X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך עולה מסקר שערך הסוקר והיועץ הפוליטי הבכיר סטנלי גרינברג 56% ציינו כי על ארה"ב להמשיך לתמוך בישראל, בעיקר בגלל "ערכיה הדומים"
▪  ▪  ▪
מרבית המצביעים מביעים תמיכה בישראל [צילום: AP]

סקר בוחרים לאומי שנערך בארה"ב בין חברי שתי המפלגות ביום בחירות אמצע הקדנציה, מראה כי מספר ניכר מבין האמריקנים (65%) מאמינים כי ישראל מחיובת לשלום. המחקר נערך ע"י חברת אסטרטגיית דעת הקהל של סטנלי גרינברג, יועץ פוליטי בכיר ועורך סקרים יהודי-אמריקני.
בסקר שנערך בקרב 1,000 מצביעים, אמרו 65% כי הם מאמינים שהממשלה הישראלית, בהובלת בנימין נתניהו, מחוייבת להגיע להסכם שלום עם הפלשתינים. זאת בהשוואה למחצית מהנסקרים - 31% - אשר אמרו כי הם מאמינים שהרשות הפלשתינית בהובלת הנשיא מחמוד עבאס, מחוייבת להסכם שלום עם ישראל.
בנוס, רוב בקרב המצביעים האמריקנים (56%) אמרו כי הם מאמינים שארה"ב צריכה להמשיך ולתמוך בישראל. רק 5% אמרו כי ארה"ב צריכה לתמוך בפלשתינים (39% מהמצביעים אמרו כי לא החליטו בסוגיה או ציינו כי ארה"ב אינה צריכה לתמוך באף אחד מהצדדים).
ג'ניפר לאזלו מזרחי, מייסדת ונשיאת ארגון "פרויקט ישראל", עבורה נערך הסקר, אמרה כי "המצביעים השבוע שלחו מסר ברור בדבר התמיכה בישראל".
המצביעים ציינו כי שתי הסיבות החשובות ביותר לפיהן על ארה"ב לתמוך בישראל הן כי "ישראל היא בת בריתנו החשובה ביותר במזרח התיכון" (38%) וכי "ישראל מחוייבת לערכים הדומים לשלנו, הכוללים חופש דיבור, חופש דת, חופש עיתונות והזכות להצביע" (35%).
מבין 1,000 המצביעים שנסקרו, 45% זיהו עצמם כרפובליקאים, 41% זיהו עצמם כדמוקרטים ו-13% אמרו כי הם משתייכים למפלגה שלישית או לא משתייכים לאף מפלגה. 48% מהנסקרים היו גברים ו-52% נשים. מרווח הטעות בסקר עומד על 3.1% לכל כיוון.

תאריך:  04/11/2010   |   עודכן:  04/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
65% מהמצביעים בארה"ב: ישראל מחויבת לשלום
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר התמ"ת אמר כי קריאתו למנות יו"ר חדש לעבודה נועדה להבטיח מפלגה חזקה ש"תשקם את הבית"    הדברים נאמרו לנוכח דברי ברק שהאשים את בן-אליעזר ב"בחישה" וחתרנות
עופר וולפסון
חבר-הכנסת מקדימה מבקש לקיים דיון דחוף בוועדת הכספים בנושא התוספת החד-פעמית בסך 2,000 שקלים שהובטחה לכל עובד ציבור במסגרת הסכם השכר    "במקום לסייע להן, האוצר מתחייב בשם הרשויות על הוצאה ענקית"
איציק וולף
שר המודיעין המצרי הגיע לישראל ונועד עם ראש הממשלה, עם שר הביטחון ועם נשיא המדינה    הודיע שמצרים מעוניינת לפעול לפריצת דרך בתהליך השלום    "הנשיא מובראק מודאג לגבי עתיד האזור ונשלחתי לכאן על-מנת לדאוג שהמומנטום של תהליך השלום יימשך"
עופר וולפסון
דירקטוריון החברה אישר כי פעילות חברת-הבת קריסטל מכונות והחברה הנכדה תדיראן, תאוחדנה תחת במסגרת חברה אחת    השינוי המבני ייכנס לתוקפו ב-1 בינואר 2011
איציק וולף
היועץ המשפטי לממשלה שיגר מכתב תמיכה בפרקליט הצבאי הראשי שכתובות "בוגד" רוססו על גדר ביתו    "גורמים קיצוניים, המנסים - באמצעות צעדים בריוניים - להטיל חיתתם על עובדי ציבור הממלאים את תפקידם באופן מקצועי"    "בצבא ערכי ומוסרי ינקטו הליכים רלוונטיים במקרים המתאימים אף כשמדובר בלוחמים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il