X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר ועדת שכר הטרחה לשעבר בלשכת עוה"ד נתבע להשיב לעירייה מאות אלפי שקלים שגבה עבורה, לטענתה שלא כדין טוענת כי המשיך להחזיק בידיו את כספי הארנונה של התושבים וסירב להעבירם לידיה, בטענה לחובות פתוחים שלה כלפיו, לאחר שעבודתו עבור העירייה הופסקה
▪  ▪  ▪
הארנונה כדמי ערובה. עיריית תל אביב [צילום: יוסי מטלון]

עיריית תל אביב הגישה (יום ד', 15.9.10) תביעה בסדר דין מקוצר בסכום של 460,000 שקל נגד עו"ד אמיר סטמרי, לשעבר יו"ר ועדת שכר הטרחה בלשכת עורכי הדין, באמצעות עוה"ד ראובן בכר, עודד רביבו ונויה כסלו ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'. סטמרי מיוצג ע"י משרד עוה"ד צלרמאיר פילוסוף ושות'.
בתביעה מציינת העירייה כי עו"ד סטמרי עבד עבור העירייה במשך 20 שנה בגביית חובות ארנונה ומים של תושבי העיר תל אביב. בשנת 2000 החליטה העירייה לעבור לגביה מנהלית באמצעות עובדיה ללא צורך בהליכים משפטיים, ועל כן הפסיקה להעביר לעו"ד סטמרי ולעורכי דין נוספים שעבדו עבורה תיקים חדשים. בתגובה הגיש עו"ד סטמרי תביעה לתשלום שכר טירחה בסכום של 14 מיליון שקל בגין התיקים הפתוחים שנותרו אצלו. לצרכי אגרה הועמדה התביעה על סכום של 10 מיליון שקל.
לדברי העירייה, מאז הגשת התביעה, המשיך עו"ד סטמרי לגבות חובות ארנונה מתושבי העיר בסכום מצטבר של מאות אלפי שקלים, אך בשל טענתו לחובות של העירייה כלפיו בגובה מיליוני שקלים, החזיק בידיו את כספי הארנונה של התושבים וסירב להעבירם לעירייה. לאחר מספר שנות התדיינות בין הצדדים, דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את תביעתו של עו"ד סטמרי וקבע כי הוא אינו זכאי לשכר טירחה כלשהו מן העירייה, אלא לדמי הודעה מוקדמת בלבד בסכום של 303,000 שקל.
לאחר פסק הדין, פנתה העירייה אל עו"ד סטמרי ודרשה ממנו להשיב לידיה את הכספים ששילמו תושבי העיר לידיו, אולם הוא סרב לכך, ועל כן הוגשה נגדו כעת לבית המשפט תביעה בסדר דין מקוצר מטעם העירייה. לטענת העירייה, מדובר בהתנהלות חמורה מאין כמותה, בה עורך דין נוטל לידיו את כספי לקוחו אשר הגיעו אליו מכוח יחסי עו"ד-לקוח.
המקרה של עו"ד סטמרי איננו המקרה היחיד. לפני כשנה, פסק בית המשפט העליון בקשר לעורכי דין נוספים שעבדו עם העירייה באותה מתכונת, כי גם הם אינם זכאים לשכר טירחה בגין התיקים שהיו אצלם, אלא לדמי הודעה מוקדמת בלבד. בית המשפט העליון הורה לעורכי הדין להשיב לעירייה סכום של 5 מיליון שקל, אשר שולם להם מכוח פסק הדין שניתן בעניינם בבית המשפט המחוזי.

תאריך:  15/09/2010   |   עודכן:  15/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אמיר סטמרי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיריית ת"א לגובה הארנונה לשעבר: השב מאות אלפים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אם לא יינקטו צעדים של ממש להתמודדות עם התופעה יגיע היקף המכירות של תרופות מזויפות עד סוף 2010 ל-75 מיליארד דולר    לאחרונה פרסמה משטרת ישראל כי נתפסה רשת שהפיצה אלפי כדורי ויאגרה מזויפים
אלעזר לוין
התוכניות של חברת אינטרקולוני אושרו כבר בכל הוועדות
עופר וולפסון
סקר של מכון ירושלים שבדק את מידת הנימוס בציבוריות הישראלית, מגלה כי כל עלייה של 10% ב"ציון הנימוס" מלווה בהכנסה הגבוהה בעוד 5%    חוסר הנימוס הבולט בישראל: דיבור רם בסלולרי במקומות ציבוריים    רמת חוסר הנימוס במשרדי הממשלה בישראל גבוהה פי 1.5 מאשר בארה"ב
עופר וולפסון
בית המשפט העליון דחה את בקשת רשות ערעור של השר שלום שמחון וקבע כי אפי שטנצלר ימשיך בתפקידו כיו"ר הקק"ל עד לקיומן של בחירות במפלגת העבודה    השופטים נזפו בשמחון: "טרפד כל ניסיון לבצע בחירות פנימיות"
מוטי פשכצקי
בעלי הפועל התווכחו ארוכות בבית המלון אחרי ההפסד לבנפיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il