גינדי השקעות השקיעה 10 מיליון שקל בקידום מכירת הדירות במתחם השוק הסיטונאי בת"א - 4 מיליון שקל במשרד המכירות המפואר, ו-6 מיליון שקל בנושאים אחרים. נתון זה איננו כולל פרסום.
הנהלת עיריית ת"א נזפה היום (5.10.10) במנכ"ל חברת היכל התרבות, אהרון סופר, על שהשכיר חלקים מהבנין לגינדי, לצורך הקמת משרד המכירות המפואר. העירייה קובעת כי הדבר אינו ראוי, והודיעה לסופר שהיא אוסרת עליו לחזור על עסקה מעין זהו בעתיד. עם זאת, משרד המכירות יישאר במקומו עד סוף החודש, כמתוכנן, משום שהחוזה להשכרת השטחים כבר נחתם.
משרד המכירות של גינדי הוא המפואר והמתוחכם ביותר שנבנה אי פעם בישראל. משרד המכירות הוקם בידי חברת סופרפוש פובליסי ישראל, שהיא שלוחה של חברת פובליסי העולמית. השלוחה בישראל מנוהלת בידי משה בקסי, וחברת גינדי שכרה את שירותיה. משרד המכירות תופס 3,000 מ"ר מתוך השטח הציבורי של היכל התרבות. הוא ישאר פתוח לקהל – בעיקר לקוני הדירות – עד סוף אוקטובר. בקסי אישר היום, כי זו פעם ראשונה שפרויקט מעין זה נבנה בישראל.
המשרד תופס מאות מ"ר מהשטח הציבורי בקומה ב' בהיכל. קוני הדירות עוברים מחדר לחדר, מאולם לאולם, כשחלק מהשטחים דמויי-רחובות, על-פי הסדר הבא:
- עמדת קבלה ממחושבת, המאפשרת רק לנרשמים מראש להיכנס.
- אולם כניסה, ובו לוחות עם רשימת הדירות למכירה, כולל ציון הדירות שנמכרו. בחלק מהאולם שולחנות וכסאות לעבודה ולנופש.
- מסעדה שהובאה במיוחד לאירוע, ובה ארוחות גורמה ללא תשלום לקונים-בכח.
- דלפק יוגורטיה, ובו מחלקים יוגורט, פירות וחטיפים שונים.
- אולם קולנוע בן כ-40 מקומות, שבו מקרינים ללא הפסקה סרט בן 13 דקות על הפרויקט.
- שדרות חן, עם ספסלים, צמחיה ועצים. במרכז השדרה דלפק לחלוקת עציצים, מתנה לכל מבקר.
- משני צידי השדרה - 16 חדרי מכירות, המסומנים כמספרים ברחוב, מ-1 עד 16.
- רחוב בלפור ורחוב אחד העם, המהוים המשך לשדרות חן.
- שדרות רוטשילד, ובה בין היתר דלפקים לעוגות, כריכים ושתיה.