X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנוסף לעידכון תעריפים בסוף השנה שיביא להתייקרות של עד 4% במחיר המים, מתכננת רשות המים להוסיף לחשבון הצרכן דרגת חריגה שלישית, בעלות יקרה במיוחד של 18 שקלים לקוב כמות המים המוקצית לחקלאות תצומצם באופן ניכר
▪  ▪  ▪
שוב התייקרות במחיר המים [צילום: AP]

"מס בצורת" בדלת האחורית. בעקבות המודלים והתחזיות המדברות על עוד חורף שחון שעלול להביא לשנת בצורת נוספת, ברשות המים מתכוונים להעלות בפעם הרביעית בתוך שנה את תעריפי המים.
העלייה המתוכננת ברשות המים תבוא לידי ביטוי באמצעות הוספת רמת צריכה שלישית לחשבון המים (כיום ישנן שתי רמות, הרמה הבסיסית והרמה העודפת, בתעריף גבוה יותר). התעריף ברמת חריגה זו יהיה יקר במיוחד, ויעמוד על כ-18 שקלים לקוב מים.
כדי לאזן את ההחלטה, שוקלת הרשות מנגד להוזיל במקביל את התעריף הבסיסי. בנוסף, מתכוונת הרשות לצמצם באופן ניכר את כמות המים המוקצית לחקלאות, בסדר גודל של עד 80 מיליון קוב.
ראש רשות המים, פרופ' אורי שני, אמר בתגובה כי "אנחנו נצטרך להקפיד ביתר שאת שצריכת המים תהיה מבוקרת כך שלא נרד מהקווים השחורים. מדובר על תהליך שאנו מקפידים עליו כל השנים, אך הפעם זה יהיה יותר קשה".
יש לציין, כי בלי קשר להחלטה זו, עד סוף השנה הנוכחית יעודכן מחיר המים בכל רמות הצריכה, ומחירם יועלה בין 2% ל-4%. בכך תושלם עלייה של לא פחות מ-30% במחיר המים במהלך השנה החולפת.
החקלאים: "כל קיצוץ יהיה מחויב בפיצוי הולם"
בתגובה להחלטת רשות המים, מסרה התאחדות חקלאי ישראל כי כל קיצוץ במכסות המים לחקלאות יהיה מחויב בפיצוי כספי הולם לחקלאים שייפגעו.
"התפלאנו לשמוע בכלי התקשורת את הודעת מנהל רשות המים על קיצוץ בסדר גודל של 80 מיליון קוב לחקלאות וזאת על סמך מודלים שונים עוד טרם החלה עונת הגשמים וללא ששוחח על כך עם נציגי החקלאים", אמר בתגובה מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבשלום וילן.
"ההודעה על הקיצוץ מיותרת בשלב זה", אמר וילן. "אם בהמשך יתברר שאין מנוס מקיצוץ במים יש לעשות זאת בדרך של הידברות וניסיונות משותפים למצוא דרכים למזער את הנזקים לחקלאות ולמשק המים כמו העברת מכסות מים בין חקלאים ופתרונות יצירתיים אחרים".
ועדת המים של התאחדות חקלאי ישראל פנתה לרשות המים להיכנס למו"מ מיידי על כל מכלול הנושאים הנוגעים לאספקת המים להתיישבות כדי להביא לכך שתחום חשוב זה ינוהל בדרך של הסכמות תוך שימוש בכל אנשי המקצוע ובעלי התפקידים על-מנת להשיג את המטרות.
"כל ניסיון לכפות על החקלאים קיצוצים ללא הסדר או ללא פיצוי הולם יתקל בצעדי מחאה חריפים ומאבק ציבורי", הזהיר וילן.

תאריך:  16/09/2010   |   עודכן:  16/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היכונו: מחירי המים יאמירו שוב
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
האינפוטנטים מנהלים את משק המים
אלישמע  |  16/09/10 18:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
גברים יבחנו את פניה של האישה רק אם הם מחפשים אחר בת זוג לנישואים, ולא אחר בת זוג ליחסים קצרים    נשים - הן בהתיחסות למפגש קצר טווח והן למערכת יחסים ארוכת טווח - נותנות עדיפות גדולה יותר למידע שהושג מפניו של בן המין השני
איציק וולף
המפכ"ל דודי כהן הנחה את המשטרה להעניק סיוע כלכלי לצורך הגנה משפטית לשוטר רצון בורה שהרג גנב רכב בפליטת כדור    זאת למרות שמדובר בסכומים גדולים ובהליך שמתנהל בדרך כלל רק בדיעבד לאחר שהשוטר מזוכה בבית המשפט ולמרות התקדים הבעייתי של שחר מזרחי שבו הועברו מאות אלפי שקלים למי שהורשע בפלילים בשתי ערכאות שיפוטיות
אירית מרק
בחטיבת שז"ר הודיעה ההנהלה כי לבנות אסור להגיע במכנסיים קצרים ואף השעתה השבוע תלמידה שהגיעה בלבוש כזה. בחטיבת בר לב הודיעה ההנהלה לתלמידים כי יש לקום לכבוד המורה ואסור לפנות אליו בשמו הפרטי
עופר וולפסון
כך עולה מפס"ד של ביהמ"ש המחוזי בת"א, שהרשיע את המזכירה לשעבר לאחר שזו זוכתה בערכאת השלום    במשך שנים גנבה וזייפה שיקים של בית העסק והפקידה אותם בחשבונה ובחשבונות מקורביה
מערכת אתר ערוץ הספורט
שער 5 מלא. הראל העביר סמכויותיו לאחיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il