X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסגרת סקירה של ניסויים שכללו אלפי חולים עם אוסטיאוארתריטיס בברכיים או בירכיים, לא גילו החוקרים השפעה רפואית רלוונטית של הכרונדרויטין ושל הגלוקוזמין, או של שתי התרופות יחד על הכאב במפרקים
▪  ▪  ▪
לא משפיעות על הכאב [צילום: AP]
ועדת חקירה בקונגרס: תוספות מזון מכילות רעלים
יפעת גדות
בדיקות מעבדה גילו עקבות לעופרת, לכספית ולמתכות כבדות אחרות כמעט בכל התוספות התזונתיות שנבדקו * החוקרים גילו גם רמות לא רצויות ומדאיגות של שאריות ממדבירי מזיקים ב-16 מתוך 40 התוספות שנבדקו
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
תוספות סידן מעלות הסיכון להתקפי לב

   יפעת גדות
תוספות ויטמין E עלולות להזיק ללב

שתי תוספות מזון הנלקחות על-ידי מיליוני בני אדם בעולם נגד כאבי מפרקים אינן יעילות, ורשויות הבריאות, או חברות הביטוח, לא צריכות לשלם עבורן, כך על-פי ממצאי מחקר חדש משווייץ. התוספות - גלוקוזמין וכרונדרויטין, ניתנות לחוד או ביחד במטרה להפחית את הכאב שנגרם מאוסטיאוארתריטיס (שיגרון ניווני) בירכיים ובברכיים.
במסגרת סקירה של ניסויים שכללו 3,803 חולים עם אוסטיאוארתריטיס בברכיים או בירכיים, לא גילו החוקרים השוויצרים כל "השפעה רפואית רלוונטית" של הכרונדרויטין ושל הגלוקוזמין, או של שתי התרופות יחד על הכאב במפרקים.
"רשויות הבריאות וחברות הביטוח אינן צריכות לכסות את עלויות התכשירים הללו, ויש למנוע מתן מרשמים חדשים לחולים שלא קיבלו טיפול", אלו דברי החוקרים, מאוניברסיטת ברן, שפרסמו את הממצאים בעיתון הרפואה הבריטי.
אוסטיאוארתריטיס היא הצורה השכיחה ביותר של דלקת מפרקים ואחד הגורמים המובילים לנכות כרונית בארצות הברית בלבד. המחלה פוגעת ב-8 מיליון בני אדם בבריטניה ובקרוב ל-27 מיליון איש בארצות הברית.
מדובר במצב כרוני המטופל בעיקר בעזרת משככי כאבים ותרופות נוגדות דלקת כמו אספירין ואיבופופן. חלק מתרופות אלו עלולות לגרום לבעיות בקיבה ולבעיות לב, במיוחד אם נעשה בהן שימוש לתקופות ארוכות.
צוות החוקרים ציין כי בעשור האחרון, רופאים ומומחים לראומטולוגיה רושמים יותר ויותר גלוקוזמין וכרונרויטין לחולים, ואנשים הסובלים מכאבי פרקים רוכשים אותם גם ללא מרשם. על-פי ממצאי המחקר שערכו, המכירות הגלובליות של תוספות הגלוקוזמין הגיעו כמעט ל-2 מיליארד דולר בשנת 2008 - עלייה של 60% מאז שנת 2003.
החוקרים סקרו 10 ניסויים רפואיים שפורסמו ובחנו את השינויים ברמות הכאב לאחר שחולים קיבלו גלוקוזמין, כרונדרויטין, או שניהם יחד, בהשוואה לפלצבו (תרופת-דמה שאינה מכילה חומר רפואי אך מבחינה פסיכולוגית משפיעה כתרופה), וגילו כי הגלוקוזמין והכונדרויטין, או שילוב של שניהם יחד, לא הפחית את עוצמת הכאב ולא הייתה לו השפעה על היצרות החלל בין המפרקים.
המדענים ציינו כי למרות הממצאים, חלק מהחולים היו משוכנעים כי התוספות פעלו. לדבריהם, הדבר נובע מהמסלול הלא יציב של האוסטיאוארתריטיס או בגלל השפעת הפלצבו, שיכולה להיות משמעותית כשמדובר בכאב.

כל הבריאות בכף ידך
תאריך:  19/09/2010   |   עודכן:  19/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תוספות לטיפול בכאבי מפרקים - לא יעילות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הצליחו ליצור שחלה מלאכותית    תשמש בעתיד כפתרון לנשים עקרות או לנשים לפני טיפולים כימותרפיים
עידן יוסף
מצאה כי ישנן ראיות למעורבותם של רועי ורמוס, מנכ"ל פסגות בית השקעות, ושל שי ירון, מנכ"ל פסגות ניירות ערך בעבירות פליליות בתאגיד    תיק החקירה בפרשה הועבר לפרקליטות
עידן יוסף
בשדה התעופה בקהיר נעצר לפני ימים אחדים מוחמד דבאבש, בכיר חמאס הפועל מאחורי הקלעים    בחמאס הופתעו ממעצרו אך העדיפו לשמור זאת בסוד    העצור מחזיק במידע מפליל הכולל פרטים רגישים על חיסול בכירי הפתח ועל האחריות לירי הטילים שנועדו לפגוע באילת
ענבל בר-און
עו"ד שרית מנגל - אשר בבעלותה חברה לחיסכון במס למעסיקים - ביקשה נתונים מן המוסד לביטוח לאומי על גביית יתר מן המעסיקים    זה התפתל מכוח סעיפים שונים בחוק חופש המידע    מנגל זכתה בחלק מן הסעדים המבוקשים
אדוארד אטלר
שאלות ותשובות בנושאי רכב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il