1 |
|
|
אילו היה פיקוח סביר וריסון
החמדנות של לא מעט מוסכים
לעשות כסף קל על חשבון
הנזקקים לשרותם שאינם מתמצאים
בנושא הרכב - דיינו
אבל המצב בנושא גרוע כל כך,
ורגולציה אין,
כי אז החוק שווה לתח....
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פונפון |
|
|
|
|
חשבוננו , אכיפה זה כבר סיפור אחר ששייך למדינות אחרות .
אם היו אוכפים 25% מהחוקים שלהם ההינו בעולם אחר
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מחקוק |
|
2 |
|
|
אדם בעל הסמכה,שרוצה לפתוח מוסך,כפוף לדרישות מינימום ממשרד התחבורה. שטח,חניה,ציוד,כרטיס תיקון,כלי עבודה,מכשירי עבודה וכו. הוצאה ראשונית לא קטנה יחסית. גם עצם ההגעה לשלב ההסמכה וההצלחה,דורשת ממון לא מבוטל.לאחר האישורים,יש מיסי עיריה,הוצאות שילוט,רכישת כלים לאיתור תקלות במנוע ובזיהום אויר. יש למוסמך,נתוני פתיחה טובים מאד בהוצאה גבוהה. מנגד,אדם פרטני-גם אם הוא בעל הסמכה-אינו יכול לנהל מפעל(מוסך כהגדרתו הוא מפעל) ללא אישור ממשרד התחבורה,לעבוד בחנית ביתו או בחצר ביתו,ללא ציוד ללא בטיחות,ללא יידע ולטפל המערכות בטיחות. החוק הזה מצוין והגיע מאוחר מדי. אבל היות והגיע, נקווה שיוקצה כח אדם רק למטרה זו. יש הרבה מוסכי חצר במושבים,שפועלים ללא רשיון ובהעלמת עין של הרשות ומתוך ידיעתה,כי בני משפחה של המפקחים פועלים שם.במושב יד רמבם למשל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מ.ורניק |
|
3 |
|
|
כיצד בדיוק יבדקו את הרכבים? האם יבקשו חשבוניות מכל נהג? המדינה השתגעה רוצים להרוויח מכל אגורה שהכהסת לאזרח. ככה בונים מדינה מושחתת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בוזי |
|
4 |
|
|
קודם תצליחו לפקח על מוסכים מורשים, הם הכי חפיפנירים ואין להפ גבול למחיר, אין שום בושות, אני לא מכיר אף מוסך מורשה טוב, כולם רמאים, ורכב מתחיל להיות לא בטיחותי אחרי ביקור דווקה במוסך מורשה. ביקרתם למשל במוסך מרכזי של סובארו-נורה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סטאס |
|