחינוך המסית נגד ישראל    "יש להגיב בתקיפות לטרור נגד ישראל; ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה"
איציק וולף
58 אחוזים מן הטורקים אישרו את הרפורמות של ממשלת טורקיה במשאל העם שנערך אמש בטורקיה    ראש הממשלה הטורקי: הדמוקרטיה המוסלמית תתחזק ותתקרב לאיחוד האירופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il