X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העובדים שכרו מנהלי קמפיין ואוספים כסף למימון שלטי חוצות ומודעות בעיתונות יעקב כהן, יו"ר מועצת העובדים: "נוחי דנקנר אומר תמיד שהוא ציוני, אך המכירה לסינים תביא לאבטלה מיידית של 2,000 בתי אב בישראל" דנקנר בתגובה: "פעילות הייצור בישראל תימשך"
▪  ▪  ▪
מתקן טיהור שפכים של מכתשים אגן [צילום: עמותת צלול]

מועצת עובדי מכתשים בבאר שבע וברמת חובב, וועד עובדי אגן באשדוד, החליטו אמש (א', 17.10.10) לצאת למאבק ציבורי נרחב נגד מכירת גרעין השליטה ב"מכתשים אגן" לחברה הסינית כמצ'ניה
על-ידי בעל השליטה הנוכחי, נוחי דנקנר. לדברי העובדים, ההחלטה צפויה להוביל לפיטורי מרבית מהם, ולהעברת הפעילות לסין.
במסגרת המאבק הציבורי-תקשורתי והפרסומי, אותו מתכננים העובדים נגד עסקת הענק, הם שכרו את שירותי משרד בן-חורין ואלכסנדרוביץ' אסטרטגיה ותקשורת, בראשות איתי בן-חורין וטל אלכסנדרוביץ', לניהול קמפיין ציבורי נגד המכירה.
העובדים אף גייסו 1000 שקלים מכל אחד מ-2,000 העובדים, לצורך מימון קמפיין ענק נגד המכירה שיכלול שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, אתר אינטרנט מיוחד ופעילות ברשתות החברתיות.
מוועדי העובדים בחברה נמסר כי ההפגנה המתוכננת מול משרדי אי.די.בי, נדחתה לבקשתו של יו"ר ההסתדרות עופר עיני, אשר קבע פגישה בין העובדים לבין ההנהלה בראשות מנכ"ל אי.די.בי ומנכ"ל מכתשים אגן.
יעקב כהן, יו"ר מועצת העובדים, מסר בתגובה: "נוחי דנקנר אומר תמיד שהוא ציוני, אך המכירה לסינים תביא לאבטלה מיידית של 2,000 בתי אב ולמעגל 'נפגעים' של כ-10,000 עובדים. לצערנו, אנחנו נלחמים על הבית ולכן הקמפיין שלנו יהיה אגרסיבי".
הוא הוסיף כי הוא "מצפה גם מראשי המשק להתעורר ולעצור את המכירה או לחקוק באופן מיידי חוק אשר יעצור את האפשרות למכור מלבד הבעלות גם את העבודה - מה שיביא באופן מיידי לפיטורים המוניים. הסינים לא צריכים עובדים, הם צריכים טכנולוגיה ושיווק - ועל כן אין לנו סיכוי. מכתשים אגן תהיה רק סנונית ראשונה - צריך להתעורר!"
איתי בן-חורין, מנהל הקמפיין, אמר "הקמפיין המתוכנן ישלב בין פעילות פרסומית, תקשורתית, פעילות שטח ופעילות לובינג. ועד העובדים אמר לנו שהתקציב אינו מוגבל מכיוון שנלחמים על הבית - והקמפיין המתוכנן יהיה בהתאם. אנחנו מאמינים שדנקנר, כציוני נלהב, כשיראה את ההתנגדות של תושבי הדרום, ישנה את תנאי המכירה ויבטיח את מקומות עבודתם של עובדי מכתשים אגן".
נוחי דנקנר: "המפעלים בישראל לא ייסגרו"
נוחי דנקנר אמר בתגובה לדברים כי "בין אם תהיה ובין אם לא תהיה עסקה במכתשים אגן יש להכיר בעובדה שמכתשים אגן מתמודדת בשווקים הבינלאומיים עם ייצור זול ועם תחרות עזה, לכן תהליך התייעלות משמעותי הוא בלתי נמנע. יחד עם זאת, אני מבקש להבהיר כי החברה לא תפסיק את פעילות הייצור שלה בישראל ותמשיך להפעיל את מתקניה גם באשדוד וגם ברמת חובב שליד באר שבע".
לדברי דנקנר, הנהלת החברה הונחתה על-ידו לבצע את תהליך ההתייעלות תוך הידברות והתייעצות עם עובדי החברה ועם ההסתדרות, תוך הקפדה על קיום תנאי ההסכם הקיבוצי והתייחסות ראויה והוגנת לעובדי החברה. "אני פונה לכל הצדדים להיות קשובים זה לזה על-מנת שיהיה ניתן לפתור את הנושא במהרה ולשביעות רצון עובדי החברה", הוסיף דנקנר.

תאריך:  18/10/2010   |   עודכן:  21/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"המכירה לסינים תוביל לאבטלה ב-2,000 בתי אב"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ובמקום עצור המתן
המכנסיים לא ניתן  |  18/10/10 20:36
2
ואם כל כך איכפת לך מהעובדים
מדוע לא ערכת אף   |  19/10/10 08:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ראש הממשלה אמר בישיבת סיעת הליכוד כי לבנייה החדשה ביהודה ובשומרון אין כל השפעה מהותית על השיחות עם הפלשתינים משום שגם לשיטתם היא נעשית על שטח זניח    על ההתעקשות על סידורי הביטחון אמר: כבר היום מתקשים לטוס ליד עזה כי יש שם טילים נגד מטוסים. תארו לכם מה יקרה אם יהיה מצב דומה בנתב"ג
אלעזר לוין
הנרי טייג ישקיע 200 מיליון שקל בבניית מלון יוקרה על שפת הים בתל אביב    יבנה בצמוד מגדל דירות יוקרה בן 25 קומות
עופר וולפסון
בישיבת ועדת החוקה בכנסת, הביע פרקליט המדינה תרעומת על חלוקת התיקים בין שני הגופים על-פי סעיף העבירה ולא על-פי תוכן התיק    יו"ר הוועדה הביע התנגדות נחרצת להעברת שיקול הדעת בנושא לפרקליט המדינה ולראש אגף החקירות במשטרה
יפעת גדות
מדובר ברעיון ערכי שחשיבותו רבה ביותר ובמסגרת לימודית שבה ניתנים לרופאי השיניים כל הכלים להצליח בבחינות ההסמכה מטעם משרד הבריאות    עלייתם לארץ בסיומו של תהליך ההכשרה וקבלת רישיון העיסוק ברפואת שיניים תביא תועלת הן לרופאים והן לחברה הישראלית
עופר וולפסון
בנאום שנשא פרופ' אקשטיין בוועידת הגליל לחקלאות, הוא ציין כי גידול בהעסקת ישראלים בענף תתרום להגדלת פריונו    "ניתן להחליף חלק גדול מהעובדים הזרים הקבועים בעובדים עונתיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il