X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית המכירות הפומביות Christie שבלונדון צפוי להציע בקרוב למכירה פומבית את ה-Apple-1, המחשב האישי הראשון שייצרה אפל המחיר הצפוי למכירה: בין 160 אלף דולר ל-240 אלף דולר כמה הוא עלה אז? מה המפרט שלו?
▪  ▪  ▪
עומד למכירה [צילום אילוסטרציה: יח"צ]
סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל [צילום: AP]

בית המכירות הפומביות הבריטי, Christie, צפוי להעמיד בקרוב בלונדון למכירה פומבית את ה-Apple-1, המחשב האישי הראשון שייצרה אי-פעם אפל. המחשב, אשר הוצע למכירה לראשונה ב-1976, נמכר בזמנו במחיר של $666.6 דולר. כעת מקווים ב-Christie למכור אותו במחיר של לא פחות מ-160 אלף דולרים, כאשר הצפי הוא להגיע אפילו למחיר של 240 אלף דולר (כ-150 לירות שטרלינג).
אפל ייצרה 200 יחידות בלבד מה-Apple-1. המחשב שיימכר במכירה הפומבית, הוא ה-82 במספר, מבחינת סדר הייצור של דגם זה. המחשב צפוי להגיע באריזה המקורית שלו, עם הוראות ההפעלה ועם מכתב אישי החתום על-ידי סטיב ג'ובס. המחשב, כך מספרים, נבנה ידנית על-ידי סטיב ג'ובס וסטיב ווזניאק, שני המייסדים של אפל.
האם המחיר שווה? אם בודקים את המפרט, אז לא ממש, או יותר נכון, ממש לא. אבל כמובן, הערך הסנטימנטלי וההיסטורי הוא זה שקובע. המחשב הגיע אז בסך-הכל כמעגל חשמלי פרימיטיבי. הוא הציע זיכרון של 6 קילובייט בלבד, והגיע ללא מארז, ללא מקלדת, מסך, כבל חיבור לחשמל או כפתור הפעלה. את כל אלו היו צריכים המשתמשים לרכוש בנפרד, בתוספת מחיר כמובן.
למי שמעוניין, המכירה הפומבית צפויה לצאת לדרך ב-23 בנובמבר - יום אחד בלבד לאחר אירוע לא פחות חשוב - אירוע ה-1,000 של פיסיאון - שבו תוכלו ללמוד על הטכנולוגיות והמגמות החשובות ביותר בעולם המחשוב של העתיד.

pCon – זה עובד ומצליח וזה אמיתי
תאריך:  16/11/2010   |   עודכן:  16/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המחשב הראשון של אפל ב-160 אלף דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מחקר שנערך בשנה אחרונה מצא כי ילדים ששרדו מצב של חוסר תיאמין-B1 בינקותם סובלים מתוצאות חמורות וקשות לטווח הארוך    במשרד הבריאות ביצעו ברמדיה מחקר שהראה כי התוצאות אינן תומכות בקשר בין חשיפה לחסר תת קליני של ויטמין B1 בינקות לבין השפעות ארוכות טווח מבחינת התפתחות מוטורית או קוגניטיבית בלתי תקינה
אלעזר לוין
מנכ"ל משרד הבריאות: "אין מנוס ממסקנות אישיות"    "אם הדירקטוריון לא יפטר את הבכירים - ימנה המשרד ב-12 בדצמבר ועדה בודקת וחשב"    תגובת הקופה - "שטויות!"
איציק וולף
רעייתו של רוצח ראש הממשלה יצחק רבין פנתה לתומכיו ברשת האינטרנט והביעה תמיהה מדוע לא הגיעו לתמוך בו בבית המשפט העליון    "לדיונים בנושא של טלי פחימה בזמנה הגיעו עשרות תומכיה. שלא לדבר על ואנונו"
יפעת גדות
לראשונה יגייסו כל גופי הסוכרת בישראל פוליטיקאים ובכירי משק במטרה להוריד את הצמיחה המדאיגה של מחלת הסוכרת העומדת כיום על 5% לשנה    בישראל חיים כחצי מיליון חולי סוכרת ועוד כחצי מיליון ישראלים נמצאים במצב של סוכרת סמויה    בכל שנה מתגלים בישראל כ-30 אלף חולים חדשים
איציק וולף
בית המשפט המחוזי בירושלים קבע כי תקדימי העבר מוכיחים שתוקפי עובדי ציבור כמעט שלא נשלחים לשלוש שנות מאסר שהן העונש המקסימלי אלא אם מדובר בתקיפה חמורה    "מדובר במעשה חמור שכוון נגד ראש הרשות השופטת שהיא אחת מרשויות השלטון אך גם עונש מאסר מופחת מן העונש המקסימלי הקבוע בחוק יספיק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il