X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אתר האינטרנט TechCrunch מדווח השבוע על פרויקט חדש וסודי עליו עובדת פייסבוק בחודשים האחרונים- פיתוח של טלפון נייד חכם. אילו תכונות הוא יציע? מה עומד מאחורי ההשקעה בפרויקט?
▪  ▪  ▪

האם פייסבוק בדרך להציע טלפון נייד חכם משלה? על-פי דיווח ראשוני באתר TechCrunch התשובה היא כן. גורמים המקורבים לחברה, ששמם נשאר עדיין חסוי, מדווחים על כך שפייסבוק נמצאת בימים אלו בעיצומה של העבודה על פרויקט חדש וסודי שבמסגרתו מפתחת החברה מכשיר טלפון חכם מתוצרתה.
על-פי הדיווח ב-TechCrunch, את הפרויקט מובילים ג'ו הוייט (Joe Hewitt) ומתיו פפקיפוס (Matthew Papakipos), שני בכירים בחברה בעלי ניסיון רב בפיתוח מערכות הפעלה. הוייט היה בעבר אחד ממפתחי דפדפן פיירפוקס, וכמו-כן הוא עבד גם ב-Parakey, חברה שפיתחה יישומים חברתיים לשולחן העבודה ונרכשה על-ידי פייסבוק. פפקיפוס, היה עד יוני האחרון אחד ממובילי פרויקט Chrome OS בגוגל.
על-פי ההערכות, פייסבוק, בדומה לגוגל עם ה-Nexus One, תפתח את התוכנה לטלפון הנייד בעצמה ותשתמש בחברת צד שלישי על-מנת לפתח את החומרה. ב-TechCrunchמעריכים שהמכשיר יציע תכונות בסיסיות יחסית ויתמקד בעיקר בשילוב יכולות חברתיות מהרשת החברתית של פייסבוק. ההערכה שלהם היא שפייסבוק תמכור את המכשיר בכ-$50 בלבד כאשר התשלום על השיחות והגלישה במכשיר יתבצע דרך שירות התשלומים המקוון של פייסבוק - Facebook Credits.
פייסבוק מצביעה על מגמה רחבה למדי בתעשיה שבה יותר ויותר חברות מחשוב מנסות לפתח טלפונים ניידים משלהן. ביניהן ניתן לראות גם חברות ענק כמו גוגל, מיקרוסופט ואפל. חלקן הצליחו לעשות זאת, וחלקן נכשלו.
פייסבוק יודעת כי עולם המחשוב של השנים הקרובות יהיה שייך לסמרטפונים והפגנת נוכחות בתחום היא חיונית מבחינתה, במיוחד כשכול מתחרותיה עושות זאת. פיתוח של מכשיר כזה על ידה יאפשר לה, בין השאר, לשלב בצורה חזקה יותר את הרשת החברתית שלה בסלולר, מה שיוכל לחזק את מעמדה. כך למשל, היא תוכל להטמיע במכשיר כזה את רשימת החברים של המשתמש בפייסבוק אל תוך ספר הטלפונים שלו, דבר שהיא לא יכולה כיום לעשות בטלפונים שאינם פרי פיתוחה.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  21/09/2010   |   עודכן:  21/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי משתתפים עם צריכת הסידן הגבוהה ביותר ממוצרי חלב איבדו כ-6 קילוגרם לאחר שנתיים, לעומת משתתפים עם צריכת הסידן הנמוכה ביותר ממוצרי חלב, שירדו רק 3 קילו בממוצע
אלעזר לוין
"היאכטה, שהייתה מבוטחת במנורה, טבעה לפני כשנה וחצי בטורקיה, וחברת הביטוח אינה מוכנה לשלם את הסכום הנקוב בפוליסה"    מנורה עדיין לא הגישה כתב הגנה, ונראה שתטען, כי בעלי הספינה לא עמדו בתנאי הפוליסה
אלעזר לוין
יבנה בתי מלון בני 8 ו-17 קומות ליד דן אכדיה    מתחם בן 1,325 חדרי מלון - הגדול בישראל
אלעזר לוין
היזם ציון חסיד מכפר שמריהו יבנה מגדל מגורים ומשרדים בן 29 קומות במרכז העיר    היזם משה אהרוני יבנה מגדלים בני 29 ו-42 קומות למגורים ומשרדים במערב העיר   האדריכל אילן פיבקו נכנס לראשונה לבת ים
יפעת גדות
במסגרת ניסוי בעכברים עם ALS חוקרים הצליחו למנוע תסמינים, ירידה במשקל ושיתוק    הם הצליחו גם להאריך את חייהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il