X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
באסיפת הדירקטוריון בה השתתפו רק הדח"צים אושרה תוכנית המיזוג בין ש. שלמה החזקות וטוביאס החברה מתומחרת לפי שווי כולל של 675 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
שלמה שמלצר [צילום: שחר צרפתי]

דירקטוריון שלמה החזקות אישר (יום ד', 6.10.10) את הצעת המיזוג שהציע בעל השליטה, איש העסקים, שלמה שמלצר. בהצבעה השתתפו רק דירקטורים חיצוניים אשר אישרו את ההסכם ואת תוכנית המיזוג בין החברות ש. שלמה החזקות וטוביאס שירותי ניהול וייעוץ, חברה פרטית בבעלות ובשליטה מלאה של שלמה ועתליה שמלצר. הליך המיזוג יתבצע לפי סעיף 320 לחוק החברות. כתוצאה מהמיזוג יירכשו כ-20% ממניות החברה המוחזקות כיום ע"י הציבור.
בהתאם להחלטת הדירקטוריון, תכנס החברה ב-14 בנובמבר אסיפה כללית של בעלי המניות, שתידרש לאשר את המיזוג עם טוביאס ועם חברת-הבת טוביאס ייעודית (2010). עם השלמת ההסכם, החברה תהפוך פרטית, ומניותיה יימחקו מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. עם זאת, החברה תמשיך להיות תאגיד מדווח ואיגרות החוב אשר הנפיקה ימשיכו להיות רשומות למסחר בבורסה, גם לאחר השלמת המיזוג.
החזקות גרעין השליטה בחברה מהוות כיום כ-78.5% מהונה המונפק של שלמה החזקות. בחודש יוני 2010 נגרעו מניות החברה ממדד היתר בבורסה בת"א, והם נסחרות כיום באופן דליל. בנוסף, התנאים השוררים כיום בשוק ההון הובילו להצעת ביצוע המיזוג באופן שעם השלמתו, יקבלו בעלי המניות מקרב הציבור סכום מזומן בגין החזקותיהם במניות החברה. בתמורה לרכישת מניות הציבור, תשלם טוביאס עפ"י שווי חברה כולל של 675 מיליון שקל, המשקף מחיר למניה של 34.17 שקל.
לדירקטוריון החברה הוצגה חוות הדעת של פרופסור ברנע לעניין הערכת השווי, שדנה את השווי ההוגן לרכישת המניות המוחזקות בידי הציבור. הערכת בחינת ההוגנות התבססה על הערכת שווי עצמאית במתודולוגיה של היוון תזרימי מזומנים על בסיס הדוחות הכספיים של החברה ואינפורמציה פומבית אחרת.
שלמה שמלצר, יו"ר דירקטוריון שלמה החזקות, מסר בתגובה: "מסיבות טכניות החברה נסחרת מחוץ למדדים, דבר שהקטין באופן משמעותי את הסחירות במנייה ויצר מבחינתנו עיתוי נכון להוציא את המניה מהמסחר בבורסה, תוך הבטחת שווי הוגן המשקף תשואה טובה מאוד לציבור שהשקיע בחברה. שווי החברה שעל-פיו אני רוכש את המניות מהציבור, משקף להערכתי את השווי למניה הגבוה ביותר שהיה לה אי פעם במסחר בבורסה".

תאריך:  06/10/2010   |   עודכן:  06/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דירקטוריון שלמה החזקות אישר מחיקת המניה מהבורסה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה החליט להעלות לאישור הממשלה בישיבתה הקרובה את התיקון לחוק האזרחות שלפיו יצהירו מתאזרחים אמונים למדינת ישראל - מדינה יהודית ודמוקרטית    "מה שאנחנו תובעים מהעולם ומהפלשתינים - עלינו לתבוע מעצמנו"    ח"כ טיבי: החלטה עסקנית, לא מנהיגותית, שמטרתה לקבוע את המעמד הנחות של הערבים על-פי חוק
מערכת אתר ערוץ הספורט
שחקן הפועל הוסיף: "הרבה הרימו גבה, אך אני ראיתי את הפוטנציאל שיש כאן"
מערכת אתר ערוץ הספורט
היוונים עברו בקושי קבוצה בולגרית, הרוסים הודחו למרות ניצחון על גלא
עופר וולפסון
ביהמ"ש העליון הותיר על-כנו את פסק-דינו של המחוזי וקבע כי הסכום ששולם לחברה בשנת 2000 בסך של 80 מיליון ש"ח, כפיצוי על הפקעת מקרקעיה בשכונת הר חומה בירושלים, הינו "סביר בהחלט"
איציק וולף
ראש הממשלה אמר כי הסרטון שהפיצו חיילי צה"ל ברשת האינטרנט ובו נראה חייל רוקד ריקודי בטן סמוך לפלשתינית אזוקה גורם לנזק בינלאומי כבד למדינת ישראל    "השפלת אסירים ועצורים אינה דרכה של מדינת ישראל ולא דרכו של העם היהודי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il