X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרסם שימוע לעניין הסדר "נדידה פנים-ארצית", שנועד להקל על כניסת מפעיל סלולרי חמישי לישראל, בעל תשתית פיזית משלו ע"פ ההסדר, יזכה המפעיל בשנים הראשונות לפריסה בכיסוי סלולרי ע"י החברות המתחרות
▪  ▪  ▪
שר התקשורת, משה כחלון [צילום: ששון תירם]

משרד התקשורת פרסם (יום ב', 11.10.10) שימוע לעניין הסדר "נדידה פנים-ארצית", במסגרתו יחויבו החברות הסלולריות הקיימות לאפשר למפעילים סלולריים חדשים שימוש ברשת שלהן. תגובות מנומקות מטעם החברות יתקבלו עד ל-15 בינואר 2011.
הפרסום בא על-רקע תוכניתו של משרד התקשורת להכניס לשוק מפעיל סלולרי חמישי, בעל תשתית פיזית משלו, לעומת התוכנית להכנסת מפעילים וירטואליים, המשתמשים בתשתית הקיימת של ספקיות הסלולר הפועלות כיום.
בכתב המינוי של ועדת המכרזים למתן רישיון כללי למתן שירותי סלולר חדש והרחבת רישיון קיים נקבע כי ייבחנו הקלות מסוימות למפעיל החדש אשר יש בהן כדי להקטין את חסמי הכניסה שלו בשלב החדירה לשוק הרווי של שירותי סלולר, באופן שמקדם את התחרות בשוק זה, לטובת ציבור הצרכנים. משרד התקשורת מעוניין שבאזורים שלא יכוסו על-ידי מפעיל חדש בשנים הראשונות, עקב זמן הפריסה הארוך, הוא יוכל להשתמש בתשתית של חברות הסלולר הקיימות.
התחום הסלולרי מתאפיין בתחרות בין מעטים, וקיימים בו חסמי כניסה משמעותיים למפעילים חדשים, הנובעים, בין השאר, מהעלות הגבוהה (במונחים של זמן והון) הכרוכה בהקמת תשתית סלולרית, מדרישת המכרז שלפיה פריסת התשתית תיעשה בכל הארץ ומהקושי בהקמת אתרי השידור הנובע משיקולים סביבתיים ותכנוניים. במסגרת טיוטת חוק המדיניות הכלכלית הדו-שנתי ל-2011 ו-2012, מוצע לכלול תיקון לחוק התקשורת שיחייב מתן שירותי נדידה פנים-ארצית.
שר התקשורת, משה כחלון, מסר בתגובה: "אני רואה ביכולת הנדידה הפנים ארצית מהלך חיוני וחשוב לכניסת מפעילים סלולאריים נוספים נוספים, שיביא להרחבת התחרות בענף הסלולר לטובת ציבור הצרכנים בישראל".
מנכ"ל משרדו, עדן בר טל, הדגיש כי "הנדידה הפנים ארצית
וההסדרים הקשורים בה יסייעו למפעיל החדש להתבסס עד להשלמת
הקמת הרשת החדשה על ידו".

תאריך:  11/10/2010   |   עודכן:  11/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פורסם הסדר מקל לכניסת מפעיל סלולרי נוסף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
יו"ר הכנסת פתח את מושב החורף בהצהרה כי על חברי הכנסת לשמור על כוחם אל מול הממשלה    "אין בכוונתי לאפשר לבהלת החירום המדיני לדחוק את עמידתנו על משמר הדמוקרטיה"    "הכרסום השקט הזה, מבית, באושיותיה של הדמוקרטיה הפרלמנטארית שלנו הוא איום מרכזי המרחף מעליה"
איציק וולף
שר הביטחון ויו"ר העבודה נלחץ מן הביקורת הפנימית במפלגתו ומנצל את העברת חוק משאל העם בוועדת השרים ל'שבירה' שמאלה    "הצעת החוק המיותרת הזו יוצרת סימן שאלה על רצונה ויכולתה של הממשלה להוביל תהליך מדיני"
יפעת גדות
למרות שקולומבוס לא היה הראשון שהגיע לאמריקה, הגעתו ליבשת היא שגילתה לאירופה בעת ההיא את ה"עולם החדש"    עד יום מותו היה משוכנע כי גילה דרך ימית להודו    רק ב-1501 הבין אמריגו וספוצ'י כי מדובר ביבשת חדשה
איציק וולף
יו"ר האופוזיציה שוללת חבירה לממשלת נתניהו    בישיבת הסיעה הראשונה במושב החורף אמרה כי "מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה חוסר עשייה, גמגום, דיבורים חזקים שהופכים אותה לחלשה יותר"
עופר וולפסון
הנהלת בנק ישראל החליטה פה אחד על העלאת ריבית אוקטובר    קבעה כי צמצום המדיניות המרחיבה תואם את תהליך ההתאמה ההדרגתית של הריבית לרמה "נורמלית" בהתחשב בתנאי המשק הטובים והאינפלציה המתונה    מחירי הדירות השלימו זינק של 20% ב-12 החודשים שקדמו ליולי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il