X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לבית המשפט הוגש כתב תביעה הפורש מסכת ארוכה של פרסומי האשמות, לפיהן התובע הוא "אנס" ו"פדופיל", שביצע את זממו באחייניתו, כשזו הייתה בת 8 שנים החשוד, תושב בארותיים, נתקל בסירוב כשניסה להתקבל למגורים במושב אחר בסביבתו, עקב פרסום הדברים
▪  ▪  ▪
[צילום: משטרת ישראל]

לבית משפט השלום בראשון-לציון הוגשה תביעת לשון הרע חריגה ויוצאת-דופן, לפיצויים בשיעור מיליון שקלים. התובע, תושב בארותיים, טוען בתביעתו, כי גיסתו ואחייניתו מפרסמות במושבי הסביבה כאילו לפני למעלה מ-20 שנה הוא אנס את אחייניתו (בתו של אחיו), בעת שהיא הייתה בת 8 שנים. האחיינית היא כיום בת 30 שנה, ואילו הדוד-התובע הוא בן 39.
בכתב התביעה, שהוגש בידי עוה"ד אמיר טיטונוביץ, מפרט הדוד התובע סדרה של פרסומים, שנעשו בידי אשתו של אחיו, כדי להזיק לו ולגרום לו לעזוב את מושב בארותיים, אשר בסמוך לו מתגוררות היא והאחיינית (שהיא בתה). לטענתו, גם כשביקש להתקבל במושבים אחרים, היא פרסמה שם את הדברים כדי שהוא לא יתקבל גם בהם.
בכתב התביעה מפורטים ארבעה פרסומים עיקריים של לשון הרע:
  • הפרסום הראשון - כאשר התובע ניסה להכניס את בנו הפעוט לפעוטון במושב, אך הגיסה מיהרה למקום וסיפרה להורי הילדים ולמנהלת הפעוטון, כי הוא פדופיל וכי הוא אנס את בתה. לדבריו, בעקבות כך הודיעו ההורים שאינם מסכימים שבנו יתקבל לפעוטון ואיימו שאם הוא יתקבל, הם יוציאו את ילדיהם מן הפעוטון. דבר זה גרם למנהלת הפעוטון לשנות את דעתה ולהודיע לו כי בנו לא יוכל להתקבל לפעוטון.
  • הפרסום השני - במודעה שפורסמה ברחבי המושבים, שבה נכתבה "אזהרה! פדופיל-אנס", תוך ציון שמו וכתובת מגוריו של התובע. בסיום המודעה נכתב "פרטים במזכירות" והתובע טוען שבכך שיוותה הגיסה למודעה "חזות רשמית", כאילו היא פורסמה על-ידי מזכירות המושב.
  • הפרסום השלישי - נעשה בהודעת דואר אלקטרוני, ששוגרה מוועדת התרבות המשותפת של המושבים עולש ובארותיים, לעשרות בתי אב באזור, ואשר אליה צורף מכתבה של הגיסה הנתבעת. במכתב זה היא סיפרה, כי בעת שבתה הייתה בת 8 שנים (והדוד בן 17), ביצע בה התובע, אחיו של בעלה, "מעשה אינוס", דבר שהביא להתמוטטות חיי משפחתה. עוד היא סיפרה במכתב, כי לאחר שהמשפחה השתקמה וחזרה לחיים נורמליים, עבר הדוד להתגורר במושב בארותיים, הסמוך למקום מגוריהם, וזאת "מתוך התרסה וצעד שרק איש חסר לב וחולה בנפשו וראשו עושה". לדבריה, הדבר גרם להתמוטטות חוזרת של משפחתה. היא קראה לתושבי האזור שלא לתת לדוד לחיות ביניהם.
  • הפרסום הרביעי - נעשה בהודעת דואר אלקטרוני נוספת, ששיגרה הגיסה לאותם נמענים, שאליהם שוגרה ההודעה הקודמת. להודעה זו צורף מכתב אישי, שכתבה האחיינית ושבו היא אישרה את נכונות טענותיה של אמה. במכתב זה כתבה אחייניתו של התובע, כי כשהייתה בת 8, ובעת שהדוד שלה שמר עליה ועל אחיותיה כ"בייביסיטר", הוא ביצע בה "מעשה אינוס, על הספה בסלון". ”לא אכנס לתיאורים גראפיים, על-מנת שלא לזעזע אתכם יתר על המידה", הוסיפה האחיינית במכתבה. לדבריה, היא הדחיקה את הפרשה משך שנים רבות, כמעט לא זכרה את הדבר כלל, עד שבאירוע משפחתי כלשהו, בחג הפסח, לאחר שהיא כבר נישאה, כאשר היא רחצה כלים, הוא עבר מאחוריה. "באותו רגע, כמו פיצוץ, חזרו אליי כל הזיכרונות המודחקים", סיפרה האחיינית במכתב. "הכלים נפלו לי מהידיים והתנפצו לרסיסים וכך גם אני. הייתי שבר כלי".
חוסר תום לב וכוונה לפגוע
בכתב התביעה טוען התובע, באמצעות בא-כוחו עו"ד אמיר טיטונוביץ, כי הדברים שפורסמו אודותיו לא שיקפו את האמת, וכי הם פורסמו בחוסר תום-לב ומתוך כוונה לפגוע בו. הוא מספר, כי מאז הפרסומים הוא ומשפחתו חשים מנודים מן החברה, וכי היחס כלפיהם הוא כאל מצורעים. לדבריו, בעקבות הפרסומים הוא נאלץ לחפש מקום מגורים אחר, מרוחק, לו ולמשפחתו.
התביעה הוגשה גם נגד ראש המושב ונגד חברי ועדת התרבות במושב, אשר לטענת התובע, סייעו לגיסה ולאחיינית להפיץ את דברי לשון הרע אודות התובע.
טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  19/11/2010   |   עודכן:  19/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תביעה: "מפיצים עליי שאנסתי את אחיינתי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לדברי שר הבינוי, שס דורשת אישור מכרזים לבנייה ביו"ש ובירושלים לאחר תקופת 90 ימי ההקפאה הנוספת    אטיאס חשף כי קיים נוהל לפיו לא ניתן להוציא מכרזים לבנייה גם בירושלים ללא אישור לשכת נתניהו
מערכת אתר ערוץ הספורט
הקשר הצרפתי חתם באסטון וילה על חוזה לטווח קצר
עופר וולפסון
בניגוד למגמה ההולכת ורווחת של החרמת מוצרים ישראלים, בחברת גלעם נתקלו לאחרונה בתופעה הפוכה: איש עסקים, יהודי שהתגורר בעבר בישראל, בעלים של רשת בתי קפה בכמה מדינות בארה"ב וקימעונאי מזון, החליט שחלק מהציונות שלו היא להזמין מוצרים דווקא מישראל, אף שניתן אולי להשיגם בארה"ב
מערכת אתר ערוץ הספורט
יש קשר לחליפות? לאחר אליפות העולם המפוקפקת ברומא ב-2009 אין שיא חדש
מערכת אתר ערוץ הספורט
החבורה של לחמן שוב לא ספגה. המוליכה בורחת לליגה הלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il