X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוועדה הארצית לתכנון ולבנייה תקדם את התכנית לשדרוג כביש מספר 2 בקטע המשתרע לאורך 27 קילומטרים ייסלל נתיב נוסף לכל כיוון וישודרגו המחלפים הקיימים
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

הוועדה הארצית לתכנון ובניה של תשתיות לאומיות במשרד הפנים החליטה (יום ב', 13.9.10) לקדם תכנית לשדרוג והרחבת כביש מס' 2 בקטע שבין מחלף חבצלת למחלף זכרון יעקב.
כביש החוף , כביש מס' 2, הוט ציר האורך הראשי של מדינת ישראל המקשר בין חיפה לתל אביב. קטע הדרך שבין מחלף חבצלת לבין מחלף זיכרון יעקב (2/70), באורך של כ-27 ק"מ, הוא קטע צר יחסית ועמוס לעתים קרובות.
מטרת התכנית שדרוג הכביש- שיפור זרימת התנועה ורמת בטיחות הנסיעה בו. התכנית כוללת: הוספת נתיב לכל כיוון, שדרוג מחלפים קיימים, הצבת מפרידנים, והתאמת הדרך לסטנדרטים של דרך מהירה (בין 100 ל-110 קמ"ש) , תוך הגברת הבטיחות של המשתמשים.
התכנית מציעה פתרונות מעבר ופתרונות אקוסטיקה הכוללים מעברי רוחב, אשר יבטיחו את תפקודם של הישובים הפעילות החקלאית ואת תפקודם הסביבתי של הנחלים החוצים אותו; היישובים הגובלים יוגנו מפני רעשי הדרך באמצעות התאמת תוואי הדרך ושילוב מתרסים אקוסטיים; יינתן דגש לשילוב מעברים אקולוגיים ומעברים למטיילים להבטחת התפקוד התיירותי והסביבתי של האזור.
הועדה החליטה להרחיב את תחום התכנון באזור הסמוך לג'סר א-זרקא כדי להשאיר אפשרות לבחון חלופות שונות לפיתוח היישוב ,בשנה האחרונה נבחנו מספר חלופות מאקרו לתכנית המוצעת, לרבות חלופה של סלילת כביש חדש לאורך מסילת הרכבת, ממזרח לכביש החוף, באזור עמק חפר. הועדה החליטה לדחות חלופה זו, למרות תמיכת המועצה האזורית עמק חפר, לאור היתרונות התחבורתיים והסביבתיים של חלופת השדרוג וההרחבה של הכביש הקיים.
במסגרת הליך התכנון ושיתוף הציבור נערכו מספר רב של דיונים בנושא: הצורך בשדרוג הכביש והתכנון הראשוני הוצגו במסגרת שתי ישיבות רבות משתתפים, לרבות נציגי היישובים הסמוכים לדרך, שהתקיימו ביוני ובנובמבר 2009. בדיון בות"ל היום הוצגו הרקע התכנוני והשיקולים והבדיקות שנעשו בשלבי הטיפול בתוכנית, וביניהם בדיקות שנעשו ביחס לתכנון הישוב ג'סר א-זרקא ובדיקות שנעשו לבקשת מועצה אזורית עמק חפר לבחינת תשתיות התחבורה הארציות עוברות בתחומה. נציגי הישובים והרשויות לאורך התוואי הציגו את עמדתם בפני הוועדה.
הוועדה החליטה לפרסם את דבר הכנת התוכנית, ועתה תכין החברה הלאומית לדרכים מסמכי תכנון מפורט ותסקיר השפעה על הסביבה, אשר יציגו באופן מפורט את כל היבטי הפרויקט. עם השלמת הכנת התכנית, היא תובא אל הועדה לתשתיות לאומיות לדיון נוסף ובהתאם להחלטותיה תועבר התכנית להערות הועדות המחוזיות והשגות הציבור.

תאריך:  13/09/2010   |   עודכן:  13/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושרה הרחבת כביש החוף בין חבצלת לזכרון יעקב
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הרחבת כביש החוף
אריה אשר  |  13/09/10 15:37
 
- החלטה אומללה
ניצה שפק  |  13/09/10 19:50
2
נסיעה ברכבת מהעמק תקטין העומס
רכבת לעמק  |  13/09/10 16:37
3
הרחבת כביש החוף
חווה  |  13/09/10 18:24
4
העדפה אומללה
קולין  |  13/09/10 21:10
5
כביש החוף
בלהה  |  15/09/10 15:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ההסתדרות בחיפה והנהלת החברה שבבעלות קיבוץ יגור חתמו לקראת ערב ראש השנה על הסכם קיבוצי לשיפור תנאי העובדים    יקבלו בנוסף לשכר המשופר, תוספת לדמי הנופש והפרשה לקרן השתלמות    ישמרו על שקט תעשייתי עד סוף 2010
יפעת גדות
בכינוס בריאות האישה של פיליפס הוצגה לראשונה טכנולוגיית האלסטוגרפיה: בדיקת אולטרסאונד לאבחון סרטן השד המצמצמת את הצורך בבדיקת ביופסיה    ד"ר ריצ'ארד בר, מומחה לאבחון סרטן השד: "הערכתנו היא כי בעוד שנים בודדות ניתן יהיה להפחית את מספר הנבדקות באמצעות ביופסיה בכ-50%, הודות לבדיקת האלסטוגרפיה"
איציק וולף
קשרה את אולמרט ושולה זקן להנחיות שקיבלה ביחס למימון טיסותיו של אולמרט לחו"ל    ניסתה לטעון כי בחקירה אמרה את המילה 'הנחות' ולא 'הנחיות' אך נסתרה על-ידי התובע עו"ד קורב
עופר וולפסון
על-אף מחויבות ישראל לעמידה בתקנים הבינלאומיים, על-אף ליקויי הבטיחות כבדי המשקל שהועלו בדוחות ביקורת זרים ועל-אף התרעות של בכירים בענף - בדיקת המבקר מעלה כי הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים לא פעלו להבטחת בטיחות התעופה בישראל - דבר שהביא להורדת דירוג בטיחות התעופה של ישראל    שנים רבות הוזנחה רת"א, ואמצעיה, כמו גם החקיקה, לא הותאמו לגידול הפעילות ולהתפתחויות הטכנולוגיות    חברות התעופה הישראליות נפגעו כלכלית ונפגעה תדמיתה של ישראל
אלעזר לוין
עוד עסקות במגדל המשרדים של אלקטרה ואמפא בת"א: פימי שכרה 750 מ"ר בכ-130 שקל למ"ר לחודש    המסעדן חייב כהן שכר 400 מ"ר למסעדה ב-210 שקל למ"ר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il