X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעצרו של בכיר החשודים, מנהל מחוז ירושלים בקופ"ח מאוחדת, הוארך ב-5 ימים החשדות קשורים לקשרים עסקיים בלתי נאותים בין הקופה לחברת "אור יצחק", שהועסקה כנותנת שירותים לקופה מרבית הפרטים מצויים תחת צו איסור פרסום מבקר המדינה יפרסם דוח על התנהלות הקופה בשבוע הבא
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]
המשטרה פשטה על משרדי קופ"ח מאוחדת
איציק וולף
חוקרי המשטרה פשטו על משרדי הנהלת קופת חולים מאוחדת והחרימו מסמכים הנוגעים לפעולות לשימור ולגיוס מבוטחים * הפשיטה נעשתה בתיאום עם משרד מבקר המדינה * מנהל מחוז ירושלים יהודה אליאש נעצר, יחד עם שלושה מבני משפחתו
לרשימה המלאה

השופטת איטה נחמן מבית משפט השלום בראשון לציון אישרה (יום ג', 9.11.10) את בקשת המשטרה ורשות המיסים להאריך את מעצרם של שניים מהחשודים בפרשת "המשפחה המאוחדת", במסגרתה נעצרו בכיר בקופת חולים מאוחדת - מנהל מחוז ירושלים, יהודה עליאש - ושלושה חשודים נוספים, בחשד כי ביצעו עבירות שוחד ומרמה בנסיבות מחמירות.
החשדות קשורים לקשרים עסקיים בלתי נאותים בין הקופה לחברת "אור יצחק", שהועסקה כנותנת שירותים לקופה. חלק ניכר מפרטי מהפרשה מצוי תחת צו איסור פרסום. עיקרי החשדות מפורטים בדוח סודי שהוגש לבית המשפט. עליעש חשוד כי כמנהל השיווק של מאוחדת, ניצל את מעמדו ותפקידו כדי לקדם אינטרסים של חברות שיש להן קשר לבני משפחתו.
באי-כח המדינה בפרשה, רפ"ק לילית טייבר ורפ"ק דני יופה מהמשטרה, כמו גם דני דבש מרשות המיסים, ציינו כי מדובר בפרשת רחבת היקף, הן מבחינת ריבוי המעורבים והן מבחינת מורכבות הסוגיות. בנושא אף אמור להתפרסם דוח של מבקר המדינה בשבוע הבא, אולם בהיבט המשטרתי החקירה התעצמה. לדברי באי-כח המדינה, "מדובר בתיעול של עשרות מיליוני שקלים אם לא מאות, בתוך קופת חולים מאוחדת שתחת חסותה יש מיליון מבוטחים".
המעורבים שנעצרו כולם קרובי משפחה וחלקם בקשרי עבודה עם חשודים נוספים או עדים שטרם נחקרו, כאשר אחד החשודים הוא בעל עבר פלילי בעבירות מרמה.

תאריך:  09/11/2010   |   עודכן:  10/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרשת "משפחה מאוחדת": מעילה בעשרות מיליונים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הכל פה רקוב באידיש אומרים אלס  ל"ת
איסט פרפלוכט  |  9/11/10 16:15
2
תגידו:יש מישהו ישר במדינה הזאת ל"ת
מצליח?  |  9/11/10 16:59
3
קצה הקרחון והש.ג
ארגון נפגעי מועלם  |  9/11/10 23:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
חברת הסטארט-אפ RockMelt, שאחד ממייסדיה הוא מארק אנדרסן, יוצר הדפדפן נטסקייפ, השיקה השבוע את גרסת הביטא הראשונה לדפדפן שלה, שאותו היא מקווה להפוך לדור העתיד של הדפדפנים    אלו חידושים הוא מציע?
עופר וולפסון
לדברי הנגיד, הפיקוח ההדוק על הבנקים, כמו גם ההתנהלות האחראית של משקי הבית, תרמו רבות למניעת המשבר, בשונה ממדינות אחרות    פישר הגן על רכישות המט"ח: "התערבות בנק ישראל בשוק המט"ח תרמה למיתון ייסוף השקל"
עופר וולפסון
לטענת האוצר, האוניברסיטה אינה משתפת פעולה ואינה ממלאת אחר הוראות הממונה על השכר שמצא חריגות באופן ההתנהלותה בעת חתימת חוזי עבודה וכן חריגות שכר בהיקף של מיליוני שקלים בתקציבה
יפעת גדות
מחקר אמריקני נרחב מסוגו שכלל עשרות אלפי נשים קבע כי מזון מהיר גורם לסוכרת    פרופ' איתמר רז, יו"ר המועצה הלאומית לסוכרת: "כל מנה של מזון מהיר מקצרת את חייו של הישראלי"
איציק וולף
יחד עם הקלון שהטיל על יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת קבע בית משפט השלום כי אין כל מניעה חוקית שצחי הנגבי יציג מועמדותו בבחירות הבאות או יכהן כשר בממשלה הבאה    במפלגת קדימה מברכים: עם תום המגבלות בשל הקלון, ימשיך צחי אתנו בתרומתו רבת השנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il