X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההליך נוגע לכ-120 אלף עובדי הענף אגף הפנסיה של הסתדרות מבקש להשיג את התנאים הטובים ביותר לעמיתים במטרה לשפר את זכויות העובדים בדמי ניהול, הלוואות ובכיסויים ביטוחיים נוספים יוצא להליך בחירת קופ"ג לעובדי ענף המתכת
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

אגף הפנסיה של ההסתדרות הודיע הבוקר (יום א', 24.10.10) כי הוא החל בהליך לבחירת קרן פנסיה חדשה מקיפה, קופות גמל וקרן השתלמות לכ-120 אלף עובדי הבניין.
ההסתדרות מבקשת בהליך זה להשיג את התנאים הטובים ביותר לעמיתים במטרה לשפר את זכויות העובדים שיתבטא בהפחתת שיעור דמי הניהול המשולמים על-ידי העמיתים, הלוואות בתנאים מיטיבים ובכיסויים ביטוחיים נוספים שמעניקה קרן הפנסיה.
משמעות הליך הבחירה היא שאגף הפנסיה ימליץ לעובדים לערוך ביטוח פנסיוני, קופות גמל וקרן השתלמות על הקופות שיבחרו ושתנאיהם יהיו המיטיבים ביותר.
ההליך מתקיים לאחר הסכם קיבוצי ענפי שחתמה עליו הסתדרות עובדי הבניין עם התאחדות הקבלנים והבונים בישראל אשר משפר באופן משמעותי את זכויות עובדי הענף ואף קיבל צו הרחבה באוגוסט האחרון על-ידי שר התמ"ת. כך שלראשונה יכללו בהסדר זה כל עובדי הבניין, עובדי ציוד מכני כבד (צמ"כ), עובדי התשתיות ועובדי השיפוצים.
ההליך מתבצע באמצעות יו"ר אגף הפנסיה של ההסתדרות, רו"ח זאב חושינסקי, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, יצחק מויאל, אקטואר אגף הפנסיה, אבי יחזקאל, סמנכ"ל התאחדות הקבלנים והבונים, איציק גורביץ, יו"ר ועדת העבודה של התאחדות הקבלנים, אורי רובין וביועצים חיצוניים- עמי כהן ויענקלה זלוטניק.
יו"ר אגף הפנסיה של ההסתדרות, רו"ח זאב חושינסקי אמר היום: "אנו רואים בהליך זה חשיבות יתרה שכן מדובר בעובדים שאין להם ייצוג על-ידי ועד מקומי שידאג להם ולזכויותיהם, אלא רק את הסתדרות עובדי הבניין והעץ. בכוונת האגף להשתמש בכל הכלים העומדים לרשותו על-מנת להשיג את התנאים הטובים ביותר לעובדים".
אגף הפנסיה של ההסתדרות אף יוצא להליך בחירת קופות גמל והשתלמות לעובדי ענף המתכת. מדובר בכ-50 אלף עובדים. ההסתדרות מבקשת בהליך זה להשיג את התנאים הטובים ביותר לעמיתים במטרה לשפר את זכויות העובדים שיתבטא בהפחתת שיעור דמי הניהול המשולמים על-ידי העמיתים, הלוואות בתנאים מיטיבים, שירות יעיל ומקצועי. משמעות הליך הבחירה זה היא שאגף הפנסיה ימליץ לעובדים לערוך קופות גמל וקרן השתלמות על הקופות שיבחרו ושתנאיהם יהיו המיטיבים ביותר.
ההליך אף הוא מתבצע באמצעות יו"ר אגף הפנסיה של ההסתדרות, רו"ח זאב חושינסקי, יו"ר הסתדרות עובדי המתכת, גבי אסרף, אקטואר אגף הפנסיה, אבי יחזקאל וביועצים חיצוניים- עמי כהן ויענקלה זלוטניק.

תאריך:  24/10/2010   |   עודכן:  24/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות בוחרת קרן פנסיה וקרן השתלמות לאיגוד עובדי הבניין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קרן פועלי ביניין הישנה נעלמה ע
ישע  |  24/10/10 11:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
גם כאשר מדובר בתקופת צבירה זהה (564 חודשים), הפנסיה של נשים נמוכה בכ-4,000 שקל בחודש מזו של גברים    נשים סובלות מאפליה משולשת: שכר נמוך יותר, גיל פרישה נמוך יותר ופגיעה בצבירה בגלל טיפול בילדים
יפעת גדות
הארגון מעריך כי 43 מיליון ילדים בעולם כולו סובלים מעודף משקל או מהשמנה, ו-81% מהם חיים במדינות מתפתחות    המספרים אמורים להגיע ל-60 מיליון לאורך העשור הבא
מחלקה ראשונה
מי שעומד מאחורי הקמתו של אתר ויקיליקס מאמין כי "הקורבן הראשון של המלחמה הוא האמת"    את פרטיותו הוא מותיר נסתרת
עידן יוסף
ראש הממשלה תומך בעמדת הרמטכ"ל אשכנזי, שאינו רוצה כי תחקיר פנימי בצה"ל יהפוך לוועדת חקירה, שבה כל חייל וקצין יבוא עם עורך-דין
עידן יוסף
נתניהו צפוי להציע כי גם סטודנטים יוכלו ליהנות מאותם תנאים אולם בפועל הם אינם עונים לקריטריונים    רה"מ מבהיר כי החוק יכלול תמריצים לעבודת אברכים    המפלגות החרדיות מאיימות במשבר קואליציוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il