X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
מיקרוסופט הציגה אתמול גרסת ביטא ראשונה לאופיס 365 - חבילת התוכנות המשרדיות שלה במודל מחשוב בענן. מה מציעה החבילה? מתי היא תושק רשמית?
▪  ▪  ▪
[צילום: www.microsoft.com]

מיקרוסופט חשפה אתמול לראשונה את אופיס 365 - הדור הבא של חבילת התוכנות המשרדיות שלה. החבילה, אשר זמינה בשלב זה בגרסת ביטא בלבד למספר מצומצם של משתמשים, מציעה מארז שלם של פתרונות לארגונים במודל של מחשוב ענן, כולל גרסה מקוונת לכל התוכנות המשרדיות שלה שבחבילת אופיס, ובנוסף, גם את פלטפורמת ניהול הידע והפורטל SharePoint Online, שרת הדוא"ל Exchange Online, ואת שירות הטלפוניה Lync Online.
Office 365 זמינה כעת בגרסת ניסיון ב-13 מדינות מסביב לגלובוס והיא צפויה לצאת לשוק רשמית בשנה הבאה. החבילה מספקת תמיכה במגוון רחב של פלטפורמות והתקנים, כולל טלפונים ניידים ומחשבי לוח, וניתן לגשת אליה מכל הדפדפנים המובילים, כולל אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, ספארי וכרום.
מיקרוסופט תציע את החבילה בכמה מהדורות בהתאם לגודל הארגון והיקף השימוש בה. בין השאר, תציג החברה את הגרסה הבסיסית שלה, הכוללת שירות אימייל בלבד, במחיר של 2 דולרים לחודש פר משתמש, וגרסה מורחבת שלה, הכוללת שירות אימייל, שיחות ועידה, פורטל אינטרנט ושירות מסרים מיידים במחיר של 24 דולרים לחודש למשתמש.
חשוב לציין כי מיקרוסופט כבר הציעה בעבר שירותי מחשוב שונים בגשת מחשוב בענן. הייחוד בחבילה הנוכחית הוא שמדובר בשירות ענן עסקי, שמותאם במיוחד לארגונים. כחלק מכך, בין השאר, תציע מיקרוסופט גם גרסה מקוונת של חבילת התוכנות Microsoft Office Professional Plus בגישת מחשוב בענן.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  22/10/2010   |   עודכן:  22/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מיקרוסופט
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
אלוף משנה אילן מלכא שפיקד כמח"ט גבעתי נחקר בחשד להפרת הוראות הפתיחה באש    נבדקת עדות קצינים בחיל האוויר שספרו כי הוזהר שבבניין שביקש להפציץ ישנם אזרחים אך הוא התעקש על ההפצצה    החקירה - על-פי הוראת הפרקליט הצבאי הראשי
איציק וולף
ח"כ דוד רותם הודיע כי יגיש הצעה לפיזור מועצת הרבנות ולהכרה ללא בדיקה נוספת בגיור הצבאי    "החלטת הרבנות לבדוק את הליך הגיור תערער את רצונם של מתגיירים"    "הרב עמאר שתמך בעבר בגיורים בצה"ל נכנע ללחצים שמופעלים עליו"
עופר וולפסון
ישראל תגיש לארה"ב במרס 2011 דוח שיפרט את עמידתה של ישראל ביעדים הכלכליים לשנת 2010 הנוגעים למתן הערבויות האמריקניות    בתיקון לחוק מ-2006 ניתנה אפשרות להעביר סכומים לא מנוצלים לשנות הכספים הבאות עד ל-2012
עופר וולפסון
תימשך זה היום הרביעי    בפגישת מו"מ שנערכה אמש בבית ההסתדרות לא הושגה התקדמות של ממש
איציק וולף
ח"כ יוחנן פלסנר הגיב על הצעת החוק של ח"כ גפני למלגות לאברכים ואמר כי מכיוון שתקציב המדינה מגיע לאישור הכנסת ביום שני, ברור כי החרדים דורשים מנתניהו את התשלום הפוליטי מראש על השולחן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il